QAnon است که فقط شروع به رغم توییتر را سرکوب

توییتر اعلام کرد که آن را انجام داده اجازه QAnon تئوری توطئه اجرا شایع در سایت خود تنظیم مرحله به ممنوعیت 7,00

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

توییتر اعلام کرد که آن را انجام داده اجازه QAnon تئوری توطئه اجرا شایع در سایت خود تنظیم مرحله به ممنوعیت 7,000 QAnon حساب و حرکت برای محدود کردن صدای تقریبا 150,000 بیشتر.

اما توییتر را سرکوب می آید خیلی دیر به توقف QAnon رشد داشته است. در حالی که QAnon حضور در توییتر تقریبا قطعا کوچک پس از حرکت و جنبش آن ساخته شده بر روی توییتر و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال حاضر نقل مکان کرد و به دنیای واقعی—و ایجاد جای پایی در حزب جمهوری خواه.

پیش از حذف پاچه QAnon مؤمنان اقدام به فرار از ممنوعیت توییتر با تغییر املایی خود را—در حال حاضر آنها ادعا می کنند به جای حمایت CueAnon یا QANöN. "دعا پزشکی" پیشرو QAnon پروموتر که می آمیزد اواخر شب توطئه پردازی با انجیلی مسیحیت به طور موقت غیر فعال حساب خود را در امیدوار است که توییتر در نهایت به من بدهید تا در آن پاکسازی.

"QAnon اولیه را تصاحب حق است و نه فقط محدود به رسانه های اجتماعی. تقویت شده توسط یک بیماری همه گیر و یک رئیس جمهور که معتقد است باراک اوباما متولد کنیا QAnon و توطئه تفکر است که باعث آن شده است هرگز بیشتر برجسته."

توییتر را سرکوب به تصویر کشیده شده است به عنوان یک حرکت بزرگ در برابر QAnon طرفدار تهمت تئوری توطئه است که فرض میکند که بالا دموکرات ها و هر کس دیگری که QAnon طرفداران نمی مانند این است که یک آدم خوار-پدوفیلیا (یا در گفتن یک "pedo-مسابقه") که به زودی دستگیر و اعدام مغلوب ساختن پیشی جستن.

جناح راست فعالان به طور سنتی دیده می شود آنلاین خود تاثیر به شدت کاهش می یابد از ضد اسلامی فعال لورا Loomer به InfoWars توطئه نظریه پرداز الکس جونز. اما QAnon سرکوب به نظر می رسد کمتر از یک ممنوعیت آشکار در هر QAnon ارتقاء و بیشتر از تلاش برای کاهش آن گردش در سایت.

قضاوت از توییتر توضیحات برای مثال QAnon طرفداران نخواهد بود و ممنوع از سایت. در عوض محدودیت های جدید به معنای حذف حساب که در حال حاضر شکستن دیگر توییتر قوانین, در حالی که همچنین تلاش برای جلوگیری از QAnon هواداران از ایجاد آزار و اذیت اوباش با هدف در اهداف خود را.

در دنیای واقعی و در عین حال QAnon نیست نگران بودن ممنوع است. آن مروج کسب درآمد دعوت به کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور رسانهها QAnon پیروان و تهمت های رسانه های اجتماعی رئیس دن Scavino نوشته های یک کارتون از قسم خورده QAnon حامی بن پادگان. ریاست جمهوری, پسر اریک مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی ارسال شده در QAnon گرافیک با "س" بر روی آن—احتمالا نشانه آن است که مغلوب ساختن پیشی جستن یک گنجه س-اما بیشتر اثبات QAnon را در همه جا در MAGA جهان است.

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین به تازگی فیلم برداری خود را مصرف QAnon سوگند خود, خانواده, خطر ناک QAnon پیروان از جان گذشته برای اثبات این که رویای خود را از اعدام های دسته جمعی خواهد آمد درست است.همه این Trumpworld گره به QAnon آمده و حتی به عنوان FBI در نظر QAnon یک منبع تروریسم داخلی.

QAnon را افزایش واقعی قدرت جهانی است به خصوص گیج کننده هنگامی که شما در نظر گرفتن ریشه های آن: یک تعداد انگشت شماری از پست ها در 4Chan هیئت مدیره پیام در اکتبر 2017. در این پست از هنوز ناشناس شکل خود تماس Q ادعا کرد که هیلاری کلینتون خواهد بود دستگیر و تا پایان این ماه است.

که پیش بینی های شکست خورده به حقیقت می پیوندند اما کسانی که پست و بسیاری از Q "breadcrumbs" ارسال شده پس از آن را باعث رونق و اغلب سودآور راست خرده فرهنگ است. QAnon شامل طیف گسترده ای از اعتقادات از ضد واکسن فعالیت به برخی نظریه که جان اف کندی جونیور جعلی مرگ او به تیم با مغلوب ساختن پیشی جستن. اما فقط در مورد همه QAnon مؤمنان توافق بر نظریه هسته اصول: که جهان توسط یک جهانی پدوفیلیا دوز و کلک های اجرا شده توسط دموکرات ها و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آماده کردن خود برای دستگیری و اجرای آنها را در یک رویداد قابل پیش بینی شده به نام "طوفان است."

QAnon اولیه را تصاحب حق است و نه فقط محدود به رسانه های اجتماعی. تقویت شده توسط یک بیماری همه گیر و یک رئیس جمهور که معتقد است باراک اوباما متولد کنیا QAnon و توطئه تفکر است که باعث آن شده است هرگز بیشتر برجسته. یک QAnon مؤمن که در مقایسه با Q به عیسی برنده جمهوریخواه نامزدی در اورگان. یکی دیگر از QAnon فن کنگره و نامزد آماده است برای برنده شدن در یک انتخابات در گرجستان در یک جمهوری خواه به شدت منطقه به معنی تئوری توطئه به زودی می تواند به نمایندگی از سوی مجلس نمایندگان در سال آینده.

در ضمن QAnon شروع به نفوذ به زندگی آمریکایی در راه های غیر منتظره. QAnon تابلوهای تبلیغاتی به نظر می رسد در سراسر کشور است. بوکس, مربی, به نظر می رسد در UFC با پخش decked در QAnon شعار. رئیس پلیس شهر نیویورک اتحادیه در تلویزیون ظاهر شد و با یک QAnon لیوان در پس زمینه—شوم با سر اشاره کردن به یک نظریه که مبتنی بر عدالت فشار.

توییتر سرکوب می آید در یک ماه که در آن QAnon مؤمنان را خم ماهیچه های خود را مانند قبل از هرگز در این پلت فرم به طور منظم تصرف کنترل از توییتر جدیدترین ویژگی به تهدید و ارعاب شرکت های بزرگ و مشهور دو کلید به توییتر خود را رشد.

این روند بار قرار است برای گفتن کاربران توییتر چه مسائل در این سایت است که بعد. به جای QAnon طرفداران استفاده از شماره های خود را به طبخ یک, عجیب و غریب, نظریه که کودکان بودند و داد و ستد در داخل سایت به فروش می رسد در مبلمان سایت Wayfair. و آنها را مورد آزار و اذیت افراد مشهور, Chrissy Teigen با اتهامات بی اساس از آزار جنسی کودکان و آدم خواری تا Teigen ساخته شده او حساب خصوصی در مواجهه با یورش و گفت: او می ترسید برای او خانواده را به ایمنی.

توییتر سخنگوی ادعا کرد که QAnon سرکوب که شامل تلاش ها به منظور متوقف کردن QAnon هشتگهای از روند نیست با الهام از هر حادثه خاص.

"بر اساس یک بررسی طولانی مدت و ارزیابی بیشتر از ما اعتماد و ایمنی تیم ما را دیده اند مشخص شده روند QAnon حساب افزایش هماهنگی و swarming را مختل گفتگو عمومی در سراسر, سرویس," این سخنگو در بیانیه ای گفت.

توییتر محدودیت های جدید می تواند محدود QAnon را گسترش در سایت, اما آنها دیر در آینده با توجه به جوآن داناون پژوهشی مدیر Shorenstein Center در رسانه های, سیاست و سیاست عمومی در دانشگاه هاروارد. QAnon است که به خوبی تثبیت در دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی از جمله Facebook و Infinite از برنامه های رسانه های اجتماعی محبوب با جوان مردم که در آن QAnon-مجاور Pizzagate تئوری توطئه را شکوفا کرده است.

"مگر YouTube و Facebook به سرعت به دنبال تا با مشابه و حذف آنها را تبدیل به یک کندو برای این گروه قاچاق اطلاعات غلط."

جوآن Donovan

"این گروه های استراتژیک گسترش در سراسر سیستم عامل های متعدد برای محافظت از خود را از دست دادن خود را در شبکه" داناون گفت: روزانه وحش. "در نهایت مگر YouTube و Facebook به سرعت به دنبال تا با مشابه و حذف آنها را تبدیل به یک کندو برای این گروه قاچاق سیاسی و پزشکی و اطلاعات غلط."

هشتگهای گذشته وجود دارد و حتی بیشتر آشکار جنبه های منفی به QAnon رشد—خراب خانواده تقسیم از هم جدا شده توسط یک عضو اعتقاد است که هیلاری کلینتون می خورد کودکان و یا swathes از رای دهندگان جمهوری خواه که به طور فزاینده طلاق گرفته از واقعیت است.

نیز وجود دارد در دنیای واقعی خشونت است. یکی QAnon مؤمن گفته سوار یک شمشیر سامورایی به برادرش سر متقاعد داستان گفته شده توسط تراشه QAnon جناح که جهان را کنترل می شد توسط مارمولک مردم است. یکی دیگر گفته شات رئیس یک خانواده مافیایی در تلاش برای او را به تهمت افسانه ای QAnon, دادگاه, اذیت نمودن زندگی خود را در روند.

یک نظامی کهنه کار در آریزونا که شیفته با QAnon در حال حاضر چهره های طولانی زندان پس از استفاده از یک زره پوش بستن یک پل در نزدیکی سد هوور در اعتراض به QAnon سرنخ است که تا به حال موفق به حقیقت می پیوندند.

مرد دیگری سعی در رایت کردن ستاره دنباله دار پینگ پنگ واشنگتن پیتزا فروشی QAnon مؤمنان معتقد هستند توپی جهانی پدوفیلیا دوز و کلک. این آتش سوزی تلاش می تواند به کشته شدن تعداد بی شماری از کاربران از جمله کودکان اگر کارکنان قرار داده نمی کردن آتش. دو زن متهم شده اند با QAnon مربوط به توطئه برای ربودن فرزندان خود را.

تا کنون توییتر را پاکسازی نشده تمدید به برخی از QAnon رهبران در سایت. همانطور که از نوشتن این بسیاری از قابل رویت ترین QAnon حساب—از جمله اردن Sather یک QAnon پروموتر که تشویق طرفداران خود به مصرف یک ماده FDA هشدار به مقدار نوشیدن آب ژاول—هنوز هم فعال در سایت.

داستین Nemos برجسته QAnon پروموتر که ممنوع از توییتر در اوایل این سال احساس اعتماد به نفس است که دیگر QAnon مؤمنان را پیدا خواهد کرد راه هایی برای باقی می ماند در توییتر و نگه دارید هل دادن پیام خود را از طریق هشتگهای.

"شاید آنها فقط ربودن یک پپسی برچسب یا چیزی" Nemos گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن