Qorvo نقطه از مراقبت های تشخیصی پلت فرم کلید دستیابی به نقطه عطف توسعه

Qorvo® (Nasdaq: QRVO) پیشرو در ارائه دهنده نوآورانه RF راه حل است که برای اتصال جهان اعلام کرد دستیابی به یک ن

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

Qorvo® (Nasdaq: QRVO) پیشرو در ارائه دهنده نوآورانه RF راه حل است که برای اتصال جهان اعلام کرد دستیابی به یک نقطه عطف کلیدی در توسعه دامپزشکی point-of-care (POC) پلت فرم تشخیصی برای Zomedica داروسازی Corp. Zomedica اعلام کرد که آن TRUFORMA™ POC پلت فرم مبتنی بر Qorvo صوتی رسنترس و سنجش را به اتمام نهایی تایید. این یک نقطه عطف مهم برای توانمندسازی تجاری تولید قابلیت تولید.

Qorvo بیوتکنولوژی LLC تماما متعلق به شرکت تابعه از Qorvo US, Inc. امضا توسعه و عرضه توافقنامه در سال 2018 با Zomedica (NYSE آمریکایی: ZOM) برای آن POC پلت فرم به آزمایش می شود برای استفاده در دامپزشکی. تحت توافق Qorvo مسئول توسعه POC تشخیصی ابزار و مرتبط با سنجش کارتریج در حالی که Zomedica مسئول اعتبار سنجی بازاریابی و فروش سنجش و ابزار و مربوط به سنجش کارتریج. Zomedica را TRUFORMA پلت فرم با استفاده از Qorvo را متفاوت سنسور مشتق شده از اساسی فله acoustic wave (BAW) تکنولوژی است که مستقر در حدود 2 میلیارد دستگاه در سراسر جهان است. در این POC جدید نرم افزار Qorvo ترکیبی از تجربه و تخصص در RF دستگاه microfluidics و پزشکی آزمون پلت فرم یکپارچه سازی.

"این نقطه عطف اوج شش سال از فشرده تحقیق و توسعه و برنامه ما ثابت RF تکنولوژی سریع و دقیق نقطه از مراقبت های تشخیص" گفت: James کلاین جمهور Qorvo زیرساخت های دفاعی و محصولات کسب و کار که در آن شرکت بیوتکنولوژی کار در حال انجام است. "در حالی که تمرکز ما شده است در روش بازار ما دیدن پتانسیل برای استفاده از این قابلیت برای تشخیص مولکولی را قادر می سازد یک dual-استفاده از POC پلت فرم سریع و دقیق شناسایی بیماری های عفونی در انسان از جمله ویروسی بیماری زا است."

با استفاده از تقویت کننده های صوتی معرفی یک فوتی و فوری و فن آوری اثبات شده به دامپزشکی تشخیص بازار, ارائه متفاوت تشخیص از روش های موجود نوری یا فلورسانس روش. Qorvo صوتی-تشدید کننده مبتنی بر POC حل تست نشان می دهد حساسیت بالاتر از این سنتی, روش تشخیص ارائه عملکرد و دقت در نقطه ای از مراقبت است که شبیه به مرکزی آزمایشگاه تست.

این Qorvo تست پلت فرم است که یک تحقیقاتی و فناوری در حال حاضر محدود به تحقیقاتی استفاده و در دسترس است برای فروش.

در مورد Qorvo
Qorvo (Nasdaq:QRVO) باعث می شود یک دنیای بهتر ممکن است توسط ارائه نوآورانه فرکانس رادیویی (RF) راه حل در مرکز اتصال. ما ترکیب محصول و تکنولوژی, رهبری, سیستم-سطح تخصص و جهانی تولید مقیاس به سرعت حل مشتریان پیچیده ترین چالش های فنی. Qorvo در خدمت متنوع با رشد بالا بخش زیادی از بازارهای جهانی از جمله پیشرفته بی سیم دستگاه های سیمی و بی سیم شبکه های دفاعی و رادار و ارتباطات است. ما همچنین اهرم های رقابتی منحصر به فرد نقاط قوت برای پیشبرد 5G شبکه های محاسبات ابری, اینترنت, از همه چیز, و دیگر برنامه های کاربردی در حال ظهور است که گسترش جهانی چارچوب متصل, مردم, مکان ها و همه چیز. بازدید www.qorvo.com به یاد بگیرند که چگونه Qorvo متصل جهان است.

Qorvo یک علامت تجاری ثبت شده از Qorvo, Inc. در آمریکا و در کشورهای دیگر. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

این آزادی مطبوعات شامل "به دنبال اظهارات" در معنای مفاد بندر امن از اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. این اظهارات به جلو نگاه شامل, اما نه محدود به, اظهارات در مورد برنامه های ما و اهداف و تضمینی و مجادلات و نه حقایق تاریخی و به طور معمول در حال شناسایی با استفاده از عباراتی مانند "مه" "را" "باید" "می" "انتظار" "طرح" "پیش بینی" "ايمان" "برآورد" "پیش بینی" "بالقوه" "ادامه" و کلمات مشابه اگر چه برخی به دنبال اظهارات بیان شده متفاوت است. شما باید آگاه باشید که به دنبال اظهارات شامل اینجا نمایندگی مدیریت فعلی قضاوت ها و انتظارات اما ما نتایج واقعی رویدادها و عملکرد می تواند متفاوت مادی از آن بیان یا ضمنی اظهارات به جلو نگاه. ما قصد داریم برای به روز رسانی هر یک از این اظهارات به جلو نگاه یا علنا اعلام نتایج هر بررسی به این اظهارات به جلو نگاه دیگر به عنوان مورد نیاز است تحت فدرال آمریکا قوانین اوراق بهادار. کسب و کار ما این است که موضوع را به خطرات متعدد و ابهامات از جمله کسانی که مربوط به نوسانات در ما نتایج عمل; ما قابل توجه وابستگی به محصولات جدید در حال توسعه و دستیابی به برنده طراحی; وابستگی ما به چند مشتریان زیادی برای بخش قابل توجهی از درآمد ما; از دست دادن درآمد اگر قرارداد با دولت ایالات متحده یا دفاعی و هوافضا پیمانکاران لغو و یا با تاخیر و یا اگر هزینه های دفاعی است که کاهش می یابد; وابستگی ما به اشخاص ثالث; خطرات مربوط به فروش از طریق توزیع کنندگان; خطرات در ارتباط با بهره برداری از امکانات تولیدی ما; کسب و اختلالات ناشی از بلایای طبیعی, شرایط آب و هوایی شدید و مسائل بهداشتی از جمله شیوع COVID-19; ساخت ضعیف بازده; افزایش موجودی خطرات و هزینه ها با توجه به زمان مشتری پیش بینی; ناتوانی ما به طور موثر مدیریت و یا حفظ در حال تحول روابط با پلت فرم ارائه دهندگان; خطرات ناشی از فروش بین المللی و عملیات; تنظیم اقتصادی در چین; تغییرات در دولت در تجارت و سیاست از جمله اعمال تعرفه ها و محدودیت های صادرات ما توانایی پیاده سازی فن آوری های نوین; استفاده کم از امکانات تولید به عنوان یک نتیجه از صنعت ظرفیت; ما ممکن است قادر به قرض گرفتن پول تحت ما تسهیلات اعتباری و یا آینده ای امن تامین مالی; ما ممکن است قادر به تولید کافی پول نقد برای خدمات به همه ما بدهی; محدودیت های اعمال شده توسط موافقت نامه های حاکم بر بدهی ما; نوسانات در قیمت های مشترک ما سهام; آسیب به شهرت ما و یا با نام تجاری; نوسانات در مقدار و تعداد سهام ما repurchases; های اخیر ما خریداری و استراتژیک دیگر سرمایه گذاری می تواند موفق به رسیدن به مالی یا اهداف استراتژیک; توانایی ما برای جذب, حفظ و ایجاد انگیزه در کارکنان کلیدی; وابستگی ما به ما مالکیت معنوی نمونه کارها; ادعای تخلف از شخص ثالث, حقوق مالکیت معنوی; نقض امنیت و مشابه دیگر اختلالات به خطر انداختن اطلاعات ما; سرقت و از دست دادن و یا سوء استفاده از اطلاعات شخصی و یا در مورد ما و کارکنان و مشتریان و یا اشخاص ثالث; ادعای گارانتی محصول به یاد می آورد و مسئولیت محصول و خطرات مرتبط با محیط زیست, ایمنی و بهداشت در مقررات و تغییر آب و هوا. این و دیگر خطرات و عدم قطعیت است که شرح داده شده در جزئیات بیشتر در Qorvo در تازه ترین گزارش سالانه در فرم 10-K و در دیگر گزارش ها و اظهارات زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار می تواند باعث نتایج واقعی و تحولات به مادی متفاوت از آن بیان یا ضمنی هر یک از این اظهارات به جلو نگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب