نژادپرستانه و خشونت پلیس ماندگار در Jair Bolsonaro به برزیل

دهها هزار برزیلی پیوست بین المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس زیر جورج فلوید به قتل یک سیاه پوست به دست پلیس د

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

دهها هزار برزیلی پیوست بین المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس زیر جورج فلوید به قتل یک سیاه پوست به دست پلیس در آمریکا. ضد سیاه نژادپرستی دارای ریشه های عمیق در جامعه است.

در مه 12 ساله Joao Pedro شد آخرین چهره عمومی از خشونت پلیس در برزیل. او در حال بازی در خانه عمو هنگامی که او به طور ناگهانی سرند با گلوله: 72 دور از پلیس اسلحه.

اگر چه برزیل عالی دادگاه فدرال دستور توقف حملات در محله فقیرنشین در طول coronavirus همه گیر عملیات پلیس در این کشور از فقیرترین محلات ادامه دارد. بنابراین جای تعجب نیست که برزیلی ها اضافه شده اند صدای خود را به تظاهرات در حال وقوع در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان پس از کشتن جورج فلوید توسط یک افسر پلیس است. برزیل بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی دارای سابقه ای طولانی از خشونت پلیس.

"بزرگترین دروغ در تاریخ جهان است که برده داری به پایان رسید گفت:" مونیکا کونها که پسر رافائل کشته شد توسط پلیس در سال 2006. "این بیماری همه گیر است که به ما نشان میدهد."

ادامه مطلب: NYT ویرایشگر استعفا داد پس از مقاله خواست نظامی برای متوقف کردن تظاهرات

کونها در یکی از برزیل جرم ضد نژادپرستی تظاهرات بیش از آخر هفته. "به اندازه کافی" پلاکاردی او انجام شده از طریق مرکز ریو دو ژانیرو به عنوان خوانده شده. "سیاه نمی خواهم گریه کنم."

بیشتر بخوانید: تظاهرات خلاق در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

مرگبار پلیس آمریکا

برخی از برزیل خشن ترین پلیس می گیرد زیر سایه ریو Sugarloaf Mountain. در سال 2018 یک چهارم از پلیس مربوط به مرگ و میر در سراسر کشور ثبت نام کرده بودند در ایالت ریو دو ژانیرو. مرگ و میر در شش ماه اول سال 2019 به تنهایی 1,075 — 80 درصد از قربانیان بودند ، و مرگ و میر در آوریل سال 2020 شد تا 43 درصد بیش از سال 2019.

با توجه به آمار گردآوری شده توسط خشونت مانیتور همکاری بین روزنامه نگاران و محققان است که آهنگ قتل در برزیل 5,804 نفر کشته شده توسط پلیس در سال 2019 از 5,716 در سال 2018 است. در مقایسه با واشنگتن پست روزنامه قرار داده و تعدادی از پلیس های مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده در 1,039 برای 2019. از نظر آماری ایالت ریو با میانگین 10.5 مرگ و میر در هر 100 ، 000 ساکنان است دوم تنها به آمازون دولت از, Amapa, است که به طور متوسط 15.1 در هر 100000 نفر در سراسر کشور رتبه بندی از پلیس مربوط به مرگ و میر.

ادامه مطلب: اروپا تظاهرات Black Lives Matter

پلیس نظامی (PM) بیشتر می ترسید اجرای قانون عوامل در برزیل. "ریشه های خود را کشش بازگشت به دوران استعمار" توضیح می دهد که مورخ لوئیز آنتونیو Simas. نیروی تاسیس شد و در سال 1809 به عنوان یک گارد سلطنتی حفاظت از جان(جاو) VI پرتغال که فرار کرده بود به مستعمرات به فرار ناپلئون.

"نخبگان در آن زمان بودند وحشتناکی گرفتار آنچه که به عنوان شناخته شده بود Hatianism," Simas گفت. این 1791-1804 انقلاب در هائیتی — که قبلا به بردگی گرفته شده مردم فرانسه اخراج کشت و زرع صاحبان برده داری را لغو کرد و اعلام استقلال کرد — تا به حال ترس برزیل را در زمین-داشتن کلاس. "Hatianism همچنان ادامه دارد به عنوان یک ترس تاریخی می گوید:" Simas. "این ایده از سرکوب سیاه پوستان در حالی که حفاظت از اموال از یک گروه کوچک از نخبگان بخشی از PM منشاء اسطوره است." آرم PMERJ ریو را PM نیروی هنوز هم ویژگی های یک تاج بالای عبور استعماری تپانچه flanked توسط نیشکر است.

نژادی سفید

نژاد پرستی نه تنها رایج در برزیل پلیس: آن است که عمیقا ریشه در جامعه است. پس از برده داری رسما لغو در سال 1888 این کشور را تحمیل نمی رسمی سیاست های تبعیض نژادی به عنوان ایالت آمریکا انجام داد اما اصل هدایت شد "نژادی سفید."

ادامه مطلب: امتیاز سفید و مسئولیت به تصویب تغییر

زمانی که برای اولین بار مسابقات جهانی کنگره برگزار شد و در لندن در سال 1911 برزیل نماینده Joao Batista برانکو املای مفهوم قوی سفید "خون" در نهایت supplanting ضعیف تر از "خون" است. برانکو پیش بینی کرد که اگر برزیل را متوقف آفریقایی مهاجرت و افزایش, سفید, اروپا, مهاجرت, کشور چند نژادی, سیاه و جمعیت به طور طبیعی ناپدید می شوند در عرض 100 سال است.

"آنها پخش می شد این ایده از یک ملت است که در آن سیاه پوستان بودند ناخواسته و مصرفی" گفت: Ynae لپس دوس سانتوس, یک مورخ در Fluminense دانشگاه فدرال ریو. "سفید" از این مسابقه رخ می دهد از طریق فرزندان از مردان سفید پوست است که تشویق به ازدواج سیاه یا بومی زنان است. دوس سانتوس گفت: اسطوره برزیل که دموکراسی تاسیس شد و در اصل توازن نژادی را نادیده خشونت علیه زنان از رنگ.

ادامه مطلب: نژاد پرستی در حال افزایش است در آلمان

هیچ زمین برای مردان سیاه و سفید

هر چند زنان از رنگ تا به حال نقش بازی به عنوان همسران و یا بندگان دوس سانتوس گفت: مردان سیاه و سفید از سمت چپ بود: "در قرن 19 نژادی ایدئولوژی ادعا کرد که آنها به طور ژنتیکی مقدر برای تبدیل شدن به مجرمان." او گفت که تعصب پافشاری در معاصر خشونت پلیس.

Black Live Matter Protest in Rio de Janeiro (DW/J. Soares)

این علامت می گوید: "سیاه نمی خواهم به گریه نمی کنه"

نیروهای پلیس بودند به گسترش وسیع دستگاه سرکوب دولتی علیه جناح چپ مخالفان در برزیل 1964-1985 دیکتاتوری نظامی. و پلیس یک رده جدید از داخلی دشمن زمانی که برزیل پیوست بین المللی "جنگ با مواد مخدر" اعلام شده توسط رئیس جمهور ریچارد نیکسون در اوایل 1970s.

"این bloodbaths از 1990s ما دموکراسی کارت تلفن" مورخ لوکاس Pedretti گفت. "به حاشیه رانده شده مردان سیاه بدست هرگز از تیررس. عمیق تروریسم دولتی indelibly مشخص شده ما دموکراسی است."

در سال 1993 اخبار از چهار قتل عام در ریو شوکه کرد. در آنها PM ماموران گفته اند که کشته شدن 53 نفر از جمله کودکان بی خانمان. تحقیقات بسیاری از مرگ و میر باقی مانده مجمل.

سرهنگ Ibis پریرا بود که فرمانده ریو PM در آن زمان اذعان ساختاری نژاد پرستی: "ما یک نیروی پلیس است که در عمل مانند مستقل جوخه مرگ نه crime investigation unit — حداقل نه در مناطق فقیر که در آن قانون اساسی هنوز هم نمی رسید." پریرا گفت که شواهد نژادپرستی "که عمدتا به دلیل سیاه پوستان آن مکان زندگی می کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب