باران و Huawei به طور مشترک راه اندازی آفریقا برای اولین بار مستقل 5G شبکه

باران آفریقای جنوبی اطلاعات-تنها شبکه تلفن همراه راه اندازی اولین مستقل 5G (SA 5G) شبکه در کشور است. طراحی شده

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

باران آفریقای جنوبی اطلاعات-تنها شبکه تلفن همراه راه اندازی اولین مستقل 5G (SA 5G) شبکه در کشور است. طراحی شده توسط Huawei, این اولین تجاری مستقل 5G شبکه در آفریقا است.

باران را مستقل 5G در حال حاضر در دسترس در کیپ تاون پوشش مناطق از جمله دریا پوینت در کیپ تاون کلرمونت, Goodwood, Bellville, Durbanville و کیپ تاون مرکز شهر.

به تازگی منتشر شده SA 5G شبکه ساخته شده از باران را در خود سایت. این اجازه می دهد تا باران به میزان قابل توجهی افزایش آن ثابت بی سیم پهن باند (FWA) تجربه خدمات در مناطق تحت پوشش.

"مستقل 5G را بیشتر بهبود عملکرد شبکه 5G با افزایش uplink نرخ کاهش زمان تاخیر و بهبود قابلیت اطمینان طلوع در پایان ابر VR و cloud gaming خدمات متنوع تر سرمایه گذاری و خدمات باند پهن گفت:" باران افسر ارشد بازاریابی Khaya Dlanga.

به عنوان شکل نهایی 5G شبکه SA 5G پشتیبانی از شبکه های پیشرفته-برش توابع و تلفن همراه لبه محاسبات(MEC) اجازه می دهد تا برای بارش باران به کشف ایده های جدید و سفارشی خدمات مبتنی بر فوق العاده کم پوشیدگی و مقدار ظرفیت بالاتر با SA 5G متوجه شدم توسط Huawei همگرا هسته ای و راه حل های عظیم فن آوری MIMO.

"SA 5G خواهد نشان دهد که چگونه 5G است قدرتمند در تحقق آفریقای جنوبی 4IR آینده. طراحی شده توسط Huawei در جهان پیشرو 5G راه حل های ما SA 5G را قادر خواهد ساخت صنایع دیجیتال تحول در آینده مانند smart, بهداشت و درمان, هوشمند پورت های هوشمند و معدن هوشمند تولید در آفریقای جنوبی. ما با اعتماد شریک استراتژیک برای گسترش بیشتر ما 5G شبکه و آوردن بهترین خدمات و تجربه به مشتریان" Khaya اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب