دامداران گوزن شمالی پیدا کردن خوبی حفظ استخوان ماموت در سیبری دریاچه

روسی دامداران گوزن در بر داشت قطعات خوب حفظ اسکلت یک ماموت پشمالو در سیبری و دریاچه با بیشتر قطعات به احتمال ز

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

روسی دامداران گوزن در بر داشت قطعات خوب حفظ اسکلت یک ماموت پشمالو در سیبری و دریاچه با بیشتر قطعات به احتمال زیاد هنوز هم پنهان شده در گل و لای. برخی از استخوان ها هنوز رباط متصل شده است.

دانشمندان روسی در حال حفاری چاه-حفظ اسکلت یک ماموت پشمالو که داشت در یک دریاچه در شمال سیبری, آژانس خبری اسوشیتد پرس روز جمعه گزارش داد.

قطعات اسکلت که هنوز است برخی از رباط متصل شده بودند کشف شده توسط محلی دامداران گوزن شمالی در نزدیکی ساحل Pechevalavato دریاچه ای در روسیه Yamal-Nenets منطقه در اوایل این هفته.

این دامداران در بر داشت بخشی از ماموت جمجمه, چند دنده, و یک قطعه از آن پا با رباط هنوز هم متصل شده است.

Two men study the fragment of a mammoth bone found in a lake in Siberia

تنها بخش هایی از اسکلت تا کنون بهبود از Pechevalavato دریاچه در شمال روسیه

"دریاچه پایین گل ممکن است نگه دارید بقیه ماموت اسکلت" دیمیتری فرولوف رئیس مرکز تحقیقات قطب شمال مطالعات گفته آژانس خبری TASS.

لازم است برای ثبت دقیق محل باقی مانده برای مطالعات بیشتر," او اضافه شده است.

کامل حفاری را زمان

روز جمعه در ایستگاه های تلویزیونی نشان داد فیلم از دانشمندان به دنبال ماموت استخوان در لیکساید گل و لای.

چندین بزرگتر تکه شده اند در بر داشت زیر اصلی کشف این هفته است. اما excavating بقیه اسکلت نیاز به زمان قابل توجهی و تجهیزات ویژه با فرض آن همه جان سالم به در موقعیت با هم دانشمندان گفت.

پیدا کردن کامل یک ماموت اسکلت نسبتا نادر گفت: Yevgeniya Khozyainova از Shemanovsky موسسه در سالخارد در تلویزیونی سخنان.

موج گرما ذوب پرمافراست سیبری

کارشناسان بر این باورند که ماموت پشمالو درگذشت در حدود 10000 سال پیش. رسیدن به 5.5 متر (18 فوت) ارتفاع و وزن تا 12 تن بودند در حدود دو برابر اندازه و وزن از امروز فیل.

لاشه چند به خوبی حفظ ماموت کشف شده است در پرمافراست از شمال سیبری در سال های اخیر به عنوان منطقه چهره یک تغییر سریع آب و هوا.

سیبری است که در حال حاضر دچار یک موج گرما در دیگر هشدار برای آب و هوا کارشناسان بر این باورند که افزایش درجه حرارت می تواند ذوب پرمافراست و انتشار مقادیر بسیار زیاد از دی اکسید کربن و متان به اتمسفر است . روز جمعه سازمان ملل متحد آب و آژانس هشدار داده است که ماه گذشته میانگین درجه حرارت وجود دارد 10 درجه سانتیگراد (18 فارنهایت) بالاتر از حد نرمال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن