تسکین درد بیضه و اسکروتوم و تورم - مدر و ضد التهابی قرص در نهایت ارائه کمک به افراد مبتلا به اپیدیدیمیت

اخیر کاغذ سفید منتشر شده توسط دولت چین ادعا کرد که 92 درصد از این کشور Covid-19 بيماران تحت درمان با طب سنتی چ

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

اخیر کاغذ سفید منتشر شده توسط دولت چین ادعا کرد که 92 درصد از این کشور Covid-19 بيماران تحت درمان با طب سنتی چینی (TCM). TCM یکی از قدیمی ترین اشکال از عمل پزشکی و شامل طیف وسیعی از درمان های گیاهی از دروغ به طب سوزنی برای تای چی. (https://www.bbc.com/news/world-asia-53094603)
 
از آنجا که 1970s صدای بازگشت به طبیعت سبز و مراقبت های پزشکی است فنر در بازار پزشکی در سراسر جهان است. جهان جامعه پزشکی نیز تأمل در ارزش های مدرن از پزشکی سنتی مفاهیم است و روند بازگشت به سنتی است.
 
با کاربرد گسترده ای از TCM آن را نیز به دست آورد نتایج قابل توجهی در درمان اپیدیدیمیت. برای مثال دکتر لی شیائوپنگ را مدر و ضد التهابی قرص ثابت شده بی خطر و موثر در درمان اپیدیدیمیت پس از بیش از 30 سال از آزمایش های بالینی.
 
در قرن گذشته تحت دوگانه ارتقاء مدرن غربی علم و فرهنگ و اقتصاد بازار طب غربی ساخته شده است دستاوردهای قابل توجه در پیشگیری از بیماری های, تشخیص و درمان است. اما آن را نیز یک شمشیر دو لبه است.
 
پس از عفونت باکتریایی شایع ترین علت اپیدیدیمیت, آنتی بیوتیک نقش مهمی در درمان اپیدیدیمیت. این ممکن است شامل سفتریاکسون, داکسی سایکلین, لووفلوکساسین یا افلوکساسین درمان بسته به نوع پاتوژن. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرد یک سری از قوی هشدار در مورد عوارض جانبی فلوروکینولون ها از جمله پارگی تاندون و غیر قابل برگشت به عصب آسیب می رساند. (https://www.nature.com/articles/d41586-018-03267-5)

این تضاد از طب غربی اغلب از بین می برد و تعادل و هماهنگی در بدن انسان است. اگر چه این داروها دارای اثر درمانی خوب در برخی از بیماری های, آنها همچنین می تواند به دیگر خسارت وارده به بخش های دیگر و یا توابع از بدن است. زمانی که اپیدیدیمیت بیماران عوارض جانبی در استفاده از آنتی بیوتیک ها به این معنا است که مردان هیچ چاره ای جز منتظر عواقب جدی? حقایق کاملا متفاوت هستند.
 
TCM معتقد است که بدن انسان یک کل ارگانیک تشکیل شده از چندین ارگان های بافت ها و اندام. هر بافت و ارگان خود توابع مختلف و تأثیرات هر یک از دیگر. طب گیاهی مدر و ضد التهابی قرص می تواند به طور مستقیم عمل می کنند در کل سیستم تولید مثل و سیستم ادراری به طور کامل از بین بردن عفونت تقریبا هیچ عوارض جانبی بر روی بدن انسان را تولید دارو مقاومت و تحمل با پیکربندی مناسب.
 
وجود بیش از 50 نوع از مواد گیاهی در مدر و ضد التهابی قرص مانند دانه درخت چنار Dianthus mawhrin skel, Polygonum aviculare, گلپر, قرمز, گل صد تومانی, گلرنگ, هلو هسته پیچ امین الدوله دانه cowherb و غیره...
 
هلو هسته گلرنگ و دانه cowherb اثر ترویج گردش خون و از بین بردن خون حالت سکون. آنها به سرعت می تواند از طریق شکستن اپیدیدیمیت, از بین بردن اپيديديم تورم درد و اپيديديم ادم هیپرپلازی و به تدریج کاهش جرم است.
 
برخی از مدر قطعات مانند دانه درخت چنار Dianthus mawhrin skel و Polygonum aviculare, می تواند حل پیشابراه سوزش ناشی از اپیدیدیمیت, پروستاتیت orchitis و التهاب مثانه. با از بین بردن علائم تکرر ادرار فوری ادرار و هفته ادرار در ادرار بدون مانع.
 
پیچ امین الدوله forsythia, Houttuynia مشابه اثر درمانی با آنتی بیوتیک ها. آنها اثر گسترده عقیم سازی است که می تواند به طور گسترده و به طور موثر کشتن تمام انواع باکتری ها, مانند pyogenic باکتری سوزاک مایکوپلاسما و کلامیدیا ،
 
در روند درمان اپیدیدیمیت, هدف از مدر و ضد التهابی قرص است که نه تنها به تسکین علائم درد بیضه و اسکروتوم و تورم درمان اپیدیدیمیت, اما همچنین برای تنظیم کل عملکرد بدن. در مقایسه با آنتی بیوتیک ها را بدون دارو مقاومت و وابستگی به مواد مخدر, بدون عوارض, بدون باکتری عدم تعادل هیچ دو عفونت و سایر عوارض.
 
"مبتلا به اپیدیدیمیت مزمن به مدت چهار سال. درد عمدتا در بيضه راست. کیسه بیضه ممکن است گرم و به لمس و تورم و احساس مناقصه. گاهی اوقات درد در پایین شکم و لگن. درمان با دوز بالای آنتی بیوتیک ها و تورم کاهش یافته بود پس از 8 هفته درد و تورم آمد. به طور تصادفی من در بر داشت مدر و ضد التهابی قرص. در این درمان از یک ماه من, درد بیضه کاهش کمی. اما درد این است که هنوز هم وجود دارد.
 
"سپس من در رفت و با درمان. خوشبختانه پس از سه ماه تمام درد اساسا ناپدید شد. من به سختی می تواند بیان شادی است. من با ارسال یک ایمیل به دکتر لی پرسیدن اگر من نیاز به یک دوره درمان. او گفت: یکی دیگر از دوره تحکیم درمانی می تواند به جلوگیری از عود. در حال حاضر من اپیدیدیمیت است به طور کامل درمان"
گفت: Daniel از ایالات متحده است.
 
مدر و ضد التهابی قرص پایبند به مفهوم جامع درمان سنتی طب چینی می تواند نه تنها درمان اپیدیدیمیت, اما همچنین به طور موثر در درمان برخی از عوارض ناشی از اپیدیدیمیت مانند پروستاتیت منی vesiculitis, orchitis و.... امید ارائه به بیماران بیشتر و بیشتر.
 
برای مشتریان بیشتر لطفا این لینک کلیک کنید: http://www.diureticspill.com/
 
در مورد دکتر لی شیائوپنگ:
دکتر لی ژیائوپینگ * فارغ التحصیل از هوبئی دانشکده طب سنتی چینی, چین. او واجد شرایط به عنوان یک گیاه شناس 30 سال پیش است و بسیار با تجربه حرفه ای پزشکی. او متخصص در این زمینه از مرد و زن باروری و سیستم ادراری بیماری است. او اختصاص داده شده 30 سال به درمانگاه کار می کرد و در فرمول مدر و ضد التهابی قرص برای سال. پزشکی ثابت شده است موثر باشد و درمان هزاران نفر از افرادی که دچار پروستاتيت مزمن و همچنین عوارض ناشی از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن