به خاطر سپردن سلامت کارگران به عنوان روسیه قرقره از COVID-19

این کروناویروس جدید به سرعت در حال گسترش در سراسر روسیه است. یادبود آنلاین برای کارکنان پزشکی که درگذشت از COV

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

این کروناویروس جدید به سرعت در حال گسترش در سراسر روسیه است. یادبود آنلاین برای کارکنان پزشکی که درگذشت از COVID-19 و عوامل مرتبط با آن راه اندازی شده است. DW صحبت با برخی از بستگان متوفی.

بیش از 170 نام های ذکر شده در وب سایت های ایجاد شده توسط کادر پزشکی به مناسبت پزشکان و پرستاران و امدادگران آزمایشگاهی دستیاران و سایر مراقبت های بهداشتی کارگران که بیمار شدن و مرگ او در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در روسیه است. بسیاری از نامها در این فهرست هستند و همراه با حساب و خاطرات بازمانده از همکاران و اعضای خانواده. و گزارش وجود دارد صدها نفر از جدید COVID-19 نفر از میان روسیه پرسنل پزشکی در هر روز است. بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی باید گله و شکایت از کمبود حاد دنده محافظ.

در اینجا برخی از افرادی که فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: آلمان برای استراحت قرنطینه محدودیت های اتحادیه اروپا برای مسافران

الکسی Vasilchenko: 'Please don't cry در مراسم تشییع جنازه'

"من زنگ زد پاپا دو یا سه بار در روز و مادر حتی بیشتر" گفت: Yekaterina Vasilchenko که پدر الکسی حال کار به عنوان یک دکتر برای 25 سال بود و مسئول بخش رادیولوژی در بیمارستان مرکزی در لابینسک در منطقه جنوبی کراسنودار هنگامی که او درگذشت.

در اوایل ماه آوریل بخش رادیولوژی تبدیل شد به درمان COVID-19 بيمار. پس از آن Vasilchenko بود ثابت وظیفه.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس به شمار تهدید به مهاجران مستند نشده

Yekaterina 25 سال, پیر و خودش MD گفت: پزشکان در Vasilchenko بخش بود تنها با استفاده از پزشکی ماسک صورت. "پدر من تا به حال یک چهره بزرگ; این ماسک بی فایده بودند برای او," او گفت:. "ما تا به حال به دوختن او کهنه ماسک خودمان است."

Vasilchenko بیمار شد با دو ذات الریه و آزمایش مثبت برای کوروناویروس. او در آوریل 26.

Alexei Vasilchenko

دکتر Vasilchenko با خانواده اش

"این یک رادیولوژیست را به صحبت با بیماران" Yekaterina گفت. "اما پاپا بود که اغلب برای اولین بار به دیدن هنگامی که بیماران در معرض خطر بودند از زندگی خود را. او همیشه در بر داشت کلمات درست می گویند."

Yekaterina تا به حال می خواستم به یک دکتر از دوران کودکی تنها شک انتخاب او فقط پس از تکمیل مطالعات خود را. "در حال حاضر هر کس خواستار پزشکان قهرمانان," او گفت:. "اما پرداخت همواره بد و سخت کار می کنند. من تو را دیدم که با پدر من." حتی در ماه قبل از Vasilchenko درگذشت او گفت: او موفق به دریافت یک جایزه و یا قادر به گرفتن زمان خاموش. "ما تا به حال به صرفه جویی در مقدار زیادی" او گفت:.

اما پدرش را دوست داشت کار خود را با این حال. "پاپا بود شاد; همکلاسی های من او را دوست داشتم چرا که او همیشه به شوخی" Yekaterina گفت. "به تازگی هر چند او اغلب غم انگیز است. اما من می خواهم به یاد داشته باشید او را به عنوان خنده دار بذله گو بود که همیشه با ما است." زمانی که او بیمار شد و به نام خداحافظی او به همسرش گفت: "لطفا گریه نکن در تشییع جنازه من — که صدمه زیادی به من."

بیمارستان ارسال پول برای تشییع جنازه. خانواده متوجه بود که بعدا پول است که پزشکان تا به حال جمع آوری شده در میان خود.

ادامه مطلب: آنچه در آلمان است که رابرت کخ موسسه?

یولیا Yasyulevich: "من به سختی می تواند نفس

"من می دانستم که مادرم در بیمارستان" 27 ساله Ksenia Yasyulevich گفت. "او در یک ونتیلاتور اما در حالت اغما است. او بود که همیشه سالم و ورزشی, و من مطمئن هستم که او را بهبود می یابند تا زمانی که پدر من نوشت: به من بگویید که او دیگر با ما نیست."

یولیا Yasyulevich درگذشت در تاریخ 1 مه در سن 54.

Ksenia در حال حاضر در تایلند است. در ابتدا او قادر به پرواز بازگشت به روسیه و در حال حاضر او نمی خواهند به دیگر. "آن را امن تر در اینجا," او گفت:. "من می توانم هر چیزی را انجام دهید برای مادرم دیگر نیست."

یولیا Yasyulevich مشغول به کار در روسیه علمی موسسه تحقیقات تروما و ارتوپدی در سنت پترزبورگ. او یک کار به عنوان یک پرستار وجود دارد حدود یک سال پیش و آن را دوست داشتم خیلی. قبل از آن او در یک فروشگاه ورزشی و آموزش داده بود به عنوان یک مربی دو و میدانی. "اما زمانی که مادرم آمد از محل کار به خانه دوم خود کار شروع شده: آشپزی, شستشو و نظافت" Ksenia گفت. "او هرگز بخشوده خودش زندگی می کردند و تمام زندگی خود را برای افراد دیگر."

Yulia Yasyulevich in a selfie taken by Ksenia

یولیا Yasyulevich در یک عکاسی از خود گرفته توسط Ksenia

Ksenia گفت: مادرش به او گفت که بیش از نیمی از کارکنان در بیمارستان آلوده شد. یولیا Yasyulevich شد بیمار مبتلا به ذات الریه و تا به حال به درمان می شود. به او نوشت: "من احساس بسیار بد است. من به سختی می تواند نفس بکشد اما آن را کمی بهتر است."

مدت کوتاهی پس از آن یولیا Yasyulevich منتقل شد به بخش مراقبت های واحد های مختلف بیمارستان. Ksenia گفت مادرش تب رفته بود پایین روز قبل از او درگذشت و او احساس بهتر: "من فکر می کردم او می خواهم جلو و از طریق."

در ابتدا علت مرگ داده شد به عنوان ذات الریه اما بعد از معاینات نشان داد که یولیا Yasyulevich بود COVID-19. Ksenia فکر می کند که اگر او تا به حال گسترش اخبار از مرگ مادر در اجتماعی, رسانه ها, پدر او نمی خواهد که دریافت هر گونه تسلیت تلفنی از بیمارستان و یا کمک های مالی برای تشییع جنازه.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس کاهش در اروپا, که, گزارش

والنتینا Shushina: 'در حال حاضر شما باید برای یادگیری به زندگی بدون من"

"در مارس 25, مادر من تا به حال هنوز هم مشغول به کار در تمام طول روز" 34 ساله آنا Shushina گفت. "سپس او گله و شکایت از درد معده." سونوگرافی نشان داد که والنتینا Shushina که تا به حال کار کرده و تقریبا 30 سال به عنوان یک تئاتر پرستار در یک تصادف در بیمارستان, حال سرطان لوزالمعده است. بلافاصله بعد از آن یک گربه اسکن نشان داد پنومونی در ریه سمت چپ او. "او آزمایش coronavirus" آنا گفت: "و نتیجه مثبت بود."

پس از او تشخیص داده شد والنتینا Shushina گرفته شده مستقیما به ICU. او به سختی تنفس و در اثر نارسایی تنفسی در 18 آوریل در 56 سال سن.

"در سردخانه آنها حتی نمی دانند که او تا به حال شده است با آلوده coronavirus" آنا گفت. "گواهی فوت گفت: 'گسترده متاستاز.'" او مطمئن است که مادر او درگذشت COVID-19. "سرطان شده اند می تواند تحت درمان با شیمی درمانی," او گفت:. "پس از آن ما می خواستیم با هم رفتن به بلاروس به دیدار اقوام مثل هر سال."

Valentina Shushina

آنا می گوید: والنتینا Shushina مشغول به کار خستگی ناپذیر — هر دو در بیمارستان و در صفحه اصلی

آنا گفت: مردم اغلب به دنبال والنتینا Shushina مشاوره; مادر او تا به حال بسیاری از مردم کمک کرده. "او گفت: گاهی اوقات که او خسته شده بود البته" آنا گفت. "اغلب او از 8:30 تا 2 ساعت در صبح بدون وقفه," او اضافه شده است.

آنا مطالعه زیست شناسی خودش و انجام کارآموزی در بیمارستان که در آن او و مادرش کار می کرد. "شما یک طبیب?" والنتینا Shushina به او گفت دختر. "Over my dead body."

در پایان Anna شد حسابدار — و او آن را پشیمانی نیست. "مادر من همیشه می خواستم بهترین ها را برای ما," او گفت:.

یکی از آخرین چیزهایی والنتینا Shushina گفته بود: "در حال حاضر شما باید برای یادگیری به زندگی بدون من." او می دانست که او نمی خواهد آن را.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن