راه اندازی مجدد 2020 با خانواده گریز در چهار فصل توچال Langkawi

چهار فصل توچال Langkawi, هیجان زده برای دوباره باز کردن درهای خود را در ژوئیه 10 سال 2020 و جشن روح هم با یک و

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

چهار فصل توچال Langkawi, هیجان زده برای دوباره باز کردن درهای خود را در ژوئیه 10 سال 2020 و جشن روح هم با یک ویژه اقامت ارائه و متناسب با تجارب برای خانواده ها. باز کردن قفل اسرار طبیعت و غوطه ور در فرهنگ محلی همراه – ایده آل سفر به تازه کردن روح و ارتباط مجدد با عزیزان.

راه اندازی مجدد 2020 با چهار فصل

این برنامه شامل یک مایل طولانی کشش از ساحل بکر چند سطح خانواده و جذاب جنگل انبوه در کنار درب رفت و آمد مکرر ارائه می دهد گسترده ای در فضای باز زمین بازی برای بچه ها و بزرگسالان به طور یکسان. این جادار, شیک, امکانات رفاهی با داخلی-فضای باز مناطق آرامش طراحی شده برای صرف وقت با کیفیت به عنوان یک خانواده است.

تجربه جادویی لنکاوی با عزیزان فراموش نشدنی در چهار فصل سبک موجود تا سپتامبر سال 2020 است. این پیشنهاد ویژه شامل افسانه روزانه صبحانه همراه با 40 درصد صرفه جویی در تخت خواب و صبحانه نرخ.

خانواده ویلا

هر دو پدر و مادر و نوجوانان خواهد شد عشق لوکس, خانوادگی, ساحل, ویلا با دو اتاق خواب و خصوصی استخر غوطه واقع فقط قدم دور از شن و ماسه. سالن در کنار استخر و عرشه در حالی که بچه ها چلپ چلوپ در مورد, در آب است.

بزرگتر خانواده می تواند گسترش سبک در سه خوابه, خانواده, باغ ویلا, مجموعه ای در میان باغ های سرسبز. این فوق العاده ویلای بزرگ همراه با 22 متری (72 پا) استخر خصوصی و چند lounging مناطق – ایده آل برای گروه های هشت.

خانواده غرفه

مناسب برای خانواده ها با فرزندان جوان و باغچه-مشاهده همکف غرفه ارائه می دهد لوکس و در عین حال عملی عقب نشینی کامل با تاشو تخت یا گهواره. آرامش در روح و اتاق خواب در حالی که آنهایی که کمی بازی در پاسیو خصوصی در مقابل نورد چمن.

با دسترسی مستقیم ساحل و باران, هوای آزاد, دوش, جزئی دریا-مشاهده همکف غرفه خیاط ساخته شده برای آب نوزادان است. شروع صبح با صبحانه مشرف به دریای آندامان در تراس خصوصی و سپس سر را به امواج.

کاوش و کشف

با تیم ماجراجویی در دست هر تجربه رایگان بدون هیچ زحمتی است و کاملا لذت بخش است. به عنوان ماجراجویی متخصص Azfar جعفر یادداشت با یک لبخند "راز سرگرم کننده است که ما عاشق تمام فعالیت بیش از حد!"

  • حرا & عقاب صفری - حفاظت توسط یونسکو به حرا جنگل های گلیم کارست Geoforest پارک هستند به قبیله موجودات جذاب. در این قایق خصوصی صفری, طبیعت کمک می کند تا جوان کاشفان نقطه با شکوه عقاب شیطان میمون و ماهی است که "راه رفتن."
  • Rumah Ikan خانه ماهی - کشف Langkawi مدرسه قدیمی ماهیگیری به روش سنتی در این خانه ماهی در stilts دور در یک نقطه منزوی در رفت و آمد مکرر ساحل. فراموش نکنید که به یک خانواده عکاسی در غروب آفتاب!
  • سنگ نوردی & تیراندازی با کمان - 12 متر (40 پا) سنگ آهک طبیعی رخنمون در رفت و آمد مکرر است که مناسب برای سنگ نوردی و فرود با طناب. کودکان به عنوان جوان به عنوان پنج تقلا می تواند بالا و پایین تحت مراقبت و مواظبت چشم از تیم ماجراجویی. می تواند استاد اصول اولیه استفاده از یک تیر و کمان در محدوده تیراندازی با کمان.
  • مالزی پخت و پز - در این تعاملی کلاس تمام اعضای خانواده می آموزد مالزی پخت و پز – یک سبک منحصر به فرد است که به ارمغان می آورد با هم زبان-سوزن سوزن شدن طعم از سراسر مالزی.
  • ورزش های آبی - رفت و آمد مکرر ارائه می دهد تعریف و استفاده از ورزش های آبی تجهیزات: قرض قایق windsurfs یا ادم بددهن و ماجراجو و خارج در آب برای ترشح ماجراجویی.

بچه های باشگاه

از بادبادک پرواز و طراحی روی پارچه نقاشی به روبنده شکار و حفاظت از درس های Lutong کودکان و نوجوانان باشگاه ارائه می دهد آرایه ای از سرگرم کننده و فعالیت های آموزشی برای مهمانان بین سنین 4 و 12. (بچه های زیر 4 در حال خوش آمد با پدر و مادر نگهبان یا پرستار بچه.) در حالی که بچه ها مشغول هستند و پدر و مادر می تواند مزه برخی از زمان آرام – جرعه کوکتل در ساحل دریا و یا دریافت یک ماساژ آرامش بخش. این Lutong بچه های باشگاه خواهد بود عامل به عنوان در هر مورد ایمنی و سلامت راهنمایی از مقامات محلی. در-ویلا نگهداری از کودکان نیز در دسترس هستند.

سرب با مراقبت

بهداشت و ایمنی باقی می ماند اولویت اول در چهار فصل. به ارائه یک محیط امن برای مهمانان و کارکنان چهار فصل خواص در سراسر جهان در حال اجرای سرب با مراقبتکامل در مقیاس سلامت و ایمنی بهبود طراحی در همکاری با دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی بین المللی است.

به عنوان چهار فصل توچال Langkawi استقبال از مهمانان پشت کل تیم متعهد به حصول اطمینان از بالاترین استانداردهای سلامت و بهداشت بدون افت کیفیت از مهمان را تجربه کنند.

کشف شکوه طبیعی از Langkawi با این ویژه چهار فصل بسته است. تماس با ما رفت و آمد مکرر در +60 (4) 950 8888.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب