ریچارد علی: 'وجود دارد در حال رشد دیکتاتوری دروغ در نیجریه'

Coronavirus مستند در نیجریه اجازه جن از بطری نویسنده ریچارد علی می گوید. متعاقب آن افزایش قومی پوپولیسم در فضا

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

Coronavirus مستند در نیجریه اجازه جن از بطری نویسنده ریچارد علی می گوید. متعاقب آن افزایش قومی پوپولیسم در فضای دیجیتال به مواجه با روزنامه نگاران و هنرمندان به طور یکسان.

مجبور به ارائه مقیاس بزرگ خدمات اجتماعی برای اولین بار دولت ما به وضوح شکست خورده ما در این بیماری همه گیر. Coronavirus مستند اتحادش را تغییر نیجریه در راه است که تنها در حال حاضر تبدیل شدن به روشن:

مستندات سخت به اندازه کافی در حال حاضر در کشورهایی که امنیت اجتماعی در شبکه یا مزایای بیکاری مراقبت از خود مردم است. اما نیجریه که به نگرانی در هر روز چه چیزی آنها را به خوردن آن شب. این افزایش در نابرابری های اجتماعی-اقتصادی منجر به شکست اعتماد به دولت و به طور مستقیم منجر به مربوط به افزایش قومی پوپولیسم — به خصوص در فضای دیجیتال است.

روند بی اعتمادی در دولت است که سوخت بیشتر با احساس گسترده بودن زیر تماس کنترل قدرت فراتر از خود کنترل — و این چیزی است که هیچ کس را دوست دارد. وجود دارد پارانویا در همه جا; مردم عمل می کنند, در دیکتاتوری بدانم چه کسی خواهد بود تا قربانی هوی و هوس قدرتمند است.

Muslims in Nigeria (AFP/A. Marte)

Ali می گوید که نیجریه در حال تبدیل شدن به گروه های افراطی حاضر در میان COVID-19 بحران

در ضمن این همه مردم اشتباه که اشغال و تسلط بر فضای دیجیتال در غیاب واقعی رهبری سیاسی در حالی که بسیاری دیگر هنوز هم همچنان به سمت چپ از احساس. مردم حاضر در این مستند نیست درمان نیجریه واقعی و اساسی مشکلات اجتماعی. در واقع مشکلات جدید پدیدار شود. وجود خواهد داشت عواقب وسیع اگر این طور خطاب خلاقانه.

بیشتر بخوانید: آیا coronavirus مستندات در آفریقا را حس ؟

پارانویا و تئوری های توطئه

شده است وجود دارد تغییر نظر از مکان های که در آن مردم اخبار خود را از. بزرگترین خروجی اخبار در نیجریه در حال حاضر مسلما WhatsApp. آن است که 85 درصد از افرادی که از گوشی های هوشمند خود و در هر دو نیجریه یک تلفن همراه. اما وجود دارد هیچ نظارت وقتی که می آید به اطلاعات گسترش چنین سیستم عامل است.

جای تعجب نیست وجود دارد گسترده شده است, پخش كردن, از خبر جعلی به عنوان بخشی از این تغییر overemphasising چینی ریشه های COVID-19 و ادعاهای پوچ مانند COVID-19 بودن یک شگرد برای معرفی یک واکسن طراحی شده برای استریل کردن زنان در تلاش برای کنترل آفریقا جمعیت.

Biafran War (Getty Images/AFP)

بیش از 50 سال پس از جنگ داخلی نیجریه (تصویر) Biafran استقلال جنبش در حال شتاب گرفتن است یک بار دیگر.

فراتر از چنین آشکار Sinophobia وجود داشته وحشی تئوری های توطئه در مورد بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت برای مثال. دروازه انجام داده است را برای مقابله با تهدید بیماری های همه گیر در سراسر جهان, اما در میان همه گیر او است که متاسفانه در حال نقاشی به عنوان "دجال" توسط مسیحیان و مسلمانان به طور یکسان.
هیچ کس بار خوانده شده روزنامه ها دیگر اینجا.

چاپ فروش که باید رو به کاهش برای سال گرفته شده نهایی nosedive و تاسیس روزنامه خانه — بسیار شبیه به دیگر کسب و کار -- مجبور به اجرای حقوق و دستمزد کاهش در زمان آب و هوا. کسانی که زنده ماندن از بحران خواهد بود که سازمان های خبری ساخته شده است که موفقیت خود را در آنلاین مدل.

اما این شرکت همیشه نیست که درک کافی از اخلاق است. این تمایل در نیجریه است که به طور فزاینده ای بیشتر به سمت clickbait با تاکید بر factuality. هر کس می خواهد برای شکستن اخبار; به نظر می رسد که همه چیز را می توان قربانی برای دریافت مطالب است که ویروسی می رود. این یک مشکل واقعی است.

دیجیتال پوپولیسم مورد ایده آل از یک ایران نیجریه

حتی بیشتر نگران کننده است این موضوع از ثبات کشور ما است. نیجریه یک فدراسیون از 36 متحده و حداقل 250 گروه های قومی — پس مشکل از اینجا نیست اما ناسیونالیسم قومی پوپولیسم.
هر گروه ادعا می کند به حاشیه رانده می شود و ستم و به دنبال dehumanize رقابت گروه ها در رسانه های اجتماعی. تلاش Biafran تجزیه (1967-1970) که شاهد مرگ و میر میلیون ها نفر در حال حاضر پیدا کرده است یک زندگی جدید آنلاین در تماس برای "بازسازی."

Richard Ali at the Frankfurt book fair (DW)

ریچارد علی یک نویسنده نیجریه, وکیل دادگستری و از بنیانگذاران Parresia ناشران یک لاگوس-بر اساس انتشارات

رهبران مذهبی با اطمینان و جاهلانه اب شلپ شلپ کردن به علمی سوالات گمراه کننده خود گله و خطر زندگی خود را. مردم را در اخبار است که واقعا به سختی مبدل تبلیغات و یا واجد شرایط به عنوان تبلیغات و میان زمان عدم قطعیت یکی شدن به گروه های بسته که یکدیگر را تقویت و تقویت تعصب و کلیشه.

چرا این است ؟ افرادی که بر این باورند خبر جعلی معمولا نمی دانید بهتر است. کسانی که بهتر می دانیم اغلب آنهایی که ایجاد خبر جعلی. هر روز ایده آل از ایالات نیجریه است که ضرب و شتم در مبارزه برای اخبار.

نیجریه وارد یک دیکتاتوری دروغ

امروز در نیجریه هر کس فکر می کند که آنها می تواند یک روزنامه نگار — بدون هیچ گونه آموزش. دروغ است که به طور منظم منتشر شده توسط افرادی که پنهان در زیر مقدس آزادی مطبوعات. آن است که دیگر ناشران که مسئول چک کردن واقعیت و ایجاد صحت داستان — آن است که در حال حاضر مصرف کننده از اخبار.
چگونه می تواند این باشد که مردم به یک منبع خبری به دلیل آنها می خواهند به دانستن بیشتر به حقیقت را می دانم? موتورهای جستجو و الگوریتم های شبکه های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند چنین dystopian فضایی که نیجریه وارد دیکتاتوری دروغ.

جن از بطری در حال حاضر و ما نمی توانیم آن را پشت در. این پوپولیسم است که زمینه هر دو افراطی قومی پوپولیسم و گروه های تروریستی مانند بوکوحرام نمی تواند مواجه شود توسط روزنامه نگاری به تنهایی.

Nigeria coronavirus police check (Getty Images/P.U. Ekpei)

برخی احساس می کنید که مستند اندازه گیری در نیجریه انجام بیش از آسیب خوب

سانسور پاسخ است. به جای روزنامه نگاری نیاز به کار با تاثیرگذاران از جمله در زمینه فرهنگ برای مثال نویسان و فیلم سازان را به خود مهم اخلاق دوباره به جریان اصلی مانند متعادل گزارش و واقعیت جاری و همچنین استفاده درست از منابع است.

وجود دارد یک فرصت در این به reorient شهروند نسبت به شنیدن از طرف دیگر و نه اعتماد به اخبار به اشتراک گذاشته شده بر روی سیستم عامل مانند واتساپ بنابراین کورکورانه. تنها با این هم افزایی تلاش ها می تواند ما را در مقابله با پیچیده دروغ مبارزات. اما در نیجریه این آسان نخواهد بود.

ادامه مطلب: کودکان چپ در غرب آفریقا جنگ زده در مناطق
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب