RNC هرچه میلیون ها نفر به کنوانسیون برنامه. آن را پیش بروید?

حتی به عنوان خواهان تامل چشم انداز پوسته پوسته شدن پشت خود را به ریاست جمهوری نامزد کنوانسیون این حزب ملی است

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

حتی به عنوان خواهان تامل چشم انداز پوسته پوسته شدن پشت خود را به ریاست جمهوری نامزد کنوانسیون این حزب ملی است که ریختن میلیون ها نفر به این گروه به اتهام تامین مالی و سازماندهی این رویداد مالی سوابق نشان می دهد.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه منتقل عظیم $6.4 میلیون نفر به آن کنوانسیون کمیته در ماه آوریل با توجه به سوابق منتشر شده در روز چهارشنبه. که بیش از 10 برابر این مبلغ است که کمیته ملی حزب دموکرات منتقل شده به آنان در ماه گذشته. این نیرو همچنین بزرگترین ماه از RNC بودجه برای آن کنوانسیون کمیته تا کنون در این چرخه و بیش از سه برابر افزایش بیش از ماه قبل. DNC کنوانسیون انتقال در ماه آوریل در ضمن $634,000. در ماه مارس کمیته سازی تا به حال بیش از 1 میلیون دلار وجود دارد.

هر دو کنوانسیون کمیته صرف تقریبا همان مقدار در ماه آوریل—جمهوری خواهان $835,000 و دموکرات $860,000—اما outsized مبالغ سازی توسط RNC به آن کنوانسیون حساب نشان می دهد به مراتب بزرگتر به پرداخت در آینده هزینه های مرتبط با قرار دادن در مهمانی بزرگترین رویداد چرخه.

پول اختلاف است آخرین تصویر از باورها متفاوت احزاب در حال بدست گرفتن در مورد این کنوانسیون در حال برنامه ریزی برای بعد از این تابستان. دموکرات ها در حال حاضر نقل مکان کرد و قرارداد خود را به عقب از جولای تا آگوست برای تنظیم برای گسترش coronavirus. و چندین منابع بگویید روزانه وحش که کمیته برنامه ریزی شده لغو قرارداد با فروشندگان در پیش بینی که ممکن است آنها همان حمل و نقل مواد غذایی و سرگرمی مطالبات حتی در آن حالت دوم تاریخ.

نمایندگان در ادامه به ابراز نگرانی در مورد چشم انداز حتی یک مدرج به پایین جمع آوری در میلواکی است. و presumptive نامزد جو بایدن باز شده است در مورد فکر این احتمال که یک فرد در کنوانسیون حتی ممکن است اتفاق می افتد در همه.

جمهوری خواهان شده اند کمتر کاملا محتاط. RNC صندلی Ronna McDaniel چپ باز امکان مقایسه برگشت کنوانسیون طی یک تماس تلفنی با خبرنگاران در این هفته نیویورک تایمز در گزارش روز پنج شنبه.

اما RNC با اشاره به اعداد در این هفته FEC گزارش به عنوان شواهدی از آن مخالفان uneasiness. "پول صحبت می کند به شور و شوق شکاف وجود دارد که بین رئیس جمهور تهمت و جو بایدن" RNC سخنگوی Michael stewart oates در بیانیه ای گفت. "وجود چنین شور و شوق کمی برای بایدن را نامزدی که DNC به سختی قادر به بالا بردن هر گونه پول و تا به حال به غیر روحانی کردن آن کنوانسیون کارکنان."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است و مصمم است که در سال 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه—یا برخی از نسخه از آن بر روی بروید. برای ماه او را که خواستار بازگشت به بالا گزینه برای کمتر شلوغ گردهمایی بود به طور کامل کاوش توسط کارکنان خود را, اگر تمام عیار کنوانسیون نیست و در نهایت ممکن است و یا امن با توجه به سه نفر آشنا با خصوصی خود اصرار. اما او در تمسخر مفهوم مجازی کنوانسیون در هفته های اخیر گفته است که آن را برای تلفن های موبایل مانند "چیزی است که جو بایدن را از زیرزمین" به گفته یک منبع که شنیده تهمت مسخره ایده.

مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به نوعی از تاجگذاری لحظه متناسب با عشق خود را از تب و تاب و منظره. اما کارکنان مشغول به کار در توطئه خواه جمع آوری نیست خیلی خوش بینانه است که آن را شدنی دانستن که آنها به طور کامل در رحمت از ویروس و این کنوانسیون ممکن است در نهایت حتی sparser از برخی انتظار دارند.

"من نمی خواهم به یکی که به رئیس جمهور" این مقام کاخ سفید گفت, تجسم یک سناریو که در آن یک نا امید شده احتمالا عصبانی تهمت آگاه است او را باید livestreamed به خود قرارداد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن