راجر سنگ می گوید سیستم این است که "ثابت" پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تخفیف

راجر سنگ های خود اعلام کرد, کثیف, شیاد که حکم دروغ گفتن به کنگره بود که به تازگی تبدیل توسط رئیس جمهور دونالد

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

راجر سنگ های خود اعلام کرد, کثیف, شیاد که حکم دروغ گفتن به کنگره بود که به تازگی تبدیل توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و شکایت به فاکس نیوز' Sean Hannity در جمعه شب که "سیستم" بود "ثابت شده است."

روز قبل از سنگ بود به گزارش به زندان برای 40 ماه رئیس جمهور در نهایت آنچه را که او تا به حال طولانی در اشاره و تبدیل دیرین خود را مشاور را از جمله توصیف سنگ به عنوان "یک قربانی از روسیه جعل که چپ و متحدان آن در رسانه ها تداوم برای سال ها در تلاش برای تضعیف تهمت ریاست جمهوری است."

در سنگ اولین مصاحبه تلویزیونی از او در امان زندان او بلافاصله ستایش Hannity و همکار رادیو فردا میزبان Tucker Carlson, یک دوست قدیمی از سنگ برای دفاع از خود بدانند.

"شما شده اند فوق العاده ای دوست" محافظه کار سیاسی عمل نعره میکشید. "شما باید یک کار بزرگ انجام نگه داشتن مردم آگاه است. اما من واقعا تنها خود را فاکس نیوز همکار Tucker Carlson."

و اشاره کرد که کارلسون در زمان خود باعث اوایل سنگ تمجید فاکس نیوز ستاره برای ترس "را در قاضی" و تشویق او را هر زمان که او "دلسرد شده است."

"او یک مرد باور نکردنی وفاداری و او یک دوست است," او اضافه شده است. "او ممکن است بهترین دوست یک مرد می تواند داشته باشد بنابراین من کلاه را به او."

سنگ همچنین تشکر چند pro-مغلوب ساختن پیشی جستن و ارقام برای داشتن پشت خود را از جمله Rep. مت Gaetz (R-FL) گفت که او امیدوار است به "زندگی می کنند به اندازه کافی بلند برای دیدن [Gaetz] در کاخ سفید است."

سنگ را صرف مصاحبه تکرار جمهور مورد علاقه خودداری مورد روسیه بررسی آن را "جعل" در حالی که گفته دادستان می خواستم او را به تلنگر در مغلوب ساختن پیشی جستن زیرا آنها می دانستند که وجود دارد "هیچ روسی تبانی."

"من نمی باید به فکر می کنم در مورد آن بسیار طولانی" او اعلام کرد. گفت: "من کاملا نمی کند. وجود دارد هیچ شرایطی که تحت آن من می خواهم به یاد شهادت دروغ علیه رئیس جمهور است."

"آنچه من گفته شده است سازگار است که من نمی خواهد دروغ دوست من از 40 سال به طوری که آنها می تواند استفاده از آن برای استیضاح" سنگ اضافه شده است. "آنها از من خواست به ژامبون گوشت خرگوش در ساندویچ ژامبون چرا که آنها می دانستند مولر گزارش به خصوص در روسیه منفجر نشده."

Hannity, همچنین نزدیک محرم از رئیس جمهور را بیدارم مورد تعدادی از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران شده اند که محاکمه و محکوم شد. Hannity گفت که او "از دست دادن ایمان در سیستم" و سنگ گفت: توافق با Fox star.

"من می ترسم این است که یک سیستم ثابت" سنگ تصریح کرد: با اشاره به این واقعیت است که او می خواهم خود را از دست داد درخواست برای تاخیر در حکم زندان خود است.

سنگ رفت و در را به پشته های اضافی و ستایش از رئیس جمهور گفت: آن را یک "عمل شجاعانه" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به او بخشش از آنجا که بسیاری از مشاوران کاخ سفید شد گفتن او را به انجام آن در انتخابات سال است.

"او یک مرد بزرگ عدالت و انصاف" او بانگ زد. "او یک مرد عظیم شجاعت. من می دانستم که او را به برخی از عکس های این, اما من فکر می کنم اکثر مردم بیشتر منصف مردم درک او زندگی من را نجات داد و حداقل بر روی کاغذ او به من یک شانس مبارزه برای دفاع."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن