ران جرمی است که تحت بررسی برای تجاوز جنسی. و مردم نگران هستند در مورد درخت خود را.

"من نیاز به کمک شما" نوشت افسانه ای ستاره پورنو, ران جرمی. "به من کمک کند صرفه جویی در درخت من." شما ببینید ای

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

"من نیاز به کمک شما" نوشت افسانه ای ستاره پورنو, ران جرمی. "به من کمک کند صرفه جویی در درخت من."

شما ببینید این درخت مانند درختان دیگر. اگر جرمی است که به باور آن کاشته شده بود توسط پدرش در خانه اش چمن از بیسید کوئینز روز او متولد شد. بنابراین 67 ساله که هیچ غریبه ای به بی پروایی نشان دادن تبلیغات مانع از اخراج در آخرین بریده بریده نفس کشیدن درخواست خود را 100,000-plus پیروان گفتن آنها را به "اجازه Con Edison می دانم که آنها نمی توانند پاره کردن این درخت است." این entreaty, به طور طبیعی, ویروسی رفت (جنس چوب هار هار) و در نتیجه دهها هزار نفر از رسانهها و امثال بز 'ران' به بالای توییتر موضوعات روند; به علاوه دادخواست آنلاین و همچنین به عنوان تملق گوی رسانه ای از نقاشی هیرسوتیسم "جوجه تیغی" به عنوان یک قهرمان محلی می شود. تیتر در روزنامه محلی خواندن "ستاره های پورنو محبوب چوب گرفتن axed."

تقریبا تمام زبان-در-گونه مطبوعات غفلت به ذکر یک واقعیت نگران کننده ای در مورد جرمی: او متهم شده است که از تجاوز جنسی توسط بیش از یک دوجین زنان—از جمله 10 بالغ نوازندگان و دو روزنامه نگار و شخص غیر قابل قبول در جهان بالغ شده ممنوع از AVN Awards (اسکار فیلم) این جایزه XBIZ و Exxotica کنوانسیون.

و روزانه وحش آموخته است که لس آنجلس دفتر دادستان منطقه در حال حاضر در حال بررسی تعدادی از جدید تجاوز جنسی اتهامات علیه جرمی. "تجاوز جنسی اتهامات علیه ران جرمی تحت بررسی توسط دفتر ما. بدون تشکیل پرونده تصمیم گیری شده است" گرگ Risling the DA اطلاعات عمومی افسر گفت: روزانه وحش. (جرمی از طریق مدیر خود را کاهش دهید برای این داستان.)

در حالی که #MeToo جنبش با موفقیت حذف تعدادی از شکارچیان قدرتمند از محیط کار آنها طوری ظالمانه استثمار همین نمی توان گفت برای بزرگسالان صنعت است که هنوز به همان سطح از پاسخگویی.

پس از متهم توسط بیش از یک دوجین زنان تجاوز جنسی James Deen است که هنوز هم برنده بزرگسالان صنعت جوایز. در ضمن, سکس ساحلی, ساحل که اتهام به زندان اوت ایمز (ames) قبل از خودکشی به تازگی نام یک Brazzers قرارداد ستاره. در مورد جرمی که بارها و بارها متهم اتوبوس و دیجیتالی نافذ زنان بدون رضایت خود را هر چند او تبعید شده اند از بسیاری از مشخصات بالا بالغ رویدادهای صنعت او هنوز فیلم در مناسبت و هنوز هم اختصاص داده شده لژیون از طرفداران آنلاین که یا نادان و یا فقط ساده نمی مراقبت در مورد وحشتناک اتهامات علیه او. و خطرناک خود را views تقویت شده توسط یک جامعه (و دولت) که رفتار کارگران جنسی به عنوان شهروندان درجه دوم این که آیا آن هدف قرار دادن حساب های بانکی خود و یا نادیده گرفتن آنها گریه می کند برای کمک به. این هیچ جای تعجب است که بسیاری را به تازگی تبدیل شده تا مرده.

بنابراین شما فقط می توانید تصور کنید که چگونه مشکل آن شده اند باید برای زنان در بزرگسالان صنعت برای دیدن اینترنت روان بیش از ران و خود را در درخت. جانیس گریفیث برجسته فیلم بزرگسالان بازیگر و نویسنده به نام قطع در توییتر نوشته "آیا Ron پرینت این در بین حملات جنسی و اذیت و آزار مردم ؟ او را ممنوع از تقریبا تمام رویدادهای صنعت برای اتوبوس مردم بدون رضایت شما است."

"ران جرمی, نوجوانی, groped, من زمانی که من یک نوجوان بود. من رضایت نمی دهد او نگاه عاقل او اهمیتی نمی دهند که من کشیده دست خود را خارج از محل انشعاب بدن انسان."

آن را به خصوص ناخالص برای گریفیث برای دیدن او داده سابقه شخصی با جرمی. "ران جرمی, نوجوانی, groped, من زمانی که من یک نوجوان بود. من رضایت نمی دهد او نگاه عاقل او اهمیتی نمی دهند که من کشیده دست خود را خارج از محل انشعاب بدن انسان" گریفیث گفت: روزانه وحش.

گریفیث بود که نه تنها بزرگسالان فیلم ستاره بود ناگهان توسط جرمی دریافت آنلاین. "این واقعا هولناک برای من برای دیدن مردانی که شکارچیان glamorized" گفت: Tasha Reign. "مردانی که مرتکب این جنایات از حمله باید مجازات اعمال خود اما متاسفانه ما با زمان سیستم حقوقی آن را بسیار چالش برانگیز برای اثبات جنایات جنسی. که نیاز به تغییر است."

سه سال پیش روزانه وحش—همراه با سنگ نورد—گزارش تجاوز جنسی اتهامات علیه جرمی. در یک قطعه با ما مقاله نویس برف, دو, زنان جلو آمد به می گویند که آنها تا به حال شده است شتم توسط جرمی. یکی 22 ساله و تبلیغاتی مدل برای یک ایستگاه رادیویی به نام کریستین برودی توصیف برهمکنش آنها به شرح زیر است:

او به من تبدیل به اطراف و شروع به مکیدن در پشت گردن من در حالی که هنوز اتوبوس و بهره برداری از انگشتان دست خود را و تلاش برای فشار آنها را از طریق [زیر] پارچه. در این نقطه من شروع به دنبال در اطراف برای هر کسی که برای انجام کاری به دلیل آن بسیار روشن در چهره من است که من در پریشانی. من به دنبال کسی است که می تواند ثبت نام خود به صورت آنچه که من احساس و من در ملاقات با چهره های به دنبال در یک تصادف اتفاق می افتد و در آنجا نیست برای رفتن به هر گونه کمک. او سپس شروع به ساخت یک زن و شوهر از حرکت به سمت من—او می تواند بگوید من مضطرب و سپس ران جرمی می گوید:, "من عقب نشینی در یک ثانیه من پشت در یک ثانیه' و محافظ خود را ساخته شده هیچ حرکت بیشتر به سمت ما. و من متوجه شدم که هیچ چیز می تواند انجام شود تا زمانی که او انجام داده بود انجام آنچه او می خواست.

برودی گزارش حادثه به پلیس اما تاکوما شهرستان دفتر دادستان کاهش یافته است به اتهامات مطبوعاتی در برابر او. در یک بیانیه در آن زمان جرمی گفت: در بخشی: "اگر شما بودند برای رفتن به اطراف ران جرمی نیست که شما فرض کنید که من می خواهم کمی touchy feely? بله. این چیزی است که من برای زندگی."

در همان Daily Beast, داستان برجسته فیلم بزرگسالان بازیگر نقش مکمل زن (که نخواست بی نام به اجتناب از صنعت تلافی) تکرار دیگر زنان ادعا می کند مربوط به جرمی احساس حق به بدن زنان با یادآوری این که چگونه او را معرفی جرمی شد یک حمله.

اولین بار من او را در مجموعه او قرار داده و انگشتان خود را در به طور غیر منتظره. من با نام تجاری جدید در خارج از کشیدن یک سیگار و او بیرون می آید فقط ران جرمی. ناگهان او را با انگشتان من و من گفتم: اوه. او فقط به عنوان فوق العاده, در مجموعه, او نبود حتی در آنجا انجام است. ما شوخی در مورد آن وجود دارد ران اقامت پنج فوت دور از او چرا که او می کند که. ما فکر نمی کنم چیزی از آن. متاسفانه, آن را نمی کند حتی ثبت نام کنید. آن را مانند, آه, بزرگ, دیگر, دختر, groped, ران جرمی, عضویت در باشگاه.

فیلم بزرگسالان بازیگر و نویسنده سیدنی پوست نیز نمی توانستم باور چگونه درنده جرمی بود که دریافت آنلاین. "من شخصا خوشحال ران جرمی یک درخت به تمرکز توجه خود را بر روی به جای استفاده از اتوبوس زنان," او گفت:.

خوب با وجود اعتراضات درخت روز شماره. و با هر شانس, ران جرمی بیش از حد خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن