نیروی دریایی سلطنتی هلند سفارشات 8 تالس رادارهای

یک دلیل عمده برای انتخاب NS100 در کنار آن عملکرد بی نظیر است ناوگان عاقلانه لجستيک مزایای. سلطنتی هلند نیروی د

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

یک دلیل عمده برای انتخاب NS100 در کنار آن عملکرد بی نظیر است ناوگان عاقلانه لجستيک مزایای. سلطنتی هلند نیروی دریایی در حال حاضر عمل آخرین نسل از تالس 4D رادارهای AESA در اکثر کشتی و با توجه به رادار انعطاف پذیر, معماری, از آن آسان است برای ارائه طریق و زندگی معرفی قابلیت های جدید در نتیجه آینده تصحیح رادار. این NS100 در نیروی دریایی سلطنتی هلند دیگر LPD, HNLMS روتردام به روز خواهد شد به طوری که رادار در هر دو LPDs یکسان خواهد بود.

همان قرارداد مشخص تحویل طلایه دار Mk3 نظارت رادارهای نصب شده بر روی HNLMS Johan de Witt و پشتیبانی رزمی کشتی که در حال حاضر ساخته شده برای RNLN. CSS نیز دریافت خواهد کرد تالس سیستم IFF. پنج بیشتر دیده بانی Mk3 رادارهای عرضه خواهد شد برای M-کلاس ناوچه عمل RNLN و بلژیک نیروی دریایی جزء و برای قطعات یدکی و اهداف آموزش. این قرارداد افزایش تعداد طلایه دار Mk3 رادار تحت قرارداد به 15.
 
Geert van der Molen معاون دریایی در تالس: "این قرارداد نشان می دهد که چگونه از آن آسان است برای به روز رسانی یک تالس 4D رادار AESA سیستم در عمل به منظور تراز کردن آن با همان مشخصات به عنوان یک رادار جدید. این به روز رسانی تنها شامل ارز از یک کامپوننت و نصب و راه اندازی نرم افزار به روز شده و می تواند انجام شود در پایگاه نیروی دریایی در دن هلدر."
 
در مورد NS100
انتخاب خود را برای عملکرد بی نظیر و ثابت 4DAESA تکنولوژی تالس NS100 دو محور چند پرتو سنسور را قادر می سازد به طور همزمان تشخیص بالا انواع اهداف در یک حالت عملیاتی ارائه بی نظیر هوا و سطح نظارت است. با اضافی به جلو و عقب اسکن تکنولوژی آگاهی موقعیتی افزایش یافته است به طور قابل توجهی منجر به پیگیری سریع شروع و با کیفیت بالا سلاح پشتیبانی می کند.

www.thalesgroup.com/ns100



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن