روسیه منطقه شرق دور را لرزاند ضد کرملین تظاهرات

ساکنان خاباروفسک برگزار زیادی تظاهرات در حمایت از فرماندار که برگزار شده است در مسکو به اتهام قتل پس از 9 ژوئی

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

ساکنان خاباروفسک برگزار زیادی تظاهرات در حمایت از فرماندار که برگزار شده است در مسکو به اتهام قتل پس از 9 ژوئیه. تظاهرات همچنان بدون توقف برای یک هفته.

حداقل 15000 نفر در شهر خاباروفسک در مرز با چین به خیابانها در روز شنبه. معترضان نشان شده است برای یک هفته, در, نادر, نشان می دهد تمرد در برابر کرملین.

روز شنبه تظاهرات بزرگ شدند و در رد از دستگیری ناگهانی از محبوب فرماندار سرگئی Furgal که برگزار شده است در مسکو پس از 9 ژوئیه پس از متهم به قتل چندین بازرگانان سال پیش.

این تظاهرات پس از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این ماه نظارت یک بحث برانگیز رای است که اجازه می دهد تا او را به گسترش خود را نگه دارید و بر روی قدرت تا 2036.

در میان معترضان افراد جوان و افراد مسن و زنان با کودکان. در حالی که بسیاری از حمایت خود را از بازداشت سیاستمدار برخی از نشانه اعتراض و شعارهای شد و مجزا ضد پوتین.

معترضان انجام پلاکارد خواندن "آزادی برای Furgal!" و شعار می دادند "تا زمانی که ما متحد هستند ما شکست ناپذیر" را به عنوان عبور اتومبیل honked شاخ در حمایت از. دیگران فریاد زد: "این فرماندار ما! و ما از او دفاع خواهد کرد!"

Citizens hold a placard reading Give Us Back Furgal - People's Governor during a rally (picture-alliance/dpa/D. Morgulis)

معترضان brougt یک پلاکارد خواندن "را به ما پشت Furgal - مردم ولایت" به تجمع

محبوب شهردار

Furgal یک عضو شورای ملی حزب لیبرال دموکرات انتخاب شد فرماندار در سال 2018 شکست یک کرملین حمایت فعلی. او با رد اتهامات وارد علیه او.

در طول تصدی خود Furgal شد به طور گسترده ای محبوب درآمد moniker "مردم با فرماندار." او به کاهش حقوق و دستمزد خود دستور فروش یک قایق بادبانی گران قیمت قبلی دولت خریداری درگیر در گفت و گو با معترضان زمانی که تظاهرات صورت گرفت و به طور قابل توجهی کاهش می یابد پرواز کرایه برای ساکنان در مناطق دور افتاده.

هر چند او و حزب او در رقابت با پوتین, پارتی, Furgal تا حد زیادی ایدئولوژیک در هماهنگی با رئیس جمهور سیاست.

هنوز هم خود را افزایش محبوبیت او غیر منتظره ای معشوق شکل بود که در ارتباط با پوتین. بسیاری از معترضان ادعا کرده اند که اتهامات علیه او هستند سیاسی انگیزه سوخت انتقاد نسبت به کرملین.

این تظاهرات به مجاز توسط مقامات روسی و آنها همیشه بزرگترین کرده اند و در خاباروفسک یک شهر تقریبا 600,000.

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: در اوایل این هفته است که این وضعیت در خاباروفسک بود "استاندارد نیست." دولت روسیه هنوز منصوب بازیگری فرماندار 11 روز پس از Furgal بازداشت.

jcg/اس ام اس (AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب