شرکت SABIC سهامداران رای به اصلاح آیین نامه در EGM

اکثریت شرکت SABIC سهامداران رای به اصلاح در مجموع 34 آیین نامه مربوط به مقالات از اختلاط در مجازی مجمع عمومي ف

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

اکثریت شرکت SABIC سهامداران رای به اصلاح در مجموع 34 آیین نامه مربوط به مقالات از اختلاط در مجازی مجمع عمومي فوق العاده (EGM).

در این جلسه به شرح زیر آوریل عمومی سالانه (AGM) و دعوت سهامداران برای به روز رسانی و یا حذف طیف وسیعی از دیرینه آیین نامه. این شامل حذف یک مقاله از اختلاط فراهم دولت عربستان سعودی – ارائه شده توسط عمومی صندوق سرمایه گذاری (PIF) به حفظ مالکیت حداقل بیست و پنج درصد (25%) از سهام شرکت'.

در مارس 2019 در PIF امضا توافق نامه خرید سهم خود را به فروش 70 درصد اکثریت سهام در شرکت SABIC عربستان آرامکو.

شرکت SABIC رئیس دکتر عبدالعزیز بن صالح Al-Jarbou گفت:
"زندگی حرفه ای من-مسیر اجرا می شود در هر دو مواد شیمیایی و انرژی بخش است. من دیده ام که چگونه صنایع باید به طور مستمر تغییر برای حفظ موفقیت و چگونه هوشمند همکاری باز هم افزایی برای رشد پایدار."

شرکت SABIC نایب رئیس و مدیر عامل شرکت یوسف آل-Benyan گفت: تغییرات آیین نامه بودند پیشرو به یک فصل جدید برای این شرکت:
"ما می دانیم اهمیت جلسه سهامداران انتظارات و ارائه ارزش اساسی است برای ما. ما بشود برای رشد بلند مدت و حرکت به سمت یک فصل جدید است که می تواند موقعیت شرکت SABIC به عنوان پادشاهی شیمیایی رشد پلت فرم."

در طول EGM رسیدگی سهامداران رای به تغییر آیین نامه مربوط به طیف گسترده ای از مسائل از جمله دفتر مرکزی این شرکت; مالکیت سهام; ممتاز سهام و تشکیل جلسات و مصوبات هیات مدیره.

در این جلسه صورت گرفت عملا با استفاده از تکنولوژی ارائه شده توسط Tadawulaty و در خط با پیشگیرانه احتیاطی COVID-19 ارشاد از مقامات مربوطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب