سامانتا زنبور عسل وزد 'Unlovable بازنده' مغلوب ساختن پیشی جستن فاکس نیوز در حال سقوط کردن

"خوش آمدید به تمام پیشانیمن پایه کابل جان الیور" Samantha Bee گفت: در بالا از او TBS نمایش شنبه شب. و مانند سا

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

"خوش آمدید به تمام پیشانیمن پایه کابل جان الیور" Samantha Bee گفت: در بالا از او TBS نمایش شنبه شب. و مانند سابق خود را نمایش روزانه یکی از همکاران او در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ علیه مطبوعات آزاد.

پس از بازی یک مونتاژ از روزنامه نگاران مورد حمله قرار گرفتن توسط پلیس در طول تظاهرات اخیر زنبور عسل اعلام کرد: "این طبیعی نیست. روزنامه نگاران باید برای مقابله با تهدید توسط پلیس است."

"خوشبختانه رئیس جمهور شاهد این بی عدالتی و پاسخ به سرعت به دفاع از متمم اول قانون اساسی" او شوخی قبل از خواندن یکی از تهمت های اخیر توییتر حمله به "جعلی اخبار" رسانه ها. "من می دانم که این دقیقا همان وحی است که رئیس جمهور همواره در تلاش برای تضعیف رسانه های, اما این مشکل است. همه ما تا به آن استفاده می شود که ما مانند آن را عادی و بیشتر از ما چشم پوشی ضد فشار احساسات در امریکا بیشتر از آن گسترش خواهد یافت."

"مشکل با مغلوب ساختن پیشی جستن است که او را عاطفی weakling که کل ارزش خود را بر اساس چگونه موفق او به نظر می رسد به دیگران" زنبور عسل اضافه شده است. "پدر و مادر این است که چرا شما باید برای در آغوش گرفتن فرزندان خود و به آنها بگویید که شما آنها را دوست دارم به خصوص unlovable بازنده آنهایی که مانند دونالد واضح بود."

او در ادامه به تماس رئیس جمهور یک "ته گودال نیازمندی که خواسته ثابت اعتبار از رسانه ها" توضیح "به همین دلیل حتی خورد-یو پی اس در فاکس نیوز تنها به عنوان خوب به عنوان آخرین خورد."

برای زنبور عسل, غم انگیزترین بخش از همه این است که "فقیر ارشد واقعا فکر مطبوعات خواهد سقوط در عشق با او" هنگامی که او رئیس جمهور "راه که Katherine Heigl در نهایت سقوط برای جیمز مارسدن در 27 لباس. اما "از آنجا که رسانه ها حاضر به عشق او تهمت انتخاب کرده است به انجام بالغ چیز و استفاده از قدرت ریاست جمهوری به آنها را از بین ببرد."

"ترسناکترین قسمت در مورد صدای شیپور جنگ در مطبوعات است که او را برنده" میزبان گفت بعد. "هیچ کس قادر به متوقف کردن حملات خود را, بنابراین ما فقط در مورد ما زندگی می کند در حالی که آنها را اجرا به طور مداوم در پس زمینه مانند سر و صدا سفید که البته تهمت ترجیح رنگ از سر و صدا."

"هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن تضعیف مطبوعات آزاد او نه فقط حمله به روزنامه نگاران مناسب برای انجام شغل خود را از" زنبور عسل گفت. "او را حمله به خود حق می دانم چه خبر است در جهان. ما نیاز به مقاومت در برابر خوشنودی عادی است که مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه-هجوم و ایستادن برای افرادی است که ما را خبر, بنابراین ما می تواند به جلو نگاه به روز آنها را به ما خبر ارزش جشن."

با این که او تصور یک آینده تیتر در نیویورک تایمز: "غیر سراخ کون, انتخاب رئيس جمهور."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن به سامانتا زنبور عسل در آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب