سامسونگ BSI Bundesdruckerei و Telekom امنیتی شریک را شناسایی ملی خود را به گوشی های هوشمند

امروز Samsung Electronics Co., Ltd. آلمان فدرال برای امنیت اطلاعات (BSI), Bundesdruckerei (bdr) و Deutsche Tel

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

امروز Samsung Electronics Co., Ltd. آلمان فدرال برای امنیت اطلاعات (BSI), Bundesdruckerei (bdr) و Deutsche Telekom امنیت GmbH آلمان اعلام کرد تیم ملی الکترونیکی ID در دسترس خواهد بود در انتخاب سامسونگ کهکشان گوشی های هوشمند که عید راه حل های موجود می شود بعد از این سال. به عنوان بخشی از یک همکاری بلند مدت با اتحاد دولت و بدن برای تحویل پس از آن دولت الکترونیک ابتکار سامسونگ در همکاری با BSI bdr و Telekom امنیتی به منظور توسعه یک سخت افزار امنیتی مبتنی بر معماری است که اجازه می دهد تا شهروندان را به صورت امن ذخیره خود را شناسایی ملی در گوشی های هوشمند خود را به عنوان یک عید. پس از ثبت نام خود عید است که انتقال به یک محل امن را بر روی تلفن خود را.

حفاظت از آنچه که ارزشمند است به کاربران
کاربران انتظار دارند اطلاعات خود را به محافظت می شود. بنابراین ضروری است تا اطمینان حاصل شود که عید راه حل های تلفن همراه در دیدار سخت امنیتی مورد نیاز دولت فدرال و نگه می دارد شهروندان آلمانی' اطلاعات امن است. برای انجام این کار چهار شرکای توسعه جامع معماری امنیت محور در اطراف پایه و اساس از گوشی های هوشمند امنیتی – سخت افزار. با تشکر بسیار امن تراشه ساخته شده به طور مستقیم به تلفن می تواند اطلاعات ذخیره شده به صورت محلی بر روی دستگاه و کاربران می دهد کنترل کامل بر روی داده های خود را.

"در علاوه بر این به کارت هویت تقریبا هر شهروند در آلمان صاحب یک گوشی هوشمند است. با تشکر از OPTIMOS پروژه و با همکاری سامسونگ و Deutsche Telekom امنیتی ما در حال حاضر فرصتی برای ترکیب سطح بالایی از اعتماد جسمی سند با کاربر دوستی از گوشی های هوشمند" می گوید: دکتر استفان Hofschen مدیر عامل شرکت Bundesdruckerei. "بنابراین ما ایجاد پایه ای برای اطمینان از حاکمیت و اعتماد در جهان است که در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای 'دیجیتال' و 'موبایل'. در آینده دیجیتال مستقل هویت و مجوز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و مدیریت شهروندان خود تعیین شیوه از طریق نرم افزار ارائه شده توسط bdr برای این منظور است."

باز پلت فرم امنیتی
این تلفن همراه جدید عید راه حل های ایجاد شده به عنوان بخشی از OPTIMOS 2.0 پروژه که هدف این است که برای ایجاد یک اکوسیستم باز است که فراهم می کند فن آوری و زیرساخت امن برای تلفن همراه احراز هویت. به این ترتیب, آن مهم است برای همه همکاران را به مطمئن شوید که این معماری امنیت خواهد بود باز به بسیاری از هویت ارائه دهندگان خدمات.

"بیشتر ما digitalize زندگی روزمره ما مهم تر آن است که برای حفاظت از هویت دیجیتالی. در BSI ما توسعه, ترویج و تایید عید راه حل ها و فن آوری های طراحی شده برای محافظت از مردم هویت دیجیتالی. به عنوان بخشی از OPTIMOS 2.0 پروژه نقش ما به استاندارد لازم است اجزای رابط و فرآیندهای به طوری که تکنولوژی توسعه یافته خواهد دیدار با امنیت بالا و استانداردهای در دسترس خواهد بود به عنوان بسیاری از کاربران که ممکن است" گفت: Arne Schönbohm رئیس جمهور آلمان فدرال برای امنیت اطلاعات.

برای رسیدن به این هدف ایجاد یک اکوسیستم باز, سامسونگ, ساخته شده از کیت توسعه نرم افزار (SDK) برای آن تعبیه شده امن عنصر (eSE) در دسترس اشخاص ثالث.1 این را قادر خواهد ساخت سرویس دهندگان و توسعه دهندگان نرم افزار برای ایجاد اپلتها برای اعتماد مدیر خدمات (TSM) است که می تواند لود شده به امن چیپست مبتنی بر پلت فرم. به عنوان یک نتیجه از برنامه ها و خدمات خواهد بود قادر به کار یکپارچه با عید برنامه و شهروندان آلمانی می توانید لذت بردن از آنها را با صلح از ذهن دانستن اطلاعات خود را محافظت خواهد شد.

"با هم با سامسونگ و Bundesdruckerei ما ایجاد یک جامع اکوسیستم به صورت دیجیتال امن احراز هویت. این با استفاده از قابل اعتماد امن عناصر از گوشی های هوشمند برای ذخیره سازی ضد جعل هویت اطلاعات است. ما به تازگی توسعه یافته TSM سیستم استفاده می شود برای حمل و نقل از هویت ذخیره سازی داده ها و مدیریت و در نهایت چرخه مدیریت هر یک از عید فراهم می کند که پایه ای برای بسیاری از دیگر برنامه های کاربردی امن می گوید:" توماس Fetten مدیر عامل شرکت Deutsche Telekom امنیت GmbH.

کهکشان S20 خواهد بود که برای اولین بار دستگاه خود را مطابق با نیازمندی های امنیتی
Samsung Galaxy S20 صف از جمله کهکشان S20, Galaxy S20+ و کهکشان S20 فوق العاده خواهد بود که اولین گوشی های هوشمند خود را مطابق با BSI را عید چارچوب امنیتی به صورت مستقل استفاده کنید.2 تشکر امنیتی تعبیه شده در سامسونگ کهکشان S20 های عید, راه حل ارائه می دهد "قابل توجهی" سطح از اطمینان به صورت امن و بدون درز الکترونیکی تعاملات تحت اتحادیه اروپا eIDAS قوانین و مقررات.3 این مقررات طراحی شده برای اطمینان از شهروندان اتحادیه اروپا می توانید با استفاده از خود را در عید ملی در سراسر مرزها و کمک می کند تا جلوگیری از سوء استفاده و یا تغییر دولت خود-صادر شناسه.

کهکشان S20 صف ارائه می دهد بالاترین سطح از رمزگذاری در دسترس به عنوان نشان داده شده توسط مشترک معیارهای ارزیابی تضمین سطح (CC EAL) 6+4 آن را به تازگی دریافت کرده است. این آخرین دستگاه سامسونگ به ویژگی های سامسونگ در صنعت پیشرو تعبیه شده امن عنصر (eSE) با دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ به دنبال دارد. این eSE امن ذخیره اطلاعات حساس بر روی دستگاه مانند اطلاعات کارت اعتباری و مدارک و کلید و جدا آنها را برای حداکثر حفاظت. اقدام به عنوان امن جداگانه پردازنده امن فراهم می کند یک لایه اضافی امنیتی طراحی شده برای دفاع در برابر حملات سخت افزار و باعث می شود آن را دشوار است برای دسترسی و کپی کردن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه.

"ما فوق العاده افتخار است که کهکشان ما S20 سری اول خط از دستگاه های تلفن همراه برای دیدار با چنین امنیت بالا استانداردهای تعیین شده توسط BSI. ما همیشه در تلاش برای ارائه بالاترین سطح حفاظت ممکن است برای کاربران ما. به عنوان ما همچنان به حرکت به سمت دیجیتالی هدف ما این است که به اطمینان حاصل شود که کاربران تلفن همراه در سراسر جهان می تواند لذت بردن از این خدمات جدید با واقعی صلح از ذهن دانستن که ما آنها را امن نگه دارید" گفت: Daniel Ahn, شرکت SVP و سر از تیم امنیت در ارتباطات تلفن همراه کسب و کار سامسونگ الکترونیک است.

گام بعدی برای موبایل عید?
این تنها آغاز است. شبیه به پرداخت تماس چند سال پیش مصرف کنندگان را به سرعت درک مزایای داشتن کلید اعتبار خود را از جمله گواهینامه ملی کارت های بیمه درمانی و یا حتی خود ماشین و آپارتمان کلید های موجود بر روی تلفن همراه خود را ایمن ذخیره می شود در همه زمان ها. به زودی آنها نیز ممکن است قادر خواهید بود تا از راه دور به منظور بررسی هویت خود را برای دسترسی و ارسال محرمانه پرونده باز کردن یک حساب بانکی و یا رای با استفاده از گوشی های هوشمند خود را.

چگونه می توانم ثبت نام کنم ؟ 5
عید برنامه در دسترس خواهد بود به شهروندان آلمانی با استفاده از سامسونگ کهکشان S20, Galaxy S20+ و کهکشان S20 فوق العاده بعد از این سال. پس از دانلود و نصب تلفن همراه ID نرم افزار توزیع شده توسط Bundesdruckerei از بازی فروشگاه کهکشان S20 صاحبان می توانید شیر خود را ویژگی ارتباطات حوزه نزدیک (NFC) را فعال کنید شناسنامه و کارت ملی پشت تلفن خود را به منظور بررسی هویت خود را و شروع کنید. پس از تایید تلفن همراه عید خواهد بود ذخیره شده و ایمن بر روی گوشی های هوشمند است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای باز کردن یک حساب بانکی و استفاده از خدمات دولت الکترونیک ، 6

در مورد Bundesdruckerei (bdr)
Bundesdruckerei GmbH برجسته آلمانی با تکنولوژی بالا شرکت امنیتی. bdr محصولات و خدمات "ساخته شده در آلمان" بصورتی پایدار و محکم ریشه در اعتماد و قانونی شناسایی افراد و موسسات است. کار به عنوان یک شرکت امنیتی از طرف دولت آلمان bdr است هموار کردن راه برای امن عصر دیجیتال. این گروه در استخدام نیروی کار بیش از 2,700 و در سال 2019 تولید درآمد از اطراف یورو 602m. برای اطلاعات بیشتر بروید به: www.bundesdruckerei.de.

در مورد آلمان فدرال برای امنیت اطلاعات (BSI)
اداره فدرال برای امنیت اطلاعات (BSI), اشکال, امنیت اطلاعات در, دیجیتالی از طریق پیشگیری و تشخیص و واکنش برای دولت کسب و کار و جامعه است. به عنوان فدرال امنیت سایبری سازمان این است که این کار از BSI برای ساخت آلمان دیجیتالی امن. به این دلیل BSI در حال بررسی زمینه های برنامه است که در آن خطرات می تواند بوجود می آیند از رقمی و چگونه این خطرات را می توان ساخته شده محاسبه و قابل کنترل است.

در مورد Deutsche Telekom امنیت GmbH
به عنوان یک شرکت مستقل و زیر چتر Deutsche Telekom گروه Deutsche Telekom امنیت GmbH ارائه می دهد مشتریان همان بسیار حرفه ای راه حل های متشکل از فن آوری و خدمات است که با دویچه Telekom AG نیز محافظت می شود در سراسر جهان. با بیش از 250 میلیون یورو از درآمد Telekom امنیتی است که رهبر بازار در آلمان و اروپا یکی از بالا, امنیت, ارائه دهندگان خدمات.

در مورد Samsung Electronics Co., Ltd.
سامسونگ الهام بخش جهان و شکل آینده با تحول ایده ها و فن آوری. این شرکت در حال تعریف جدیدی از جهان از تلویزیون, گوشی های هوشمند, دستگاه های پوشیدنی, قرص های دیجیتال, لوازم, سیستم های شبکه و حافظه سیستم LSI ریخته گری و رهبری راه حل. برای مشاهده آخرین اخبار لطفا سامسونگ در اتاق خبر http://news.samsung.com.

1 سامسونگ به توسعه دهندگان سامسونگ eSE SDK https://developer.samsung.com/ese/overview.html
2 "BSI TR-03159 تلفن همراه قرار گرفته است." BSI www.bsi.bund.de/DE/Publikationen/TechnischeRichtlinien/tr03159/tr03159_node.html
3 قابل توجه است که دومین سطح از اطمینان از این سه سطح از کم توجهی و بالا تعلق می گیرد برای eIDAS مقررات در اتحادیه اروپا.
4 "سامسونگ افزایش حفاظت از داده ها برای دستگاه های تلفن همراه جدید امنیت تراشه راه حل است." سامسونگ Newsroom ممکن است. 26, 2020, https://news.samsung.com/global/samsung-elevates-data-protection-for-mobile-devices-with-new-security-chip-solution
5 این ثبت نام دستورالعمل خاص به آلمان و ممکن است با کشور دیگر متفاوت است.
6 منوط به در دسترس بودن خدمات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب