سامسونگ معرفی 1.2 میکرومتر 50Mp ISOCELL GN1 با سریعتر خودکار با تمرکز و تصاویر روشن تر

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی امروز معرفی سامسونگ ISOCELL GN1 جدید 50 مگاپیکسل

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی امروز معرفی سامسونگ ISOCELL GN1 جدید 50 مگاپیکسلی (Mp) سنسور تصویر بزرگ 1.2 میکرومتر-اندازه پیکسل. این ISOCELL GN1 سامسونگ اولین سنسور تصویر به ارائه هر دو صفحه و Tetracell فن آوری. با تشکر نسبتا بزرگتر پیکسل اندازه GN1 به ارمغان می آورد سنسور تصویر عملکرد به یک سطح جدید با ترکیبی از افزایش حساسیت به نور برای ستارگان کم نور عکس ها و DSLR سطح فوکوس خودکار, سرعت, بهینه سازی, برای پویا تر عکس گرفتن تجارب است.

"با ابتکاری پیکسل تکنولوژی های سامسونگ بوده و در خط مقدم ارائه عملکرد بالا و سنسور تصویر است که از نزدیک تهیه کردن به طور فزاینده ای متنوع سازی بازار نیاز دارد. این ISOCELL GN1 بخشی از این تعهد به ارائه تصاویر خیره کننده به مصرف کنندگان در هر محیط زیست" گفت: Yongin پارک, معاون اجرایی رئیس جمهور از سنسور کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "ما همچنان به معرفی سنسور تصویر راه حل در برش لبه است که منجر بعدی روند در موبایل عکاسی است."

ایجاد مطلوب تصاویر یک عنصر ضروری برای امروز کاربران گوشی های هوشمند که به خوبی عادت کرده اند به صورت بصری بتواند و گرامی داشتن لحظات خاص در هر کجا که هستند. به آدرس های مختلف تصویربرداری تنظیمات از کاربران برخی گوشی های هوشمند سازان قرار دادن تاکید بیشتری بر بسیار دقیق تصاویر فوق العاده با وضوح بالا در حالی که برخی از را انتخاب کنید بزرگتر پیکسل برای روشن و نتایج در محیط های کم نور. جدید سامسونگ ISOCELL GN1 برآورده کردن این نیازهای متعدد در یک بار با استفاده از دو صفحه و Tetracell فن آوری.

این GN1 به ارمغان می آورد بهترین در کلاس خودرو-تمرکز با 100 میلیون تشخیص فاز فوکوس خودکار (PDAF) عوامل است. سامسونگ دو صفحه فن آوری مکان دو photodiodes side-by-side در عرض یک پیکسل که می توانید دریافت نور از زوایای مختلف برای تشخیص فاز. با تمام این سنسور را فعال پیکسل کار به طور خودکار تمرکز عوامل این GN1 می تواند شناسایی و تمرکز بر روی مورد نظر هنوز یا جسم در حال حرکت از هر گوشه ای در یک لحظه حتی در شرایط نور کم. هنگام گرفتن تصاویر یک صفحه خروجی ایجاد شده است با ادغام خروجی از دو photodiodes در صفحه. سامسونگ نیز فراهم می کند یک الگوریتم نرم افزار طول می کشد که نور اطلاعات از هر photodiode به تولید و وضوح تصویر قابل مقایسه با 100Mp.

برای نهایی در نور کم عکاسی GN1 تصویب Tetracell تکنولوژی پیکسل-ادغام تکنیک است که باعث بهبود پیکسل ظرفیت به ضبط و پردازش نور بیشتر. توسط binning چهار صفحه سیگنال به یکی از Tetracell دو برابر سنسور تصویر را در اندازه پیکسل 2.4 ميکرومولار و چهار برابر این حساسیت به نور را روشن تر 12.5 مگاپیکسل عکس. با بهبود حساسیت به نور همراه با قدرتمند auto-تمرکز بر راه حل GN1 قادر به تمرکز بر روی یک شی به سرعت حتی در نور کم محیط زیست برای ارائه هر دو روشن تر و واضح تر نتایج.

در علاوه بر این به دو صفحه و Tetracell فن آوری GN1 همراه هوشمند-ISO که هوشمندانه انتخاب بهینه ISO, real-time HDR است که قطاری از صحنه در مواجهه های متعدد به طور همزمان و ژیروسکوپ-بر اساس تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) است که طول می کشد تصاویر تیز و تصویری حتی زمانی که در حال حرکت است. برای حق بیمه تصویری با کیفیت سنسور تصویر با پشتیبانی از ضبط ویدیو در رزولوشن 8K در 30 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه).

سامسونگ ISOCELL GN1 آغاز تولید انبوه این ماه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن