Samsung تیم با جهانی Esports سازمان T1 به عنوان رسمی نمایش شریک

سامسونگ الکترونیک جهانی gaming نظارت بر رهبر بازار* اعلام رسمی خود را با همکاری جهانی esports سازمان T1 سرگرمی

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک جهانی gaming نظارت بر رهبر بازار* اعلام رسمی خود را با همکاری جهانی esports سازمان T1 سرگرمی و ورزشی (T1). با این مشارکت تمام تیم ها و بازیکنان واقع در T1 ستاد تسهیلات آموزشی در سئول خواهد عمل با استفاده از سامسونگ جدیدترین خمیده بازی مانیتور ادیسه G9 و G7. ادیسه نمونه کارها ارائه یک ترکیب قدرتمند با عملکرد بالا و 1000R انحنای QLED کیفیت تصویر سریع 1ms زمان پاسخ و 240 hz نرخ refresh برای همهجانبه ترین تجربه بازی.

"ما مفتخر به همکاری با T1 رهبر در حرفه ای esports کمک به آنها در ادامه موفقیت های جهانی و رشد به عنوان رسمی نمایش شریک" گفت: Hyesung Ha معاون ارشد رئیس جمهور از صفحه نمایش بصری کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "ما خط از اودیسه مانیتور را فراهم می کند آخرین بازی مانیتور فناوری با رعد و برق سریع, سرعت, راحت انحنای و طراحی براق ارائه حرفه ای esports پارسه مزیت رقابتی آنها نیاز به هر قسمتی از ثانیه حساب کند."

T1 موفق League of Legends تیم یکی از مشهور ترین و حرفه ای esports تیم در جهان است و این تیم تنها موفق به کسب سه League of Legends عنوان قهرمانی جهان. علاوه بر T1 حرفه ای تیم ها و بازیکنان در بازی رقابتی بخش که شامل Valorant, Fortnite, Dota 2, PUBG سوپر سر و صدا وارنر, سنگ پهن کف اجاق Apex افسانه سرپرستی و فیفا آنلاین 4.

مشارکت خواهد کرد که رول کردن یک سری از فعالیت های تبلیغاتی را که با هم سامسونگ و جهان-معروف T1, لیگ از افسانه های تیم. ملاقات و خوش آمد می گوید تجربه فن رویداد خواهد بود سرويس رايگان فورشيرد در تاریخ بعد اجازه می دهد طرفداران به تعامل با بازیکنان و نمایش سامسونگ اودیسه بازی مانیتور در عمل است. پس از رویداد سامسونگ در حال حاضر خواهد شد برجسته ویدئوها و "رختکن" سری شامل این تیم خواهد شد که آپلود شده در T1 کانال یوتیوب. محتوای ترویج آخرین دستاوردهای تیم و برجسته سامسونگ در صنعت پیشرو نظارت بر فن آوری است.

علاوه بر این سامسونگ اودیسه G9 و G7 نمایش داده خواهد شد در 'سامسونگ بازیکن سالن" در T1 جدید ستاد به زودی باز می شود در سئول. که آیا آنها در حال بازی بازی ها و یا ایجاد محتوای با ادیسه مانیتور تمام T1 تیم ها, بازیکنان و سازندگان محتوا دسترسی به آخرین بازی مانیتور تکنولوژی برای افزایش کارایی و دقت و بهره وری.

"من بسیار هیجان زده هستم برای سامسونگ به حمایت T1 ارائه تیم ما با بهترین در کلاس مانیتور گفت:" لی "Faker" Sang-hyeok. "من مشتاقانه منتظر به تمرین جدید اودیسه مدل هنگامی که ما را به حرکت جدید ما T1 HQ."

سامسونگ G7 و G9 در دسترس خواهد بود از ماه ژوئن سال 2020 است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به https://displaysolutions.samsung.com/monitor/odyssey.

* منبع: IDC در سه ماهه Gaming ردیاب – پیش بینی – Gaming Monitor 2019Q4

در مورد T1 سرگرمی و ورزشی

T1 سرگرمی و ورزشی جهانی است esports سرمایه گذاری مشترک است که صاحب و عمل فوق العاده-موفق T1 لیگ از افسانه (LoL) در لیگ کره (LCK) تیم, همراه با تیم ها و بازیکنان در بازی رقابتی بخش که شامل Valorant, Fortnite, Dota 2, PUBG سوپر سر و صدا وارنر, سنگ پهن کف اجاق Apex افسانه سرپرستی و فیفا آنلاین 4. از T1 LoL LCK تیم قبلا به عنوان شناخته شده SK Telecom T1, برنده سه LoL قهرمانی جهان (2013, 2015, 2016). T1 متحد esports علاقه مندان در سراسر جهان از طریق بازی خود را با فرهنگ و شیوه زندگی, ایجاد محتوا, سرگرمی و کالا. SK Telecom و Comcast Spectacor راه اندازی T1 در اکتبر 2019 و عملیات جهانی مستقر در سئول فیلادلفیا و لس آنجلس. برای کسب اطلاعات بیشتر در T1 لطفا T1.gg.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن