SAS و مایکروسافت شریک زندگی بیشتر به شکل آینده تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی

شرکت مایکروسافت و SAS امروز اعلام کرد به گسترده تکنولوژی و رفتن به بازار همکاری استراتژیک. این دو شرکت را قادر

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

شرکت مایکروسافت و SAS امروز اعلام کرد به گسترده تکنولوژی و رفتن به بازار همکاری استراتژیک. این دو شرکت را قادر می سازد مشتریان به راحتی اجرا SAS® حجم کار در ابر در حال گسترش کسب و کار خود و راه حل های آنلاک مهم ارزش خود را از دیجیتال طرح های تحول. به عنوان بخشی از همکاری شرکت های مهاجرت خواهد شد SAS' تحلیلی محصولات و راه حل های صنعت بر روی Microsoft Azure به عنوان ترجیح داده cloud provider for SAS ابر. SAS' راه حل های صنعت و تخصص را نیز به ارمغان بیاورد ارزش افزوده به مشتریان مایکروسافت در سراسر مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی و بسیاری از صنایع دیگر. این همکاری بر اساس SAS یکپارچگی در سراسر Microsoft cloud solutions for Azure دینامیک 365, Microsoft 365 و قدرت پلت فرم ها و پشتیبانی از شرکت های' چشم انداز مشترک برای بیشتر دموکراتیزه هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل.

"از طریق این همکاری مایکروسافت و SAS کمک خواهد کرد که مشتریان ما سرعت بخشیدن به رشد و پیدا کردن راه های جدید برای درایو نوآوری با مجموعه گسترده ای از SAS تجزیه و تحلیل ارائه شده بر روی Microsoft Azure" گفت: Scott Guthrie, مایکروسافت, معاون اجرایی رئیس جمهور از ابر و هوش مصنوعی است. "SAS با آن شناخته تخصص در تجزیه و تحلیل داده های علم و یادگیری ماشین است که یک شریک استراتژیک برای مایکروسافت و هم ما کمک خواهد کرد که مشتریان در سراسر ده ها تن از صنایع و افقی خود را به آدرس مهم ترین و پیچیده تحلیلی چالش است."

سازمان ها در سراسر جهان در حال حرکت به ابر به نوآوری و حرکت سریع تر به سمت اهداف کسب و کار خود. به عنوان بخشی از این انتقال بسیاری از مشتریان مانند سنت لوئیس مبتنی بر سیستم بهداشت و درمان رحمت در حال مهاجرت خود را SAS تحلیلی حجم کار به لاجوردی به منظور بهبود عملکرد و بهره وری هزینه.

"در رحمت ما با تمرکز بر چگونه به طور مداوم بهبود مراقبت از بیمار و نتایج و متوجه نقش تجزیه و تحلیل داده های یادگیری ماشینی در آوردن که تمرکز به نور است. کار با SAS و مایکروسافت, ما می توانیم سرمایه گذاری بر روی نرم افزار تجزیه و تحلیل و ابری Azure platform برای تقویت توانایی ما برای مهار دنیای واقعی شواهد برای بهبود نتایج و آگاهانه تر مراقبت" گفت: Curtis دادلی, رحمت, معاون رئیس جمهور از تجزیه و تحلیل داده های. "ما هیجان زده در مورد پتانسیل برای افزایش سرعت و مقیاس پذیری و گسترش فروشگاه از تجزیه و تحلیل راه حل های SAS و مایکروسافت همکاری به ارمغان می آورد در کمک به ما تحویل جدید مدل مراقبت."

به ارائه یک تجربه بدون درز و کمک به سازمان های سرعت بخشیدن به ابر طرح های تحول SAS و مایکروسافت در حال همکاری با یکدیگر برای اطمینان حاصل شود که SAS محصولات و راه حل را می توان با موفقیت مستقر و اجرا موثر بر لاجورد.

"SAS و مایکروسافت باید یک چشم انداز مشترک برای کمک به سرعت بخشیدن به مشتریان خود انتقال دیجیتال طرح. ما هر دو را در درک که در آن است در مورد غنی سازی از داده ها و بهبود زندگی از طریق تصمیم گیری بهتر" گفت: Oliver Schabenberger SAS افسر ارشد فناوری و رئیس اجرایی. "همکاری با مایکروسافت می دهد مشتریان بیشتر بدون درز مسیر به ابر فراهم می کند که سریع تر و قوی تر و دسترسی آسان تر به SAS و راه حل های را قادر می سازد تا اعتماد تصمیم گیری با تجزیه و تحلیل است که هر کس صرف نظر از سطح مهارت – می توانند درک کنند."

این شامل بهینه سازی SAS® Viya®, آخرین انتشار از شرکت ابر بومی ارائه, برای لاجوردی و همچنین یکپارچه سازی SAS' عمیق مجموعه ای از راه حل های صنعت از تقلب به خطر خرده فروشی به بازار لاجورد برای ارائه بهبود بهره وری و افزایش نتایج کسب و کار برای مشتریان.

"همکاری بین SAS به عنوان یک رهبر در تجزیه و تحلیل فضا و مایکروسافت به عنوان یک رهبر در ابر می سازد به صورت یک بازی جالب استراتژیک داد. با SAS برنامه ریزی برای ایجاد یکپارچگی در سراسر مایکروسافت تمام ابر نمونه کارها (Azure, Microsoft 365, دینامیک 365 & Power BI) از آن باز می شود تا بسیاری از راه حل های مشترک بالقوه" گفت: Steve سفید, برنامه, معاون رئیس جمهور, کانال, و اتحاد در IDC.

علاوه بر این از طریق همکاری مایکروسافت و SAS را کشف فرصت به ادغام SAS تجزیه و تحلیل قابلیت های از جمله صنعت-مدل های خاص درون لاجوردی و پویایی 365 و ساخت بازار جدید آماده راه حل های مشترک برای مشتریان هستند که بومی یکپارچه با SAS خدمات در سراسر متعدد عمودی صنایع. این ادغام بیشتر فعال خواهد شد SAS مشتریان به سرمایه گذاری در مقیاس پذیری و انعطاف پذیری از ابر برای تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی حجم کار. برای مثال مایکروسافت و SAS در حال حاضر توانمند سازی مشتریان با راه حل های است که کمک به آنها را به سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ در مقدار زیادی از اطلاعات تولید شده توسط اینترنت از چیزهایی که با ترکیب مایکروسافت Azure IoT پلت فرم با SAS' لبه-به-ابر IoT تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی و قابلیت های. در حال حاضر شهر کاری NC با استفاده از یک مشترک IoT ارائه شده از مایکروسافت و SAS به قدرت بحرانی سیل پیش بینی راه حل است.

"موضعی سیل چیزی است که همه جوامع و ما از این قاعده مستثنی است" گفت: Nicole ریموندو کری رئیس اطلاعات افسر. "با استفاده از سنسور آب و دادههای SAS IoT تجزیه و تحلیل و Azure IoT پلت فرم ما انتظار می رود برای افزایش آگاهی موقعیتی افزایش جریان سطح پیش بینی که در آن سیل ممکن است رخ دهد و ما را بهبود بخشد واکنش های اضطراری از طریق اتوماسیون. کری نیز با افتخار قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با ما جوامع همسایه برای کمک به آنها را بهتر در خدمت شهروندان خود."

پشتیبانی با مشترک شرکت-فروش و رفتن به بازار فعالیت های اضافی SAS محصولات و راه حل ها آغاز خواهد شد نورد از بعد از این سال. این را قادر خواهد ساخت SAS و مایکروسافت مشتریان به آدرس برخی از مهم ترین و پیچیده تحلیلی چالش در حالی که پرورش نوآوری مستمر است. SAS همچنین متعهد به استفاده از مایکروسافت 365 و Dynamics 365 به قدرت داخلی آن عملیات.

امروز اعلام کرد که در رابطه با مجازی SAS انجمن جهانی 2020, برتر جهان, تجزیه و تحلیل گردید. با توجه به COVID-19 همه گیر در این سال کنفرانس برگزار شد تقریبا. ثبت نام در حال حاضر برای 16 ژوئن مجازی رویداد به شنیدن بیشتر در این همکاری از SAS و مدیران مایکروسافت در طول SAS اجرایی خوش آمدید در 11 a. m. ET.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه SAS و مایکروسافت در حال همکاری و ثبت نام برای یک آینده SAS در Azure مجازی رویداد مراجعه کنید sas.com/Microsoft.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

در مورد SAS

SAS رهبر در تجزیه و تحلیل ترافیک. از طریق نرم افزار نوآورانه و خدمات SAS سبب و الهام بخش مشتریان در سراسر جهان برای تبدیل داده ها به اطلاعات. SAS به شما می دهد قدرت به دانستن®.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن