اسکاتلند: بوریس جانسون به دنبال پنجه پشتیبانی برای انگلستان

نخست وزیر بوریس جانسون رهبری به اسکاتلند را در مورد این کشور باقی می ماند بخشی از پادشاهی متحده. نظرسنجی نشان

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون رهبری به اسکاتلند را در مورد این کشور باقی می ماند بخشی از پادشاهی متحده. نظرسنجی نشان داده است که برای حمایت از استقلال در حال افزایش در میان اسکاتلندی.

نخست وزیر بوریس جانسون بود که در اسکاتلند در روز پنج شنبه به پرونده او برای اتحادیه بین اسکاتلند و بقیه از انگلستان است.

جانسون آغاز سفر خود به جزایر Orkney به دنبال مقابله با رشد calls برای همه پرسی استقلال در.

در حالی که رای دهندگان اسکاتلندی در برابر فروپاشی بریتانیا در سال 2014 توسط یک حاشیه از 55% به 45% و تفرقه موضوع مبارزه با تروریسم در اروپا و گسترش شکاف سیاسی بین اسکاتلند و انگلستان دیده می شود این سوال اندکی.

نظرسنجی نشان می دهد که استقلال طرفداران حزب ملی اسکاتلند می تواند دستاوردهای قابل توجهی در انتخابات به پارلمان اسکاتلند در سال آینده. با این حال جانسون گفت: هیچ مورد دیگری رای بدهند.

"ما تا به حال یک همه پرسی در سال 2014 گفت:" جانسون. "آن تعیین شد — آن بود که من فکر می کنم با رضایت مشترک یک بار در یک نسل رویداد است."

حزب ملی اسکاتلند معتقد است که مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم تغییر این دیدن به عنوان یک تکرار هشدار از هیچ انتخاباتی در سال 2014 استدلال کرد که اسکاتلند از دست خواهد داد آن عضویت در اتحادیه اروپا, اگر این رای برای استقلال.

پنیر ماهی و ماهیان خاویاری البته

یک گروه کوچک از فعالان پیش از این دیدار که در طی آن جانسون ملاقات ماهیگیران و بازدید از یک کارخانه پنیر و گفت: "دست اسکاتلند" و "ما یک صدا."

ادامه مطلب: بازگشت من به Brexit اسکاتلند برای auld لنگ تا کنون

جانسون گفت: این بیماری همه گیر کوروناویروس تا به حال نشان داده شده است چرا از آن مهم است برای کشورهای بریتانیا — انگلستان ایرلند و اسکاتلند و ولز به هم بچسبند.

"من فکر می کنم که اتحادیه — شایستگی از اتحادیه — بسیار بسیار قوی" گفت جانسون. "آنها ثابت شده است در طول این بحران است."

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon که منجر اسکاتلند تفویض گفت جانسون بازدید در خدمت تنها به این مورد برای استقلال.

"یکی از استدلال های کلیدی برای استقلال توانایی اسکاتلند به ما در تصمیم گیری های خود به جای داشتن آینده ما تصمیم توسط سیاستمداران ما برای رای دادن نیست, مصرف ما را در یک مسیر ما انتخاب نمی. حضور خود را برجسته که" ماهیان خاویاری است.

ماهیان خاویاری برنده ستایش برای دست زدن به coronavirus بحران جانسون دولت متهم شده است که ارائه پیام های مخلوط در مردم چگونه باید رفتار کنند.

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا قرارداد تجارت به نظر می رسد 'بعید' می گوید اتحادیه اروپا میشل Barnier

تنها 25 درصد از رای دهندگان اسکاتلندی را انتخاب جانسون محافظه کاران در سال 2019 انتخابات عمومی. در سال 2016 مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم 62 درصد از رای دهندگان اسکاتلندی می خواستم برای ماندن در اتحادیه اروپا در حالی که در سراسر بریتانیا 52 درصد به نفع Brexit.

دو نظر سنجی که به تازگی نشان داد که 54 درصد از کسانی که در نظر سنجی می خواهم برای دیدن اسکاتلند ترک انگلستان نیز پیش بینی شده است SNP را برنده اکثریت کرسی ها در پارلمان اسکاتلند در سال آینده.

rc/msh (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب