سریال اسب متجاوز گفته با شلوار خود را پایین در دلاور پلیس نیش

برای ماه مرکز سوارکاری کارگران متعجب و متحیر بودند با موجی از آسیب به اسب و اسبان در دلاور. به نظر می رسید کسی

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

برای ماه مرکز سوارکاری کارگران متعجب و متحیر بودند با موجی از آسیب به اسب و اسبان در دلاور. به نظر می رسید کسی که دزدانه به اصطبل در مرده شب و مقید کردن حیوانات' پشت پاها. در نهایت پلیس راه اندازی یک نیش عملیات به کشف کردن که می توانست سوار بر چنین عجیب و غریب جرم ولگردی و قانونی شکنی.

New Castle County افسران پلیس هرگز مشکوک چگونه کثیف تحقیقات خود را تبدیل به.

در روز پنج شنبه به اتهام آنها Michael Riego, 31, از Hartly در Kent County, با دو فقره جنایت حیوانیت و دو فقره جنایت و دزدی در ارتباط با مشکوک سریال تجاوز به اسبان قدمت آن به سپتامبر 2019. او در زندان در انتظار 12000 دلار وثیقه آزاد شد.

مقامات نیست کاملا مطمئن شوید که چه به فکر می کنم زمانی که آنها برای اولین بار دریافت گزارش در مورد اسب و اسب با آسیب به خود و پشت پاها در قلعه نو شهرستان, چرخ فلک, پارک و مرکز مربوط به اسب سواری در پاییز گذشته. برخی از اسب ها به نمایش گذاشته روشن ناراحتی و مشکل در راه رفتن مربوط به مسائل مربوط به گردش خون خارج شده و پا محدودیت. چند کوچکتر اسبان که استفاده می شود به روش سوارکاری, درس نشد با کابل هنوز هم گره خورده بالاتر از خود را به عقب سم.

کارگران در مرکز سوارکاری در بخشی از یک ویدیو را در ماه فوریه به درخواست برای هر گونه کمک در کرک کردن این مورد. مدیر پارک مریم Devine گفت که کارگران که کشف اولین مجروح اسب درس تسویه حساب به نام سیرا "آن را در بر داشت بسیار نگران کننده" هنگامی که آنها او را در بر داشت.

"کارکنان رفت و آنها او را مورد بررسی قرار و پس از ارزیابی بیشتر آنها کشف کرد که او تا به حال کابل گره خورده در اطراف هر دو fetlocks از پشت پاهای" Devine می گوید: در این ویدئو با اشاره به سم مفاصل. "این بسیار ناراحت کننده است که کسی به عمد باعث آسیب به هر یک از حیوانات."

پس از چندین بیشتر حوادث پلیس تصمیم به راه اندازی یک نیش عملیات نصب دوربین های مخفی در سراسر انبارها در تلاش برای پیدا کردن مقصر و کشف فقط آنچه اتفاق می افتد به حیوانات و به همین دلیل خود را به عقب پا شد گره خورده است.

در آوریل 20, آنها دریافت تماس است که 31 سال قهوه ای مره شده بود آسیب یک شبه. پس از بررسی فیلم های نظارت از شب قبل از آنها کشف یک مرد با پوشیدن یک تیره, ژاکت, ورود به غرفه حدود نیمه شب با یک سطل دانه. او سپس بسته کردگی مادیان را سم; شلوار خود را پایین کشیده و تجاوز جنسی اسب که writhed در درد از پا محدودیت هر چند به نظر نمی رسد متوجه نفوذ. پس از تحریک به اسب و مرد لباس کردم و سمت چپ غرفه گرفتن سطل دانه با او.

مرد چهره پوشیده شده بود که مقامات قادر به شناسایی او. آنها بیشتر خود را افزایش, الکترونیکی, تجهیزات مدار بسته و شروع شبانه ساعت از اسب اصطبل با توجه به پست خود در Facebook صفحه.

در مه 21, آنها شاهد آنچه که آنها تصور می شود همان مرد حامل یک خوراک سطل چک کردن های مختلف اسب اصطبل حدود 12:30 صبح هنگامی که او شناسایی خود را قربانی بعدی کارآگاهان او را تماشا مقید کردن اسب را به عقب ،

آنها وارد پایدار برای پیدا کردن Riego خیزان در گوشه ای با زیپ باز گرداند. او ادعا شده تنها مجرم از همه حملات.

پلیس می گویند که تحقیقات هنوز ادامه دارد به تعیین اگر Riego حمله دیگر در منطقه اسب. مجروح اسبان همه از سر گرفته شد فعالیت های عادی روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب