Seth Meyers کباب برگ برنده را تولسا رالی 'شکست': او 'حداقل گروه محبوب در کوچلا'

Seth Meyers به سختی می تواند صبر کنید برای تمسخر رئیس جمهور تهمت خود را "فاجعه" از یک کمپین تجمع در Tulsa, اوک

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

Seth Meyers به سختی می تواند صبر کنید برای تمسخر رئیس جمهور تهمت خود را "فاجعه" از یک کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما بیش از آخر هفته. پس از در حال اجرا کردن داستان در مورد جان بولتون و ویلیام بر این اواخر شب میزبان در نهایت وارد رئيس جمهور در آخرین "mosh pit-slash-گروه جلسه درمان."

"هرگز به ذهن این واقعیت است که تولسا است coronavirus کانون با خونتان اعداد است که باید نگران محلی, مقامات بهداشت" مایرز گفت: "مغلوب ساختن پیشی جستن نادیده گرفته که فقط به خودش احساس بهتر است." ساخته شده است که این واقعیت است که آن را معکوس چشمگیری بیشتر از همه مضحک.

پس از لاف زدن که "بیش از یک میلیون نفر" تا به حال پاسخ دهید می خواهم به این رویداد بزرگ تهمت وارد شنبه شب به بیشتر خالی آرنا. "هیچ کس تا به حال شنیده اعداد مثل این؟" Meyers خواسته به رئیس جمهور. "شما می دانید چه تعداد از مردم شنیده اند ؟ 6,200 واقعی تعداد زیادی از مردم که نشان داد با توجه به آتش مارشال."

میزبان نیز رفت و پس از آماده نبرد مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale برای "ramping تا انتظارات" برای این رویداد و سرگرم کننده ساخته شده از رئیس جمهور خود را برای امیدوار کننده وجود دارد نمی تواند یک "صندلی خالی" در اتاق.

"این بیش از حد کامل" Meyers با لبخند گفت:. "این مثل این است که اگر کودک اموزش تا به حال با اشاره به مرکز میدان و سپس پا به جعبه و خراب کردن و مچ پا خود را." نشان دادن عکس های از غرفه او افزود: "من دیده ام کمتر صندلی های خالی در یک تریک نشان می دهد. و اجازه دهید صادقانه مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات اساسا یک تریک نشان می دهد که او به خودش می دهد خود را پیشنهاد."

"عرصه نبود حتی یک سوم کامل," او ادامه داد. "مغلوب ساختن پیشی جستن بنا سیاسی خود و اقبال و نفس خود را در این رالی و آن را از جمله فلاپ او حتی تا به حال به لغو یک برنامه ریزی دوم سخنرانی به چه فکر می کردند می تواند یک سرریز جمعیت خارج است." Meyers شوخی که رئیس جمهور ایالات متحده است که در حال حاضر تحت درمان مانند "حداقل گروه محبوب در کوچلا."

در نهایت Meyers سرگرم کننده ساخته شده از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور چشمگیری برای نشان دادن توانایی های خود را به نوشیدن یک لیوان آب با یک دست. "به طور جدی دارای یک رئیس جمهور پایگاه تا کنون مجموعه ای پایین تر میاره؟" "این بازو کار می کند! که بازو کار می کند!'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن