سهامداران هموار کردن راه برای تثبیت اقدامات

98 درصد رای به تصویب در مجمع عمومی فوق العادهکارستن Spohr: "تصمیم گیری را تضمین می کند چشم انداز آینده"برنامه

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399
  • 98 درصد رای به تصویب در مجمع عمومی فوق العاده
  • کارستن Spohr: "تصمیم گیری را تضمین می کند چشم انداز آینده"
  • برنامه پرواز از گروه شرکت های هواپیمایی به بیشتر گسترش

سهامداران از دویچه لوفت هانزا AG رای به نفع پذیرش سرمایه اقدامات و مشارکت اقتصادی تثبیت کننده صندوق (فوروم اجتماعی) جمهوری فدرال آلمان در دویچه لوفت هانزا AG. پیشنهاد مربوطه لازم را دریافت کرده است اکثریت در فوق العاده مجمع عمومی این شرکت است.

این بسته فراهم می کند برای تثبیت اقدامات و وام تا 9 میلیارد یورو است. این فوروم اجتماعی خواهد شد, خاموش, سرمایه سهم تا 5.7 میلیارد یورو به دارایی های دویچه لوفت هانزا AG. آن را نیز ایجاد 20 درصد سهام خود در سرمایه از دویچه لوفت هانزا AG از طریق افزایش سرمایه. این افزایش سرمایه تصویب شد در امروز فوق العاده مجمع عمومی. سهامداران نیز رای به نفع اعطای دو تبدیل حقوق برای بخش هایی از سکوت مشارکت سرمایه. تبدیل این حقوق در نظر گرفته شده از یک طرف برای حفاظت از دولت فدرال در مورد تصاحب لوفت هانزا و از سوی دیگر برای تضمین پرداخت بهره برای خاموش سهم سرمایه. هر دو تبدیل حقوق می تواند تبدیل به بیشتر از پنج درصد از سهم شرکت سرمایه باید این شرایط بود ملاقات کرد. بسته خواهد شد یک وام تا 3 میلیارد یورو با مشارکت KfW و بانک های خصوصی.

کارستن Spohr رئیس هیئت اجرایی دویچه لوفت هانزا AG می گوید: "تصمیم ما سهامداران را فراهم می کند لوفت هانزا با یک چشم انداز برای آینده موفق است. از طرف ما 138,000 کارمند, من می خواهم برای تشکر از آلمان دولت فدرال و دولت های ما و دیگر کشورها برای تمایل خود را برای ایجاد ثبات ما است. ما در لوفت هانزا در حال آگاه از مسئولیت ما را به پرداخت تا 9 میلیارد یورو برای مالیات دهندگان به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

به عنوان یک نتیجه از قطعنامه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت نقدینگی امن در پایدار بر اساس. شرکت لوفت هانزا گروه در حال کار در سرعت کامل به عملیات خود را تا و در حال اجرا دوباره. خطوط هوایی' برنامه پرواز خواهد بود که به طور مداوم گسترش یافته است در هفته های آینده. برنامه پرواز برای چند هفته آینده منتشر خواهد شد در آغاز هفته آینده. این طرح است که شامل 90 درصد از اصل برنامه ریزی کوتاه-مسافت مقصد و 70 درصد از مسافت های طولانی به مقصد در برنامه پرواز دوباره در ماه سپتامبر.

حدود 30,000 سهامداران با حضور در مجمع عمومی فوق العاده. در مجموع 39.0 درصد از سهم سرمایه نشان داده شد. از این 98 درصد از سرمایه در حال حاضر رای به قبول این شرکت پیشنهاد قطعنامه. این به این معنی است که به مراتب بیشتر از این لازم دو سوم اکثریت رای به نفع تصویب.

کمیسیون اروپا در حال حاضر مورد تایید ثبات بسته قبل از شروع مجمع عمومی فوق العاده.

تصمیم گیری در تصویب اقدامات ثبات در دیگر بازارهای لوفت هانزا گروه ساخته خواهد شد در آینده نزدیک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن