شما این اشتباهات بین بگ را مرتکب می شوید؟

اندازه بین بگ : با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بین بگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اندازه بین بگ : با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بین بگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است به دنبال خرید مدل های بزرگتر بروید زیرا روی آن ها احساس راحتی بیشتری دارید ولی اگر فضای اتاق شما کوچک است، از خرید مدل های بزرگ خودداری کنید. اندازه بینبگ: با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بینبگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است به دنبال خرید مدل های بزرگتر بروید زیرا روی آنها احساس راحتی بیشتری دارید ولی اگر فضای اتاق شما کوچک است، از خرید مدل هایبزرگ خودداری کنید. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود. رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این بین بگ مناسب برای تمامی سنین می باشد . همان طور که می دانید مبل های بادی در برابر اجسام تیز بسیار حساس هستند، اما بین بگ در مقابل اجسام تیز مقاومت بالایی دارد. This data was g ener ated  with GSA C on​tent Gen​er​ator Demoversi​on᠎.

شما با صرف کمترین هزینه می توانید برای خود یک عدد بین بگ خریداری کنید و از راحتی چند برابر آن نسبت به سایر مبل ها لذت ببرید. قیمت بین بگ : قبل از خرید بین بگ مشخص کنید برای خرید این وسیله چه میزان قرار است هزینه کنید. خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که داخل بین بگ را با چه موادی پر می کنند. بنابراین اگر کیفیت ساخت و مواد بین بگ کیفیت پایینی داشته باشد، در زمان کوتاهی، بین بگ انعطاف پذیری و راحتی خود را از دست میدهد. یکی از ویژگیهای اصلی مبلهای شنی حالت پذیری آنها است که باعث میشود تا با ایجاد انعطاف بیشتر، آسیبهای بدنی به حداقل خود برسند. این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. مبل بین بگ راحتی بزرگ به رنگ مشکی تولید شده و یکی از راحت ترین مبلمان های یونولیتی یا شنی به شمار میرود .

طراحان صنعت مبلمان همواره بهدنبال مدلهای جدید و بهروزتری هستند تا بتوانند عطش فراوان علاقهمندان به دکوراسیون را سیراب کنند. شما خریداران عزیز ، بهتر است تمام توجه خود را بر روی قیمت این نوع مبلمان معطوف نکنید و به احساس راحتی و همچنین زیبایی و از همه مهمتر کیفیت دوخت و تولید توجه کنید. صبر کنید ، عجله نکنید ! امروزه یکی از دلایل آسیب به ستون فقرات بدن نشستن به صورت ناصحیح می باشد، نشستن روی زمین سفت و سخت یکی از عواملی است که مشکلات ارتوپدی ایجاد می کند، به همین دلیل پزشکان همیشه پیشنهاد می کنند که از یک مبل راحت استفاده کنید. ۹-طایفه آسنگر:این طایفه یکی دیگر از طوایف بخش مرکزی چوار و مجاور با تیره های قیطولی بوده و قسمت دیگری از این طایفه در شهر گُواور اسلام آباد است و اهالی این طایفه در روستا های :گله جار و اسنگرحداد میباشند. برخی این این طایفه را از طایفه گردل میدانند که این چنین نیست و این طایفه در دهیاری آوه زا قرار دارد. به این ترتیب از آنجایی که برندهای مطرح به فکر همچنین روزی نیز بودهاند، یک زیپ در پشت مبل شنی را برای چنین کاری قرار دادهاند و از طریق آن میتوان به راحتی مواد را به داخل مبل جذاب شنیمان ریخت و آن را به حالت اولیه بازگرداند، انگار که تاکنون اصلاً استفاده نشده است.

● اولین ویژگی که در خرید مبل شنی باید به آن توجه کنید قابلیت شستشو رویه است. از مساحت بخش نشمینگاهی مبل تا ارتفاع تکیه گاهی آن را باید مدنظر خود قرار دهید. بیشتر ایرانی ها علاقه زیادی به این دارند که روی مبل دراز بکشند، بین بگ با ساختاری که دارد، باعث می شود خود به خود روی آن دراز بکشید و در راحت ترین شرایط به سر ببرید. بین بگ از جنس های پارچه رومبلی و کتان و چرم و … رویه بین بگ ها معمولا از پارچه پلی استر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید.

آخرین مطالب