غرق شدن یا شنا کردن: کارآفرینان برجسته خود را COVID-19 بقای کسب و کار راهنمایی

'تغییر دهید قبل از اینکه شما به این جشن ضرب المثل کسب و کار توسط جنرال الکتریک معروف مدیر عامل شرکت جک ولش بسی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

'تغییر دهید قبل از اینکه شما به این جشن ضرب المثل کسب و کار توسط جنرال الکتریک معروف مدیر عامل شرکت جک ولش بسیار نقل در سراسر مشاور محافل.

بزرگ شرکت با بهره مندی از مشاوران مدیریت خواهد شد به احتمال زیاد برنامه های احتمالی در محل برای سوار کردن رکود اقتصادی. اما برای کوچکتر صاحبان کسب و کار در حال اجرا در تنگ حاشیه و بیشتر در معرض خطر چند می توانست پیش بینی جهانی از همه گیر خواهد به نوبه خود معیشت خود را وارونه در یک ماده از هفته.

کوچک و متوسط هستند رانندگان واقعی اقتصاد ما. برخی از اند قادر به سوار شدن بر موج بهتر از دیگران; برخی در حال رانده شدن به آستانه تخریب دیگران تطبیق و شکوفایی. آنچه که دقیقا آنها را متمایز?

مانند بسیاری از جنبه های زندگی در زمان COVID-19 pandemic همچنین ارائه یک فرصت کسب و کار. یکی از مزایای کلیدی از در حال اجرا یک کوچکتر سازمانی است که در آن چابکی و توانایی به سرعت وفق دهند. در میان هرج و مرج برخی یواشکی صاحبان کسب و کار انجام می دهند که فقط تطبیق با استراتژی های خود را از کانال های فروش و کل اخلاق به ارزیابی مجدد و عوض کردن و تراز قرار گیرند.

چگونه آنها در حال اجرا شرکت خود را تحت محدودیت های کروناویروس? چه واقعیت های آنها رو در این دنیای جدید ، در حال کار در انزوا بیشتر یا کمتر سازنده است ؟

و ممکن است به بیماری همه گیر-اثبات یک کسب و کار ؟

برخی از صنایع به نظر می رسد شانس دارند بهتر از دیگران است. برای یک کارآفرین دیوید پاتریک از کوسه چرخ که به معنای واقعی کلمه ابداع چرخ (برای اسکیت), کسب و کار پررونق است. مردم با در دست خود شده است خرید بیشتر موارد تفریحی مانند اسکیت و... فروش ما در حال خاموش نمودار " او می گوید.

اما پررونق کسب و کار را تضمین نمی کند سوار شدن آسان برای رشد نوپا زمانی که جریان نقدی است که در آن ونرخ. "هنگامی که شما در حال رشد است و شما پوسته پوسته شدن شما نمی انباشت سود از آنجا که شما مجبور به صرف به طور مداوم به منظور حفظ رشد خود می گوید:" کارآفرین دانا Donofree که کسب و کار - AnaOno در زنان, جوراب ساق بلند, در برابر خرد کردن تاثیر COVID-19 در صنعت خرده فروشی. پس چگونه باید رشد استارتاپ مدیریت جریان نقدی خود را و آن را محتاطانه به مقیاس یک کسب و کار تحت تهدید بلندی از رکود است ؟

اینها فقط برخی از پرسشهایی که در ساخت آن به کار پادکست سری که آدرس های روز به روز چالش های صاحبان کسب و کار کوچک; مانند تصمیم گیری های دشوار در نگه داشتن کارکنان و چگونه به نگه دارید تا حرکت به تصویر بزرگتر از بالا به پایین سوالات.

بزرگ ترین ایده ها, بعد از همه, قبل از هرج و مرج!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن