سینتی و روما ترس خود را برای یادبود هولوکاست در برلین

آلمان در راه آهن شرکت دویچه بان می خواهد برای ساخت یک خط قطار حومه که اجرا تحت برلین یادبود به سینتی و روما به

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

آلمان در راه آهن شرکت دویچه بان می خواهد برای ساخت یک خط قطار حومه که اجرا تحت برلین یادبود به سینتی و روما به قتل در هولوکاست. فعالان در آغوش مورد این طرح است.

هر زمان که Roxanna-لورن ویت بازديد برلین برای یادبود به قتل سینتی و روما در Tiergarten این شهر وسیع پارک مرکزی. آن را به یک محل خاص ، هیچ یک از مادر بزرگ او پنج خواهر و برادر جان سالم به در برد نازی سیستماتیک قتل سینتی و روما.

یادبود ممکن است در معرض خطر. Witt ترس آن را نمی خواهد زنده ماندن اگر یک مسیر جدید برای این شهر رفت و آمد خط می شود ساخته شده است در زیر آن.

ادامه مطلب: نازی ها انجام شده جرم قتل سینتی و روما در آشویتس

"باید آن را روشن است که این بنای مقدس است," او گفت:. "وجود دارد یک مسئولیت سیاسی برای محافظت از آن." که فعالان مانند او را مجبور به اعتراض به محافظت از آن خود را یک رسوایی او اضافه شده است.

A close-up photograph of Roxanna-Lorraine Witt

برای Roxanna-لورن ویت یادبود به سینتی و روما است گرانبها محل

آن را گرفته است مدت زمان طولانی برای آلمان در مجموع به یاد داشته باشید سینتی و روما کشته شده در هولوکاست.

جرم قتل نامیده می شد Porajmos معنی "بلعیدن." تعداد دقیق وجود ندارد اما 500,000 نفر برآورد شده کشته شده اند. برای دهه سینتی و روما گفت: آنها احساس تبعیض توسط مقامات آلمانی و نادیده گرفته شده به عنوان یک قربانی ،

دولت آلمان تنها اذعان قتل به عنوان یک نسل کشی در سال 1982.

The memorial pool with the Reichstag building in the background

یادبود نزدیک به رایشستاگ — مثلثی سنگ در یک دایره استخر به نمایندگی از مدالها سینتی و روما بودند مجبور به پوشیدن توسط نازی ها

نگهداری از حلقه

یادبود فقط 50 متر (164 فوت) از ساختمان پارلمان رونمایی شد در سال 2012 و به عنوان دیده می شود آلمان در نهایت در نظر گرفتن مسئولیت برای گروه' مخمصه. آن متشکل از یک تیره و دایره استخر آب بر آن نشسته مثلثی سنگ که نشان دهنده مدالها سینتی و روما مجبور شدند برای پوشیدن در اردوگاه های کار اجباری نازی ها برای شناسایی آنها را به عنوان چنین است.

ادامه مطلب: یاد هولوکاست در آلمان است که در حال تغییر فرهنگ

نزدیکی به سه ماهه دولت به شمار مشکل است. جدید خط ریلی تنظیم شده است برای اجرای حق را از طریق آن ممکن است منجر به این بنای تاریخی در حال برچیده شد.

Map showing plans for the S21 line

طرح جدید آموزش خط آن را ببینید اجرای حق در سراسر سینتی و روما یادبود

"این غیر قابل تصور است که چیزی اتفاق می افتد به این بنای تاریخی بدون صحبت کردن به ما گفت:" Romani رز رئیس شورای مرکزی سینتی و روما در آلمان است.

رز را صرف زندگی خود را در مبارزه برای به رسمیت شناختن جنایات نازی ها علیه سینتی و روما. او شناخته شده برای رهبری اعتصاب غذا در سال 1980 بر اساس داخائو سابق اردوگاه کار اجباری به منظور بالا بردن آگاهی از سینتی و روما نقش در هولوکاست.

A close-up shot of Romani Rose

Romani رز بالا است نماینده سینتی و روما در آلمان

Deutsche Bahn واکنش نشان می دهد

سخنگوی دویچه بان می گوید که شرکت "کاملا دور دمیده" است که بر بنای یادبود می تواند مشکل ساز با توجه به Tageszeitung روزنامه. Witt سازماندهی یک اعتراض در برابر راه آهن ساخت و ساز در ماه ژوئن.

"یادبود یک gravesite برای کسانی که خاکستر هنوز در آشویتس. این مکان مقدس نه تنها برای سینتی و روما اما برای همه مردم" ویت گفت او خشمگین است که امید است در آینده می تواند "مذاکره" در راه دیگران نیست.

ادامه مطلب: یهودی یادبود سنگ کنده شده و گرفته شده برای ساخت و ساز کمپرسی

Deutsche Bahn به نظر می رسید به خم شدن به داد و بیداد در برلین و آنلاین. هر چند رو به کاهش به نظر به DW یک شرکت انتشار اخبار گفت: "این یادبود را نمی توان لمس کرد." همچنین اشاره کرد که این پروژه تنها در مراحل اولیه و یک راه طولانی از به دنبال واقعی اجازه ساخت و ساز.

حس تبعیض

ردیف بیش یادبود سرنوشت است که به صورت ویت, نماد تبعیض او گفت: بسیاری از سینتی و روما تجربه. دویچه بان به عنوان جانشین نازی ها-عصر دویچه Reichsbahn بود که همدست در حمل و نقل اردوگاه کار اجباری قربانیان نیاز به نشان دادن حساسیت بیشتر به این گروه ،

ادامه مطلب: جدید یک آرشیو دیجیتال از رم نشان دهنده فرهنگ های گوناگون

رز شورای مرکزی سر گفت: این موضوع بخشی از یک دهه امتناع از پذیرش نسل کشی است. "وجود دارد برخی از موسسات است که هنوز هم انجام می شود به اندازه کافی برای مقابله با این سابقه," او گفت:. "این یک نسل کشی نزد خود رانده شده توسط ایدئولوژی نژادی نازی ها."

این تظاهرات را نیز هدف گرفته در برلین سنا که اعلام کردند که با بررسی برنامه های جدید آهنگ. "هدف ما این است که از یک طرف به ساخت خط به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما از سوی دیگر ارائه حداکثر حفاظت برای یادبود" گفت: Ingmar Streese برلین حمل و نقل ،

بحث در حال برنامه ریزی برای از سرگیری پس از تابستان ،

ساخت و ساز به عنوان فرصت

رز در حال حاضر نشسته در جدول با راه آهن و قانونی نمایندگان. است که به یک صدا برای سینتی و روما در تصمیم گیری چگونه به ساخت و ساز طرح اجرا می شود. تمرکز در حال حاضر نیاز به "زندگی کردن به حافظه" و "نشان می دهد مسئولیت" او گفت:.

آنچه که ممکن است در عمل به این معنی نشان می دهد برخی تناقض در مورد جنگ است. حفر تحت یادبود می تواند به ثمر طولانی به دنبال تمایل توسط شورای: مرکز اطلاعات که می تواند زیرزمینی شبیه به آنچه که ایجاد شد در سال 2005 برای یادبود به قتل یهودیان از اروپا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب