آسمان انتشار رسمی Lovecraft کشور تریلر راه اندازی در آسمان اقیانوس اطلس و در حال حاضر تلویزیون در 17 اوت

آسمان انتشار تریلر رسمی برای آینده ترسناک, درام, Lovecraft کشور شامل Jonathan رشته های Jurnee Smollett Wunmi M

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

آسمان انتشار تریلر رسمی برای آینده ترسناک, درام, Lovecraft کشور شامل Jonathan رشته های Jurnee Smollett Wunmi Mosaku, Michael Kenneth Williams and Courtney B. Vance با توجه هوایی در آسمان اقیانوس اطلس و خدمات جریان در حال حاضر تلویزیون از شنبه 17 مرداد. سازمان دیده بان تریلر در اینجا.

یک ساعت HBO سریال, بر اساس سال 2016 رمان توسط مت Ruff شرح زیر Atticus فریمن به او می پیوندد دوست خود Letitia و عمویش جورج به کشتی سوار در یک سفر جاده ای در سراسر 1950s Jim Crow امریکا در جستجوی پدر از دست رفته. آنچه در پی مبارزه برای زنده ماندن و غلبه بر هر دو نژادپرستانه ترور سفید امریکا و هیولا وحشتناک است که می تواند پاره پاره از یک H. P. Lovecraft شومیز.

ایجاد شده توسط تولید کننده اجرایی Jordan Peele (Get Out) و J. J. Abrams (Star Wars: The Rise of اسکای واکر). همچنین از جمله showrunner Misha سبز (زیرزمینی) مدیر Daniel Sackheim (بازی تاج و تخت و کارآگاه واقعی) بن استفنسون و لایحه Carraro.

10 قسمت تولید شده توسط Bad Robot Productions و Monkeypaw تولیدات در ارتباط با برادران وارنر تلویزیون.

یادداشت به ویراستاران

در مورد آسمان

با 24 میلیون مشتری در سراسر هفت کشور, آسمان, است, پیشرو در اروپا رسانه و سرگرمی شرکت مفتخر است به عنوان بخشی از Comcast در ، ما 32,000 کارکنان کمک اتصال مشتریان به بهترین سرگرمی های ورزشی, اخبار هنر و به خود ما محلی محتوای اصلی.

پس از موفقیت آسمان اصل مانند چرنوبیل ما طرح را به دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024. ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

فن آوری ما اجازه می دهد تا مشتریان به تماشای آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه می خواهند و ما به عنوان اتصال میلیون ها نفر از خانواده ها به محتوای آنها عشق اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را به انجام آن را با خیال راحت. به همین دلیل ما در ارائه خدمات مانند آسمان پهن دوستان و آسمان بچه ها برنامه. و ما جریان آنلاین سرویس در حال حاضر تلویزیون بینندگان به ارمغان می آورد تمام لذت بردن از آسمان با انعطاف پذیری قرارداد-سرویس رایگان.

ما همچنین بر این باورند که شرکت ما در مقیاس یک مسئولیت است که می رود فراتر از کسب و کار ما و به جامعه. ما به تازگی اعلام کرد که یک سری از تعهدات برای کمک به مقابله با نژادی و بی عدالتی و بهبود تنوع و شمول است. برای اطمینان از تعهدات تحویل داده, آسمان, سرمایه گذاری خواهد شد £10million در هر سال در سراسر بازارهای آن برای هر یک از این سه سال آینده. ما متعهد به اروپا برای اولین بار خالص صفر کربن سرگرمی شرکت تا سال 2030 دو دهه قبل از ما و ما را به کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای تعهد ما به تنوع.

در مورد در حال حاضر تلویزیون

در حال حاضر تلویزیون های پیشرو در انگلستان جریان خدمات دادن به شما بهترین تلویزیون, جعبه, مجموعه, فیلم, های ورزشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان در هر زمان و هر کجا که شما آن را می خواهم. را انتخاب کنید از طیف وسیعی از محتوای عبور می کند از جمله سرگرمی, آسمان, سینما, آسمان, ورزشی, کودکان و نوجوانان و تلویزیون واقعیت با hayu.

شما می توانید جریان محتوا به سازمان دیده بان از طریق در حال حاضر تلویزیون برنامه در دسترس در بیش از 60 دستگاه ها از جمله در حال حاضر تلویزیون های هوشمند چوب و جعبه هوشمند و حتی دانلود مورد علاقه خود را نشان می دهد و فیلم بر روی بروید.

در حال حاضر تلویزیون از بهترین و اصلی کمدی, اسکار, بافتا و جایزه امی برنده درام, آسمان, اصل و فیلم. در حال حاضر تلویزیون مشتریان می توانید لذت بردن از بیش از 30 فیلم های جدید هر ماه و آسمان اقیانوس اطلس را نشان می دهد و بدون قرارداد.

طرفداران ورزش می توانید لذت بردن از تمام عمل در تمام 11, آسمان کانال های ورزشی را از طریق روز در هفته و یا ماه می گذرد.

در حال حاضر تلویزیون نیز ارائه می دهد ارزش بزرگ قابل اعتماد پهنای باند به عنوان یک مستقل قرارداد-سرویس رایگان با در حال حاضر پهنای باند.

برای اطلاعات بیشتر nowtv.com

برای آخرین پیشنهادات ویژه بازدید nowtv.com/offers

ما را دنبال کنید در facebook.com/NOWTV

اتمام آخرین فیلم ها و تصاویر در Instagram.com/NOWTV

عضویت گفتگو در توییتر @NOWTV



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب