Soledad اوبراین چرا 'نیویورک تایمز' شکست خورده است ما تحت تهمت

Fیا Soledad اوبراین زندگی تحت مستند بدان معنی است زمان بیشتری را با بچه ها مذاکره و تنش زدایی بین سگ و گربه و

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

Fیا Soledad اوبراین زندگی تحت مستند بدان معنی است زمان بیشتری را با بچه ها مذاکره و تنش زدایی بین سگ و گربه و صرف چند ساعت از یک روز را در گنجه. "ما تا به حال کمی دست انداز در جاده ها هنگامی که coronavirus اتفاق افتاد و من تا به حال به نوبه خود شوهرم گنجه به من podcast studio, که من فکر می کنم او هنوز هم نه هیجان زده در مورد" او می گوید: با خندیدن. "من باید یک میکروفون در آن وجود دارد, مدفوع بزرگ, هدفون, و یک دستگاه ضبط."

سابق سی ان ان لنگر و رئیس فعلی ستاره دریایی رسانه های گروهی گسترش یافته و به پیشنهادهای عرصه با قتل در Towpathجدید و واقعی-جرم miniseries که در حال حاضر در دسترس در Luminary. غلاف بررسی مسئله 1964 قتل مریم Pinchot مایر یک سی مقتدر که به ضرب گلوله کشته شد در جورج تاون و Dovey جانسون Roundtree های پیشگام حقوق مدنی وکیل در دفاع از ری Crump سیاه مرد دستگیر و برای او قتل است. مایر کشتن توجه بسیاری از توطئه نظریه پرداز داده او را در اواخر شب trysts با John F. Kennedy (او به قتل رسید صرف هفته پس از انتشار گزارش کمیسیون وارن) و رئیس سازمان سیا را مصادره خاطرات خود را پس از مرگ او.

اوبراین بود جذب deliberateness پادکست—یک تضاد به sturm und drang از کابل ، "آنها به شما اجازه می دهد برای دریافت به backstory," او می گوید. "خدا در جزئیات و در اخبار روزانه شما از دست آن لحظات. شما می توانید بسیاری از اطلاعات اما هیچ مبین در مورد چگونه و چرا چیزهایی که اتفاق افتاده است."

در علاوه بر این به او پادکست-میزبانی وب شرکت تولید و خبرنگار وظایف HBO را واقعی ورزشی, اوبراین به دست آورده شهرت در توییتر به عنوان یک رسانه برجسته منتقد خواستار سیاسی, اخبار رسانه های واقعیت نشان می دهد روکش-سبک پوشش از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

ما با صحبت اوبراین در مورد سرمایه گذاری های جدید و به همین دلیل او احساس می کند رسانه ها به مراتب کاهش یافته است در این زمان از مغلوب ساختن پیشی جستن.

من تا به حال به بسیاری از پادکست ها و قتل در Towpath بسیار چشمگیر است, اول رفتن دور. شما رو که اندازه گیری پادکست تحویل پایین.

آن را بسیار متفاوت تر از چگونه شما انجام دهد ، هدف من این است که به متن و تاریخ و درک در حالی که در یک صبح خبر هدف این است که برای دریافت از طریق آن سریع و دست کشیدن از مهم ترین حقایق است. شما هرگز می خواهم بگویم خوب, اجازه دهید به بازگشت به آن روز و از طریق آن راه رفتن به آرامیو به آن زمینه بیشتر. آن را کاملا متفاوت از نوع ساخته شده و من واقعا دوست دارم پادکست.

چگونه شما می رسند در داستان مریم Pinchot مایر قتل برای غلاف?

من کاملا ناآشنا با داستان و چه چیزی می آید تا از طریق سرسری جستجو در گوگل است که بسیاری از تئوری های توطئه است. اما آنچه که من انجام دهید این است که ما نمی خواهم به تمرکز بر روی تئوری های توطئه; ما می خواستیم به تمرکز بر روی دو زن در مرکز داستان و دوباره آن مرکز را بر روی آنها. و پس از آن ما شروع به کاوش در چه مقدار از آنها به طور یکسان بودند, حتی اگر آنها متفاوت است. آنها بسیار متفاوت class-حکیم نژاد-دانا همه چیز را عاقلانه, اما آنها هر دو رشته badass بانوان و من فکر می کنم آنها را تحسین که در هر یک از دیگر.

تئوری های توطئه کنار نقش سازمان سیا در مری Pinchot مایر قتل جذاب و عجیب و غریب.

که چه چیزی باعث این تئوری های توطئه نگه شایستگی برای برخی از مردم است. سازمان سیا به نظر می رسد به خواندن خاطرات خود را! که دیوانهو این یک واقعیت در این مورد. بنابراین من درک می کنم که چرا مردم پس از آن پرش به یک توطئه است. آه و او خواب بود با JFK! وجود دارد فکس وجود دارد یک نامه عشق وجود این همه اطلاعات جالب قبل از اینکه شما حتی به توطئه. شما را در درک که چرا مردم به پایین سوراخ خرگوش.

راست. اتصال خود را به JFK آجیل است—که آنها با داشتن این راز اواخر شب قرار ملاقات گذاشتن جایی که آنها خواب بودند با هم و سیگار.

به نظر می رسد به طور کامل غیر ممکن است ، تا آنجا که من یک نظریه پرداز توطئه در همه, شما فکر می کنید خوب این است که صحبت کردن در مورد انجام مخدر با رئیس جمهور ایالات متحده!

و او به قتل رسید چند هفته پس از انتشار گزارش کمیسیون وارن.

دقیقا. این وحشی.

در علاوه بر این به پادکست شما تبدیل به شناخته شده بودن یک توییتر شعله افکن—و کسی که طول می کشد رسانه ها به وظیفه برای راه آنها پوشش این لحظه در تاریخ به ویژه در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و فساد. چگونه شما را تبدیل به کسی که ارائه می شود این توییتر چک به رسانه ها ؟

من فکر می کنم ما در جالب زمان, سیاسی و رسانه ای است—اغلب—داشتن یک لحظه بد. و این دلیل است که آنها نمی دانند که چگونه که مسئولیت رسیدگی به یک رئیس جمهور که دروغگو اجباری است. من فکر می کنم ما به 18000 تایید نهفته است و آنها نمی دانند چه چیزی برای انجام با آن است چرا که این قوانین نانوشته در مورد چگونه شما رسیدگی به ریاست جمهوری. اما چگونه شما رسیدگی به یک رئیس جمهور که دروغ تا این حد ؟ هیچ کس می داند که چگونه به انجام این کار است. نرمال گزارش خواهد بود رئیس جمهور گفت x, y, z, اما اگر کسی دروغگو اجباری و این یک واقعیت است چگونه می سپس به جلو بروید با رئیس جمهور گفت x هنگامی که شما می دانید که بسیاری از آنچه رئیس جمهور گفت: یک دروغ ؟ هیچ کس به نظر می رسد می دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به آن و نه به حال آمد و به عیسی در مورد چه استراتژی خود را در حال رفتن به زمانی که تمام قوانین زمین تغییر کرده است.

رئيس جمهور گفت او این دارو را مصرف [هیدروکسی کلروکین]. خوب ما می دانیم که رئیس جمهور نهفته است و وجود دارد راه بهتری برای برقراری ارتباط این اطلاعات دیگر از تکرار یا retweeting آن زمانی که ما می دانیم که او نهفته است ؟ که یک مشکل مردم نبوده و قادر به حل کند. نکته دیگر آنها نبوده و قادر به حل این است که عادی چیزی است که batshit دیوانه. مانند برخی از این دستی در حال مجنون. و اگر این اتفاق می افتد در ونزوئلا ما می شود, مانند, آه خدای من آیا شما می بینید که ؟ که کاملا دیوانه است. برخی از این soundbites هستند verifiably آجیل و این که چگونه سیاسی و رسانه ای را پوشش می دهد یک کنفرانس مطبوعاتی. شما با روت به برجسته کردن آن به عنوان دیوانه بنابراین شما می بینید در, سیاسی, رسانه, مردم, گزارش, رئیس جمهور, حمله یک زن امروزو این عادی آن است. آنها نمیفهمد نه راه به قاب و مردم نشان می دهد که این بسیار غیر طبیعی است. وجود تعهد به نگه داشتن مردم پاسخگو باشند و این یکی از دلایل من نام نام چرا که ما کارهایی که پرداخت واقعا خوبی برای سیاسی مردم رسانه و تلویزیون از مردم و افرادی که کار را برای نیویورک تایمز به ویژه—و ما را موظف به شفاف تر و هنگامی که شما پیچ کردن به توضیح دهید که چگونه شما پیچ آن را. اما ما به طور مداوم ببینید این غلط ارزی یا هر دو طرف نشستند و این خیلی خسته کننده است.

"اوه خدای من! من آرزو می کنم من می توانم فقط بروید و خرید یک نرم پتو برای هر کس فقیر تیتر نویسنده است که درهم کوبیدن آن را بسیار به طور منظم به دلیل آن را مانند یک ظرف غذا! شما می خواهید به می گویند که چگونه این اتفاق افتاد ؟ چگونه شما یک تیتر مثل این ؟ "

به نظر می رسد مانند شما در حال اشاره به نیویورک تایمز' عناوین آن را تبدیل به فقط یک laughably ضعیف صفحه نمایش نادرست ارزی هر دو طرف نشستند و عادی وقتی که می آید به مغلوب ساختن پیشی جستن نابجا رفتار است.

Oh my god! من آرزو می کنم من می توانم فقط بروید و خرید یک نرم پتو برای هر کس فقیر تیتر نویسنده است که درهم کوبیدن آن را بسیار به طور منظم به دلیل آن را مانند یک ظرف غذا! شما می خواهید به می گویند که چگونه این اتفاق افتاد ؟ چگونه شما یک تیتر مثل این ؟ و سپس آنها را رفع و آنها نیست به خصوص شفاف در مورد اینکه چرا آنها در حال رفع آن و یا چگونه آنها آن اشتباه است. آن را بسیار دلسرد کننده است. و پاسخ این است که خود را به اشتراک دیجیتال هستند بنابراین پاسخ این است: آیا شما دیده می شود ما اعداد ؟ خوب, خوب اگر این است که چگونه شما در حال رفتن به قاضی خود را به ارزش.

برخی از مردم که شما تماس با ما به طور منظم مانند مگی Haberman [از نیویورک تایمز] و کریس Cillizza [CNN] به نظر می رسد به گناه از برخی از چیزهایی که شما ذکر پوشش هر حرکت تهمت باعث می شود که هر چند طبیعی است. مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد پس از استیو Bannon راهکار—سیل در این منطقه با آنجا گه که ممکن است تا زمانی که مردم به طور کامل به خاک سپرده شد در گه و این خبرنگاران در حال پوشش آن در تقریبا تلویزیون روکش-y مد.

راست تا زمانی که مردم نمی دانند هر چیزی. وقتی به شما می گویند "مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: او طول می کشد هیدروکسی کلروکین—برخی از کارشناسان می گویند که می تواند خطرناک" وجود دارد هیچ لحظه ای از, پس چی شد امروز ؟ ما در حال رفتن به سر و گوش آب چه چیزی واقعی و چه چیزی را نه به دلیل این است که یک پیچ ، این یک راه عجیب و غریب از فکر کردن در مورد این خبر دلیل این که شما حق آن را فقط تبدیل به یک قیف تلخه به طور مداوم. و پس از آن وجود دارد معامله دسترسی داشته باشید. شما همیشه می توانید بگویید که Ivanka است کسی منبع.

هر چند ماه میبینید بسیار pro-Ivanka و نرم افزار-Jared ستون در نیویورک تایمز و فقط تکان دادن سر خود را.

و یا که آنها می گویند! "منابع نزدیک به Ivanka و جارد می گویند که آنها شوکه توسط رئیس جمهور اقدامات است." آن را بسیار آشکار این امر می تواند خنده دار اگر آن را وحشتناک نیست. ما در حدود 90 دقیقه در خارج از شهر نیویورک و زمانی که من صحبت کردن با همسایه ها آنها خیلی در اشتباه است. مردم نمی دانند چه چیزی درست است در مورد کوروناویروس و چه چیزی نیست. آنها احساس وجود دارد بنابراین مقدار اطلاعات است. برخی از مردم فکر می کنم آنها باید یک ماسک; برخی از مردم می گویند که آنها لازم نیست به این دلیل که دولت گفته است که این همه جعلی است. و این نه QAnon crazies! آنها در اشتباه هستند چرا که مردم در حال گزارش رئیس جمهور می گوید: x به عنوان اگر آن را درست هنگامی که x به طور کامل نادرست است.

من از ذهن نیست نیویورک تایمز و یا هر گزارش که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: xاما در این زمینه که او دروغ گفته در مورد این چیزها و یا آن را به احتمال زیاد درست نیست—شما فقط می توانید اضافه کردن متن و این چیزی است که من را خیلی اذیت در مورد این است که هیچ زمینه. آنچه که من در مورد پادکست پادکست است همه زمینه. آن: قبل از ما به این داستان بیایید توضیح دهید که چگونه ما به اینجا رسیدیم.

آیا شما خبرنگاران به طور منظم کشویی به خود DMs به شکایت در مورد توییت های خود را?

آره همه زمان ها است. نیمی شکایت نیم با من موافق است. گاهی مردم با ارسال یادداشت و به من اطلاعات اما من نه یک رسانه نویسنده, بنابراین من فقط پیدا کردن که جالب است. من فکر می کنم روزنامه نگاران در حال نا امید. آنها را ببینید چه خبر است. همه ما آن را ببینید. نگاه کنید اگر شما یک کار است که به خوبی می پردازد و شما در یک صنعت است که واقعا تلاش در حال حاضر که روزنامه نگاری است که پس از شلیک نگه داشتن دهان خود را بسته است. چه می خواهید انجام دهید ؟ شما نگه داشتن دهان خود را بسته انجام کار است که شما افتخار و نگه داشتن کار خود را. من درک می کنم که استراتژی. اما هنگامی که شما در حال کار به عنوان من و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ناراحت کننده, کسی, پس از آن شما می توانید خود صحبت می کنند حقیقت است. و من به اندازه کافی تجربه و اعتبار کافی در صنعت, و من درک می کنم تا آنجا که کابل خبر می رود که چگونه همه چیز کار می کنند.

رسانه ها بسیار dog-eat-dog جهان است. یکی از داستان از هفته گذشته بن اسمیت نیویورک تایمز قطعه حمله رونان فارو.

آره نبود که دیوانه ؟

من تا به حال یک دسته از مسائل با قطعه.

من گفتم که چگونه نیویورک تایمز انجام نشده خود را تجزیه و تحلیل? آنها قطعا باید چالش های خود را وقتی که می آید به این چیزها بسیار و آنها شکایت در مورد... Ronan? و من کل "جبهه مقاومت " روزنامه نگاری" چیز. من یادآور آن است که فیلم من عشق معنی دخترانزمانی که آنها مانند توقف تلاش برای ایجاد 'بهانه' اتفاق می افتد. آن را مانند که نه چیزی! "مقاومت در برابر روزنامه نگاری" است مانند یک راه عجیب و غریب از فریم های آن است.

"چگونه است که در مورد مبارزه بین Chrissy Teigen و آشپزی بانو, آلیسون روم? من فکر می کنم Chrissy بسیار خنده دار در توییتر و من نمی دانم که آلیسون چون من خیلی از طبخ, اما آنها *آتش* * * * او ؟ "

و سپس Mediaite اجازه می دهد Matt Lauer به انتشار یک op-ed در سایت خود انتقاد رونان فارو? که به نظر می رسد شدید غیر مسئولانه است.

آن چنان دیوانه. گوش دادن به آن فقط یک کار بسیار عجیب و غریب زمان. من می خواهم حتی گسترش آن به مردم ارائه یک پلت فرم برای سفید supremacists. بیایید به خرید میروند با supremacist! این افراد اسلحه toting دیوانگان اما...آنها خوب بابا! به من این احساس می کند مانند یک زمان که در آن روزنامه نگاری نمی دانم آنچه در آن می خواهد.

چگونه است که در مورد مبارزه بین Chrissy Teigen و آشپزی بانو, آلیسون روم? من فکر می کنم Chrissy بسیار خنده دار در توییتر و من نمی دانم که آلیسون چون من خیلی از طبخ, اما آنها آتش است ؟

به نظر می رسد که آجیل به من. می گویند آنچه شما را در مورد آنچه آلیسون روم گفت که کمی پیش فرض است, اما آن را هنوز هم کسی کمتر قدرتمند صرفا انتقاد دو به مراتب قوی تر مردم و پس از آن خود را به ستون گرفته و دور از آنها.

این ممکن است معنی و ممکن است آن را bitchy, اما آن را هنوز هم به نظر او, که او قطعا به حق. او می تواند هر چیزی می گویند او می خواهد. آن را مانند... که چه نیویورک تایمز پایین می آید ؟ همچنین او نوشت: جالب عذرخواهی که به عنوان عذر خواهی برو خیلی خوب بود. چه دیوانه زمان زندگی میکنیم. مردم فقط نمی دانم چه باید بکنید. و چگونه در مورد برت استفنز?

آن را فقط شبه روشنفکری بی معنی است.

او بدترین. او در واقع یک واقعا عجیب و غریب یک در که گفت: من چیزی در او بود که "شما مدیون من عذرخواهی." من گفتم که چه ؟ شما در حال بالا در حال حاضر.

شما نگران در سال 2020 چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است موقعیت خود را به عنوان "بازگشایی امریکا" پسر در حالی که بایدن بوده است میا?

رای گیری من فکر می کنم در حال رفتن OK برای بایدن. بنابراین من می خواهم که استراتژی. رئیس جمهور در حال انجام است و همه این چیزهای دیوانه بنابراین به او اجازه دهید آن را انجام دهد و اقامت در خارج از راه خود را. در حال حاضر در برخی از نقطه, او ممکن است نیاز به شروع به انجام بیشتر. اما آن را مدت زمان طولانی در حال حاضر و نوامبر است. هیچ کس را من پرداخت یک سکه به یک استراتژیست بنابراین من فقط دادن که مشاوره به صورت رایگان.

من اصلا اعتماد رای گیری هر چند. و با تهمت و موقعیت خود را به عنوان "بازگشایی امریکا" مرد اقتصاد است رفتن به شروع به ارسال تعداد بسیار عالی به زودی داده می شود چه مقدار از آن قرارداد و تهمت است را به اعتبار.

من فقط می خواهم به شما من مزخرف جواب اما انتخابات حمایت نمی بازگشایی امریکا تا زمانی که آن را امن است. حتی در کوچک اتاق من 11, کارکنان, و من نمی خواهم کسی به در آمده و بیمار تا زمانی که ما می دانیم آنچه که ما در حال رفتن به انجام. من فکر می کنم مشکل بزرگتر این است که وجود دارد هیچ برنامه است. اگر من به شما اجازه بازگشایی رستوران خود را و تنها به شما اجازه آن را در پنجاه درصد ظرفیت من به معنای واقعی کلمه لعنتی چرا که رستوران ها به سختی آن را به هر حال. چیزی که مرا می ترساند مورد تهمت است که او وجود دارد و مردم از او حمایت که باید بدانید بهتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن