سونی پیکچرز اعلام کرد عمده استودیو انتشار گسترده تابستان

سونی پیکچرز را رول عمده استودیو انتشار گسترده ای از تابستان آغاز جولای 10-در تئاتر تنها -- به عنوان سینما در ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

سونی پیکچرز را رول عمده استودیو انتشار گسترده ای از تابستان آغاز جولای 10-در تئاتر تنها -- به عنوان سینما در ایالات متحده شروع به با خیال راحت بازگشایی شده است. در یک وضعیت رقابتی, Sony Pictures در سراسر جهان خریداری' مرحله 6 فیلم در سراسر جهان به دست آورد حقوق به نویسنده/مدیر ناتالی Krinsky را کارگردان اولین قلبهای شکسته,گالری از تهیه کننده و سرمایه گذار هیچ اثری کمپینگ. ارتفاع تصاویر توزیع این فیلم در کانادا.

این کمدی رمانتیک ستاره جرالدین Viswanathan, Dacre, Montgomery, Utkarsh Ambudkar مالی گوردون Phillipa Soo, Suki Waterhouse, آرتورو کاسترو نفس Nwodim تیلور تپه و برنادت پیترز.

"شنیدن از زن بیشتر نویسندگان و مدیران بسیار مورد نیاز است. ناتالی یک استعداد فوق العاده است و من خوشحال می شود بخشی از اولین فیلم. من درک می کنیم نگرانی های مردم در مورد بازگشت به فعالیت های همه ما را دوست داشت قبل از COVID-19. من امیدوارم که هر کس می خواهد گوش دادن به دانشمندان توصیه و نظر دیگران بهداشت و ایمنی در حالی که با بهره گیری از فیلم تئاتر تجربه" گفت: تهیه کننده اجرایی سلنا گومز.

"در حال حاضر بیش از همیشه به قلب های شکسته, گالری طنین انداز خواهد شد با مخاطبان آماده برای احساس خوب moviegoing تجربه این تابستان" گفت: جاش Greenstein Motion Picture گروه رئیس جمهور. "ما ایمان در یک تئاتر دوباره بجای اول برگشتن و به ما نگاه رو به جلو به وجود حق از دروازه با ما نمایشگاه همکاران" پیش بینی چرا تولید نسل به عنوان -- و هنگامی که -- ایالت دستورالعمل های ایمنی آشنا هستند."

"من فراتر از آن هیجان زده سونی تعریف رابطه ما با آوردن این قلب شکسته گالری به جهان" گفت: نویسنده/مدیر ناتالی Krinsky. "گرفتن یک فیلم ساخته شده -- به خصوص اول خود را -- مانند پیدا کردن یک دلبر از دل شکستگی و (شاید) پیروزی نهایی. در این لحظه از دور آن احساس خوبی به سقوط در عشق است. من نمی توانم صبر برای مخاطبان به (با خیال راحت) آن را ببینید در تئاتر."

اگر شما ذخیره شده و یک سوغات از هر رابطه شما تا کنون شده است ؟ شکسته قلب گالری زیر همیشه منحصر به فرد لوسی (Geraldine Viswanathan) 20-چیزی گالری هنر دستیار زندگی در شهر نیویورک که او نیز اتفاق می افتد به یک عاطفی محتکر. پس از او ریخته می شود و توسط او آخرین پسر لوسی الهام گرفته است برای ایجاد این قلب شکسته, گالری پاپ آپ فضا برای آیتم های عشق را پشت سر گذاشت. کلمه گالری گسترش تشویق یک جنبش و یک شروع تازه برای همه رمانتیک وجود دارد از جمله لوسی خودش.

این فیلم تولید و تامین می شود هیچ اثری در کمپینگ دیوید ناخالص و اجرایی تولید شده توسط سلنا گومز, مندی Teefey جسی Shapira جف Arkuss جاش رس فیلیپس, ماسون Novick و میشل نادسن. تولید با مشارکت تله فیلم کانادا و انتاریو ایجاد می کند.

تلاش محتوا و جیمی فلدمن از LGNAFC مذاکره با ایران به نمایندگی از فیلمسازان.

در مورد Sony Pictures Entertainment
Sony Pictures Entertainment (SPE) است یک شرکت تابعه از توکیو بر اساس شرکت سونی است. SPE جهانی عملیات شامل تصاویر متحرک و کسب و کار و توزیع; تلویزیون, تولید, کسب و توزیع; شبکه های تلویزیونی دیجیتال ایجاد محتوا و توزیع; بهره برداری از تجهیزات استودیو و توسعه سرگرمی های جدید محصولات, خدمات و فن آوری. Sony Pictures Television در عمل ده ها تماما متعلق به و یا سرمایه گذاری مشترک شرکت های تولید در سراسر جهان است. SPE حرکت تصویر گروه تولید سازمان عبارتند از: Columbia Pictures, Screen Gems TriStar Pictures, 3000, تصاویر, Sony Pictures Animation, Stage 6 Films, تأیید, فیلم و Sony Pictures Classics. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.sonypictures.com/corp/divisions.html

در مورد هیچ اثری کمپینگ
هیچ اثری کمپینگ مستقل فیلم سینمایی سرمایه گذار و تولید شرکت مستقر در تورنتو و لس آنجلس. آن اصول عبارتند از جسی Shapira دیوید ناخالص و جف Arkuss. در سال 2008 تاسیس شرکت تولید جایزه اسکار®برنده شدن در اتاق و همچنین به عنوان فیلم Goon, Goon: گذشته از مجریان, چه می شود اگر و قوم و خویش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن