آفریقای جنوبی جدید الکل ممنوعیت جرقه خشم

تصمیم به reimpose ممنوعیت فروش الکل خشم بسیاری از مصرف کنندگان در آفریقای جنوبی. کارشناسان بهداشت می گویند که

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

تصمیم به reimpose ممنوعیت فروش الکل خشم بسیاری از مصرف کنندگان در آفریقای جنوبی. کارشناسان بهداشت می گویند که این حرکت می تواند تا مقدار مورد نیاز تخت بیمارستان.

آفریقای جنوبی رئیس جمهور در روز یکشنبه reimposed ممنوعیت فروش الکل که تا به حال تنها برداشته شده است در تاریخ 1 ژوئن. در نامه ای به ملت سیریل Ramaphosa همچنین اعلام کرد بازگشت ملی منع رفت و آمد.

"ما در حال بدست گرفتن این اقدامات به طور کامل آگاه است که آنها تحمیل ناخواسته محدودیت در زندگی مردم است. آنها با این حال لازم است برای دیدن ما از طریق اوج بیماری" Ramaphosa گفت.

"هیچ راهی وجود دارد که ما می توانیم جلوگیری از coronavirus طوفان. اما ما می توانیم محدود کردن آسیب است که می تواند به زندگی ما است."

مصرف کنندگان روز دوشنبه در زمان به رسانه های اجتماعی به بیرون ریختن خشم خود را در عرض چند ساعت از Ramaphosa را نشانی با هشتگهای مانند #AlcoholHasFallen.

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی گفت: آنها را خرید bootleg الکل و یا دم خود را مشروب. دیگران مانند کارکنان برای کافه ها و فروشگاه ها مشروب فروش

"برای افرادی مثل ما روپوش آنچه می تواند ما را برای ما به زندگی می کنند ؟ که همه من می خواهم به دانستن" سوتو ساکن Karabo Lebelo گفت: خبرگزاری رویترز.

با این حال این کشور در سلامت وزیر Zweli Mkhizeگفت: مقامات می خواستم برای جلوگیری از یک وضعیت که در آن یک COVID-19 بیمار می رسند در یک بیمارستان با تخت سمت چپ به دلیل اجتناب از الکل-بیماری های مرتبط با.

افزایش شدید موارد

رئیس جمهور همچنین اعلام کرد که کنترل سختگیرانه تر برای به اجرا درآوردن و پوشیدن ماسک صورت اما نگرانی باقی می ماند که این کافی نیست برای جلوگیری از افزایش عفونت.

"در اینجا بسیاری از ترس این ممکن است به اندازه کافی به آب و طوفان از coronavirus" گزارش دویچه وله Adrian Kriesch. "هنوز هم وجود دارد یک عدم مراقبت ويژه تست کیت و کمبود حدود 12000 بهداشت و درمان کارگران است."

ادامه مطلب: آفریقای جنوبی, مستند 'دیگر پایدار' با وجود افزایش موارد

آفریقای جنوبی رو به افزایش سریع در coronavirus موارد پس از شل شدن چه بوده است یکی از دقیقترین مستندات.

آفریقای جنوبی است که در حال حاضر ضبط بیش از 12,000 جدید کروناویروس موارد یک روز — چهارم-بزرگترین افزایش روزانه در سراسر جهان است. مرگ و میر ناشی از COVID-19 افزایش سه ماهه در هفته گذشته به بیش از 4000 اطلاعات رسمی نشان می دهد.

آفریقای جنوبی رقم حساب برای بیش از 40 ٪ از تمام گزارش coronavirus موارد در آفریقا است.

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقا معضل آموزش و پرورش

kw/rc(AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب