کره جنوبی قوانین دادگاه سامسونگ وارث می توانید از زندان در حال حاضر

سامسونگ وارث Lee Jae-yong متهم است که از درگیر شدن در سهام دستکاری برای پیشبرد جانشینی خود و به دست آوردن کنتر

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

سامسونگ وارث Lee Jae-yong متهم است که از درگیر شدن در سهام دستکاری برای پیشبرد جانشینی خود و به دست آوردن کنترل شرکت است. یک دادگاه او نباید زندانی در دادگاه خود را.

یک دادگاه در کره جنوبی تصمیم به صدور حکم بازداشت برای سامسونگ, گروه وارث Jay Y. Lee برای اتهام رشوه خواری اختلاس و جرائم دیگر.

دادستان شده بود به دنبال حکم بازداشت برای لی و آنها را متهم به درگیر بودن در دستکاری قیمت و غیر قانونی تجارت در 2015 ادغام Cheil Industries و سامسونگ C&T.

سئول در منطقه مرکزی دادگاه درخواست پیدا کردن که کافی نیست علت احتمالی برای توجیه دستگیری او و یا دو نفر از مدیران سامسونگ.

"وجود دارد کافی توضیح در مورد نیاز به دستگیری متهمان در برابر اصل بدون محاکمه بازداشت" قاضی برنده Jung-sook گفت: در بیانیه دادگاه. "دادستان به نظر می رسد در حال حاضر امن مقدار قابل توجهی از شواهد خود را از طریق بررسی است."

او گفت: یک دادگاه تصمیم خواهد گرفت که آیا لی مرتکب اعمال غیر قانونی.

تحکیم قدرت

بحث ادغام دو سامسونگ وابسته به این است که گفته شده است یک گام کلیدی به لی جانشینی کمک به تسهیل طرح خود را به فرض کنترل بیشتر از سامسونگ یکی از بزرگترین خانواده-کنترل رنگ در کشور است.

ادامه مطلب: کره جنوبی چوی به زودی-sil – زنی که پایین آورده دولت

لی بزرگترین سهامداران در Cheil Industries و منتقدان می گویند سامسونگ به دنبال به طور مصنوعی قیمت پایین تر از C&T به او یک خطر بزرگتر در ادغام نهاد — بخش مهمی از ساختار سامسونگ — تحکیم چنگال خود را بر روی کنگلومرا.

سامسونگ را رد اتهامات علیه Lee روز جمعه گفت این فراتر از حس مشترک" به ادعای لی بود که در تصمیم گیری بیش از C&T قیمت سهام.

این گروه بیشتر گفت: طولانی رشوه پروب وزن در مدیریت این شرکت است که در یک "بحران" در زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس و آمریکا و چین اختلافات تجاری در حال اضافه کردن به عدم قطعیت است.

51 ساله وارث در حال حاضر در خدمت یک سال از پنج سال حبس در زندان از سال 2017 تا 2018 برای دادن اسب را به عنوان هدیه به برنده شدن پشتیبانی از دولت سابق خوار جمهور Park Geun-hye برای ادغام.

پارک خودش را به اعدام محکوم شده و خدمت به 24 سال زندان sentencefor و یا خواستار دریافت بیش از 20 میلیون دلار از شرکت, به اشتراک گذاری, مخفی دولتی اسناد و مدارک, لیست سیاه هنرمندان انتقادی از سیاست و شلیک مقامات که در برابر او سوء استفاده از قدرت است.

aw jcg/nm (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب