Spotify در حق بیمه است که شیرین تر از همیشه با ما جدیدترین محدود ارائه زمان

آماده را به گوش دادن خود را به یک سطح کاملا جدید? Spotify در حق بیمه شما پوشش داده شده. حق بیمه کاربران می توا

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

آماده را به گوش دادن خود را به یک سطح کاملا جدید? Spotify در حق بیمه شما پوشش داده شده. حق بیمه کاربران می توانند لذت بردن از آگهی رایگان در تقاضا موسیقی برای بیش از 50 میلیون آهنگ و همچنین دسترسی به ما 1 میلیون پادکست عناوین. این یک معامله شیرین, و آن را حتی شیرین: Spotify در حق بیمه ارائه شده است سه ماه رایگان در سراسر برنامه به واجد شرایط برای اولین بار کاربران و سه ماه برای $9.99 (یا بازار محلی معادل آن) برای کاربران واجد شرایط که باید لغو شود و می خواهید به بازگشت. در حال حاضر که یک گیلاس در بالا.

اجازه دهید آن را شکستن.

کاربران جدید می تواند سه ماه رایگان

اگر شما شده است با استفاده از Spotify رایگان, شما در حال حاضر می دانم که برخی از پادکست ها و موسیقی Spotify را ارائه کرده است. (و اگر شما را نداشته باشند هیچ وقت مثل حال حاضر.) حالا تصور کنید که همان آهنگ ها, آلبوم ها و لیست پخش موسیقی بر روی تقاضا و بدون تبلیغات. (به علاوه unlimited skips و گوش دادن آنلاین!) Spotify در سه ماه رایگان ارائه شده است برای واجد شرایط Spotify رایگان و کاربران برای اولین بار در تمام نمایم.

که بدان معنی است که اگر شما فقط شروع کار با یک فرد حساب حق بیمه شما در را برای درمان. اما شما همچنین می توانید دندانه دار کردن مطالعه لیست پخش با یک حساب دانشجو ثبت نام برای اواز یا موسیقی دو نفری با مهم دیگر خود را در همان خانواده و یا ایجاد یک تجربه صوتی برای تمام افراد خانواده با خانواده—که شامل Spotify در کودکان و نوجوانان—تا زمانی که شما در یک بازار که در آن این ارائه می دهد در دسترس هستند.

بازگشت کاربران می توانند سه ماه برای $9.99

اگر شما لغو فردی خود را حق بیمه برنامه ریزی برای یک دلیل و یا دیگر هیچ نگرانی. شما باید یک فرصت دیگر به عقب بر گردیم به محتوای صوتی شما را دوست دارم, با سه ماه از Spotify در حق بیمه برای تنها $9.99. این بدان معناست که پرداخت کمتر از 4 دلار در هر ماه برای محبوب ترین جریان های صوتی سرویس اشتراک. این پیشنهاد در دسترس است برای فردی حق بیمه طرح مشترکین که لغو حق بیمه خود را قصد دارد در و یا قبل از 14 آوریل سال 2020 است.

برنامه های خود را به سبک خود را

ثبت نام برای هر دو ارائه آسان است. کاربران در تمام بازارها به جز ژاپن* می توانید ببینید Spotify.com/Premium امروز از طریق 30 ژوئن 2020 به در که حق بیمه, گوش دادن خرد کردن.

به دنبال راه های مختلف برای احساس را سرگرم و آرام و یا با انگیزه, و یا به سادگی به تصویب زمان ؟ ما را بررسی کنید گوش دادن با هم hub با نام تجاری جدید لیست پخش و پادکست سرپرستی افراد مشهور, هنرمندان, podcasters و اثرگذارندهها که در کاربران مورد علاقه در صفحه اصلی ،

*ژاپنی کاربران در ارتباط باشید—پیشنهاد به زودی!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب