St. Louis, تفنگ, زن و شوهر: کاخ سفید و دولت فدرال هستند و در کنار ما

سنت لوئیس و شوهر که بد نامی پس از اشاره لود سلاح گرم در سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان در حال عبور از خ

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

سنت لوئیس و شوهر که بد نامی پس از اشاره لود سلاح گرم در سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان در حال عبور از خانه خود در ماه گذشته پیوست یک برگ برنده مبارزات انتخاباتی رویداد اواخر جمعه به بازشماری ترور آنها با تجربه در آن روز سرنوشت ساز زمانی که تظاهرکنندگان تجاوز خود به پیاده رو. آنها اشاره کرد که آنها می خواهم پس از بدست "حمایت از کاخ سفید در پایین."

صحبت با کیم Guilfoyle, کمپین مشاور و شریک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور در یک کمپین livestream, علامت McCloskey تکرار جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در نقاشی یک تصویر از یک فروپاشی کامل نظم و قانون.

"من فکر می کردم که در عرض چند ثانیه ما می شود تاخت و تاز کردن آنها می تواند در خانه آنها می توان تنظیم آتش سوزی آنها می شود کشتن ما," او گفت: تظاهرات و راهپیمایی های گذشته در راه خود را به شهردار Lyda Krewson خانه در ماه گذشته.

زن و شوهر اصرار دارد که یک گروه ترکان و مغولان از معترضان شکست را به جامعه دردار که در آن زندگی می کنند و ادم بیکار و تنبل خود را با عجله به خانه یکهو هر چند فیلم های نظارت نمی کند عقب که ادعا می کنند.

"این یک واقعی warzone" مارک McCloskey گفت: از محله خود را.

این حادثه در حال حاضر موضوع تحقیق و تفحص توسط مقامات محلی که به دنبال نامشخص حکم در حالی که وزن ممکن است اتهامات علیه زن و شوهر است.

"ما چیزی برای عذرخواهی. ما هیچ چیز اشتباه" خوانده شده را علامت McCloskey گفت Guilfoyle. وقتی پرسید که آیا او آن را دوباره انجام پاتریشیا McCloskey جواب داد: "البته."

Bizarrely, Guilfoyle بارها و بارها اصرار داشت بدون شواهد که معترضان "در تلاش برای رایت کردن خانه خود" و McCloskey را شد در دفاع از خود در برابر "بالقوه مرگ" بازتاب جمهور تهمت را بی اساس ادعا ساخته شده در پشتیبانی از اسلحه toting زن و شوهر است. McCloskey صحبت از سوزاندن 7-11 فروشگاه پیشتر در مصاحبه.

"ظاهرا مردم مجاز هستند فقط به رایت کردن افراد دیگر خانه های مردم شلیک, کشتن مردم" Guilfoyle گفت.

پس از این ادعا که "خود به خود" در هنگام تظاهرات و راهپیمایی از طریق McCloskey بازی کردن موشکافی او و همسرش مواجه شده اند از مقامات محلی پس از حادثه است.

تصدیق کرد که پلیس به تازگی اعدام یک حکم جستجو در خانه خود علامت Mcloskey اصرار داشت "آنها نمی خواهید به آن را انجام دهد" و گفت: "افسران "بسیار شرمندگی" را به عنوان آنها به مصادره سلاح دو brandished در تظاهرات.

"کاملا رک و پوست کنده در دومین رویداد وقتی که آنها آمدند به ما پس از آن تا به حال حمایت از کاخ سفید در پایین. ما تا به حال همکاری از دولت فدرال و دولت های محلی ، رئیس پلیس خود بیرون آمد و در ملاقات با من خصوصی امنیتی" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن علنا به دفاع از زن و شوهر و از بین رفته اند تا آنجا که اعلام کرد که او را "درگیر شدن" در این مورد است. St. Louis مدار وکیل کیم گاردنر این گزارش گفت: در اوایل این هفته که تهمت و جمهوری خواه میزوری رژیم صهیونیستی است. مایک Parson "آمد و پس از او" برای تحقیق در این مورد.

این زوج همچنین به نظر می رسد به طور کامل در آغوش نقش جدید تفنگ-عشق قهرمانان foisted بر آنها توسط Guilfoyle, که به نام پاتریشیا McCloskey "الهام بخش" برای برگزاری یک تفنگ پر را با انگشت خود بر روی ماشه آن روز در زمان اشاره و آن را نسبت به شوهرش.

پرسید چه پیامی خواهد بود برای دیگر زنان پاتریشیا McCloskey گفت: "من فکر می کنم وقت آن است که ما نه فقط در پشت ایستاده مرد که در حال رفتن به تفنگ."

"همه گفت:" من هرگز متعلق به یک تفنگ قبل از, اما ما باید آن را انجام دهد در حال حاضر'" علامت McCloskey گفت که تشنج از زن و شوهر سلاح های سمت چپ آنها را "بی دفاع است."

"بنابراین ما در حال بسته حفظ امنیت خصوصی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن