Stephen Colbert مقایسه مغلوب ساختن پیشی جستن به هیتلر در 'پناهگاه های زیرزمینی'

"ما در حال بازگشت پس از 10 روز خاموش" Stephen Colbert گفت: در بالای خود را دیر نشان می دهد مونولوگ دوشنبه شب.

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

"ما در حال بازگشت پس از 10 روز خاموش" Stephen Colbert گفت: در بالای خود را دیر نشان می دهد مونولوگ دوشنبه شب. "و من هرگز تصور نمی کرد که پس از 10 روز جهانی بیماری همه گیر نمی خواهد منجر شود داستان. به یاد داشته باشید زمانی که ما همه ترس ما مواد غذایی? من از دست آن روزها. هیچ داستانی که تحت فشار قرار دادند تا 100,000 Covid مرگ و میر زیر برابر است که آمریکا در وضعیت موجود: نژاد پرستی."

میزبان تلاش برخی از جوک ها در مورد تظاهرات گسترده که به دنبال خبری از جورج فلوید, اما آن را سخت تر از حد معمول برای او برای شکستن از طریق جدیت در حال حاضر.

"در حال حاضر در زمان هایی از این ما نیاز به همدلی و اخلاقی رهبری" میشل گفت. "متاسفانه ما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن." او همچنین تمسخر رئیس جمهور جمعه شب نشینی با اشاره به آدولف هیتلر: "اگر تاریخ به ما آموخته است هر چیزی را که همیشه به همه چیز کار خوبی برای strongmen که عقب نشینی به پناهگاه زیرزمینی است."

در نهایت میشل تصمیم به رها کردن کمدی و صحبت رک و پوست کنده به بینندگان است.

"در حال حاضر من یک مقدار زیادی از جوک ها در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که او مبهم و تاریک فساد نیروی است که تضعیف امریکا اخلاقی رهبری در سراسر جهان و ایجاد نفرت و ترس در میان خود شهروندان" او گفت:. "به طوری که سرگرم کننده است. و در طول این COVID بحران رئیس جمهور کاملا استعفا خود مسئولیت رهبری مردم را به درک نیاز به انجام کار درست برای خود و هر یک از دیگر."

از آنجا که مردم آمریکا "تا حد زیادی درست" هنگامی که آن را به coronavirus میزبان گفت که او امیدوار است که آنها گام تا دوباره در حال حاضر. "چرا که در نهایت آنها را به" او گفت:. "برای بیش از حد طولانی کسانی که از ما با فرصت و امتیاز شکست خورده اند در مسئولیت ما را به نگاه در حقیقت مستقیما و نام سیستم نژادی و ظلم و ستم که مصنوعی تقسیم ما و منافع کسانی که در حال حاضر در موقعیت نسبی قدرت است."

"وقت آن است که به خودمان به عنوان آن را همیشه هم به خودمان بپرسید چه نوع از ملت ما می خواهیم به زندگی می کنند؟," او اضافه شده است. "است که نیاز به اخلاقی رهبری است. بنابراین آن را بر خود به عنوان یک رهبر و یک نمونه از این نوع از کشور شما می خواهید به زندگی می کنند. یعنی ممکن است رفتن به یک اعتراض و یا کمک مالی یا داشتن یک زمان گفتگو در مورد مسابقه."

"اما شما نمی خواهید برای دریافت کنید که از کاخ سفید" کلبرت به این نتیجه رسیدند. "بنابراین ما نیاز به گام تا و ارائه آن خودمان. امریکا در حال حاضر رسما BYOP: خود رئیس جمهور."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن