استفان میلر از دست می دهد یک نبرد اما او در جنگ نفرت با شدت گرفتن در

استفان میلر شده است با هدف قرار دادن دانش آموزان که به نظر می رسد خارجی به او از او یک نوجوان در سانتا مونیکا

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

استفان میلر شده است با هدف قرار دادن دانش آموزان که به نظر می رسد خارجی به او از او یک نوجوان در سانتا مونیکا کالیفرنیا: سفارش همکلاسی به انگلیسی صحبت می کنند, حمله به مدرسه تلاش ها برای کمک به دانش آموزان از رنگ و وافرش به نگارش مقالات ادعا شده در مورد خطرات ناشی از تنوع است. "ملت E Pluribus Unum تهدید به شکسته سراسر قومی خطوط نژادی عناد و تفرقه چند فرهنگی" او نوشت در کالج.

از غرب جناح مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مشاور ارشد در مهاجرت میلر بارها تحت فشار قرار دادند برای اقداماتی که مجازات جوان خارجی ها بود و کمی اگر هر چیزی برای انجام با امنیت ملی: پایان دادن به حمایت از افرادی که به ایالات متحده به عنوان کودکان به جدا کردن کودکان و نوجوانان مهاجر از پناهندگی به دنبال پدر و مادر زندانی مرکزی آمریکا, نوجوانان و اخراج افراد جوان در فرار از آزار و اذیت.

با توجه میلر سبک آن را هیچ جای تعجب است که دولت در زمان هدف در بیش از یک میلیون بین المللی دانش آموزانی که در کلاس در ایالات متحده و ریختن میلیاردها دلار به اقتصاد هر سال در حالی که از نظر فرهنگی غنی کشور است. روز سه شنبه دولت لغو آن برنامه ریزی—تخم توسط اداره مهاجرت و گمرک جولای 6—پس از پرونده های حقوقی و مقاومت مواجه از صدها نفر از معتبر کالج ها و دانشگاه ها. این حرکت را محروم دانشجویان بین المللی از خود ویزا اگر خود را به کلاس رفت و به طور کامل آنلاین این سقوط به دلیل coronavirus. آن را به افراد جوان و با استعداد برای پیدا کردن راه بازگشت به خانه در وسط جهانی همه گیر. اما با وجود این دولت را به عقب ردیابی آن دشوار است برای دانشجویان بین المللی به نفس آه امداد. خود را در برزخ است به دور از بیش و بیشتر قصد دارد با هدف قرار دادن آنها را در آثار هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن