STMicroelectronics معرفی Zigbee 3.0 پشتیبانی برای STM32WB بی سیم میکروکنترلرها -

ژنو, جولای 8, 2020 – STMicroelectronics اضافه کرده است Zigbee® 3.0 مبتنی بر Zigbee PRO پشته پروتکل پشتیبانی به

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

ژنو, جولای 8, 2020 – STMicroelectronics اضافه کرده است Zigbee® 3.0 مبتنی بر Zigbee PRO پشته پروتکل پشتیبانی به STM32WB55 میکروکنترلر بی سیم را قادر می سازد STM32 توسعه دهندگان به اهرم همکاری و صرفه جویی در برق ویژگی های Zigbee شبکه برای پروژه های اتوماسیون خانه هوشمند-روشنایی هوشمند-ساختمان و گسترده تر IoT اتصال.
 
Zigbee 3.0 یکپارچه ویژگی های Zigbee مشخصات برای مصرف کننده و برنامه های کاربردی صنعتی یک حرکت است که محور عمده مصرف کننده و اینترنت برندها برای انتخاب Zigbee اتصال به صورت هوشمند جدید-صفحه اصلی محصولات. در دراز مدت حامی Zigbee تکنولوژی, ST عضو Zigbee داد هیئت مدیره, یک عضو شورای Zigbee عضو اتحاد گروه چین (ZMGC) و حمایت از Zigbee داد خانگی متصل over IP (تراشه) پروژه است.
 
سنت را Zigbee 3.0 نرم افزار برای STM32WB55 شامل بسیار مورد توجه Exegin Zigbee PRO پروتکل پشته رایگان ارائه شده و تحویل داده شده و به طور کامل پشتیبانی شده توسط ST. این پشته استفاده می شود در Exegin محصولات گواهی شده به عنوان Zigbee طلایی واحد و تایید شده است به عنوان یک مرجع پشته برای استفاده توسط آزمایشگاه های آزمون. بیشتر به سهولت توسعه سنت را ارائه پشتیبانی از 46 Zigbee 3.0 خوشه که کمک به کاربران به سرعت ایجاد قابلیت های دستگاه. بیشتر از 21 خوشه حمایت از میراث محصولات.
 
لسلی مولدر, Exegin رئیس جمهور گفت: "این یک نقطه عطف برای Zigbee داد با ظهور سنت را Zigbee 3.0 ارائه Zigbee در حال رسیدن به یک سطح جدید از بلوغ است که پتانسیل به سیمان آن و سنت را نقش رهبری در بازار IoT."
 
STM32WB55 میکروکنترلرها نیز از موضوع و بلوتوث 5.0 با بیش از هوا به روز رسانی (OTA) قابلیت. وجود دارد در حال حاضر 10 STM32WB55 انواع ارائه یک انتخاب بسته سبک و فلش تراکم از 256Kbyte به 1Mbyte. بیشتر انواع برنامه ریزی شده برای معرفی در سه ماهه بعدی را به توسعه دهندگان انعطاف پذیری فوق العاده برای دیدار با عملکرد نرم و مقرون به اهداف. این دستگاه از ویژگی های Arm® Cortex®-M4 با ممیز شناور واحد DSP دستورالعمل و حافظه حفاظت واحد (MPU) است که باعث افزایش امنیت نرم افزار. Arm® Cortex®-M0+ coprocessor اختصاص داده شده به مدیریت یکپارچه IEEE 805.15.4 رادیو و طیف سایبر-ویژگی های حفاظت تضمین واقعی زمان کم-لایه عملیات اجرای روان و بدون افت نرم افزار اجرای. RF فرستنده و گیرنده دارای یک لینک بودجه 106dB برای اطمینان از قابل اعتماد اتصال های از راه دور.
 
ST انحصاری ultra-low-power میکروکنترلر فن آوری بالا و قابلیت یکپارچه سازی که شامل رادیو balun مدارات اطمینان STM32WB55 دستگاه به کمک طراحان دیدار با تنگ قدرت و اندازه محدودیت در طیف گسترده ای از IoT و دستگاه های پوشیدنی. وجود دارد غنی آنالوگ و سیستم و لوازم جانبی و همچنین به عنوان cyber-حفاظت و ID از جمله ویژگی های امن سیستم عامل نصب و راه اندازی (SFI), مشتری, کلید سازی, سخت افزار, عمومی کلید قدرت (PKA) و رمزنگاری شتاب دهنده. خازنی لمسی و ال سی دی کنترل نیز ساده رابط کاربر یکپارچه سازی.
 
این Zigbee 3.0 نرم افزار در حال حاضر شامل در STM32CubeWB MCU بسته فراهم می کند که نرم افزار تعبیه شده از جمله پایین لایه (LL) Api و سخت افزار-لایه انتزاعی (HAL) درایور STM32WB میکروکنترلرها و همچنین Bluetooth® 5.0, مش V1.0 و موضوع® کتابخانه FreeRTOS™ هسته FatFS فایل های سیستم و STMTouch™ خازنی-سنجش از کتابخانه. این STM32Cube اکوسیستم از طریق STM32CubeMonitor-RF RF برای تست و STM32CubeMX برای دستگاه شما و کد نسل را تضمین می کند راحت تر و آسان توسعه است.
 
برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.st.com/stm32wb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب