"قوی پسربچه ضعیف" توسط رابرت ارل کلید یک نمایشگاه در سال 2020 فرانکفورت نمایشگاه کتاب

"قوی پسربچه ضعیف" اولین کتاب از رابرت ارل کلید. آن را ترکیبی از آمدن از سن درام و داستان های تاریخی است که شرح

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

"قوی پسربچه ضعیف" اولین کتاب از رابرت ارل کلید. آن را ترکیبی از آمدن از سن درام و داستان های تاریخی است که شرح زندگی سیزده ساله مایک به دنیا آمد و به یک فقیر sharecropping خانواده در مناطق روستایی می سی سی پی و سخت کار می کرد برای تغییر خود و خانواده اش را از وضعیت اجتماعی و اقتصادی در میان پس زمینه حقوق مدنی مبارزات دهه های 1960 و 1970.
 
گفت: کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد توسط ReadersMagnet در آینده 2020 فرانکفورت نمایشگاه کتاب در اکتبر 14 – 18 سال 2020 در Messe Frankfurt, Frankfurt am Main, Germany.
 
نمایشگاه کتاب فرانکفورت در غیر این صورت شناخته شده به عنوان Frankfurter Buchmesse جهان مهم ترین نمایشگاه چاپ دیجیتال و محتوای کسب و کار. نمایشگاه کتاب یک محل ملاقات برای نویسندگان, ناشران, کتابفروشان, عوامل تولید فیلم و دیگر متخصصان صنعت به شبکه و مذاکره حقوق چاپ و نشر و صدور مجوز و دریافت به روز رسانی در صنعت مسائل و روند. سه روز اول از Frankfurter Buchmesse محدود به طور انحصاری برای معاملات بین المللی و تجارت و دو روز گذشته است که پس از باز کردن به مردم است.
 
"قوی پسربچه ضعیف" به دست آمده از یک بررسی مثبت از مستقل نقد کتاب انتشار تولسا نقد کتابکه به آن 4 ستاره از 5 برای آن شخصیت یابم توسعه و پیام مثبت از عزم و پشتکار به خوانندگان.
 
"رابرت ارل کلیدی در توسعه شخصیت و شخصیتی است که طنین انداز با خوانندگان... مایک داستان عهد به شانس و وعده داده است که آشکار از طریق پشتکار و عزم و معاندت محض.
 
"مایک باعث می شود بسیاری از اشتباهات در طول راه است اما با وجود موانع و او هرگز به طور کامل تصدیق میکند... مایک مظهر هر خواننده را ثابت قدم توانایی و فرصت برای بهبود زندگی خود را. خوانندگان در مواجهه با موانع در زندگی را درک چشم انداز و اطمینان از کلید کار است."
 
"قوی پسربچه ضعیف" را ترک خواهد کرد هر خواننده مضطرب به شیرجه رفتن به رابرت ارل کلید بعدی کار می کنند. سفارش کتاب, امروز در آمازون و Barnes & Noble.

قوی با پسر بچه مرد ضعیف
نویسنده | رابرت ارل کلیدی
ناشر | ReadersMagnet
| تاریخ انتشار ژوئیه 20 2019
شومیز قیمت | $16.20
 
درباره نویسنده
 
E. R. کلید متولد شد و در ژانویه 1950 در اینید می سی سی پی. او با حضور و فارغ التحصیل از پاتون لین دبیرستان سال 1969 در Batesville, می سی سی پی. او در مارس سال 1977 و طلاق در ماه ژوئیه 1988. ارل پدر یک پسر و دو نوه. ارل کلید در حال حاضر عمل به عنوان یک استاد سلمانی در ممفیس ،
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن