Sunghyun ENG Co., Ltd. کره تنها فوق العاده کوچک و کم سر و صدا perforator شرکت راه اندازی یک ویتنامی بازار با نام تجاری

کره ای, شرکت Seonghyun ENG Co., Ltd. در حال راه اندازی یک ویتنامی بازار تجاری این سال است. Sunghyun ENG Co., L

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

کره ای, شرکت Seonghyun ENG Co., Ltd. در حال راه اندازی یک ویتنامی بازار تجاری این سال است.

Sunghyun ENG Co., Ltd. فینگ در ساخت و ساز مهندسی عمران از آنجا که پایه و اساس آن در ماه ژوئن سال 2016.

Sunghyun ENG Co., Ltd. دریافت شده است صنعت توجه با راه اندازی این صنعت فوق العاده جمع و جور و کم سر و صدا سوراخ شدن ماشین (سنگ مته) بهینه سازی شده برای سایت های ساخت و ساز.
 
یک perforator ساخت و ساز ماشین که excavates زمین با استفاده از چرخش پیچ برای ساخت یک ستون بتنی در یک سایت ساخت و ساز است که یک سوراخ (سوراخ) در زمین است. آن را ضروری است برای تجهیزات داخلی و خارجی سایت های صنعتی.
 
اما از آنجا که این تجهیزات تجهیزات زیادی وجود دارد بسیاری از محدودیت فضا. علاوه بر این دست برگزار سنگ مته است که ساخته شده توسط یک فرد طول می کشد بسیاری از زمان و نقطه ضعف این است که اغلب رخ می دهد در حوادث صنعتی. به خصوص وجود دارد این است که عملا هیچ دستگاه حفاری است که سزاوار به منظور کاهش شکاف بین تجهیزات بزرگ و مته سنگ در ساخت و ساز داخلی سایت.

این دستگاه پانچ طراحی و توسعه توسط Seonghyun Eng مدیر عامل شرکت Jae-Cheol Yoo پس از چهار سال از آزمون و خطا تنها فوق العاده کم سر و صدا perforator است که می تواند جدا شده در کره جنوبی کاهش فاصله موجود بین تجهیزات بزرگ و انسان ساخته شده از سنگ و مته.

Seonghyun ENG را perforator مجهز به یک پوشش بر روی سطح خارجی مته و سه مرحله سر و صدا جذب سیستم اعمال می شود به منظور کاهش سوراخ صدا (108.bd به 87.6 bd) توسط بیش از 30 درصد نسبت به موجود perforator.

در علاوه بر این به عنوان یک دستگاه حفاری ممکن است به تمرین در یک فضای محدود که در آن یک مهد مته نمی تواند وارد و دارای این مزیت که قابل جدا شدن به انواع بیل و آن طراحی شده است که عمل را با یک عمل ساده تابع و به صورت بی سیم از فاصله تا 100 متر است.

مدیر عامل شرکت Jae-cheol Yoo در حال آماده سازی برای ورود به بازار های خارج از کشور و پیشگام کانال های فروش بر اساس ساخت و ساز و نتایج فروش در کره جنوبی و در حال آماده سازی برای راه اندازی یک نام تجاری با هدف قرار دادن بازار ویتنام این سال است.

"ما برای شما آرزو یک ورود موفق به بازار ویتنام توسط Seonghyun ENG بر اساس تکنولوژی عالی."
 
 
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن