"سگ فوق العاده Zam" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 6/26/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار سوزان Binau جدید کتاب "سگ فوق العاده Zam: کمک به رفیق هایی برای کودکان (سنی

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار سوزان Binau جدید کتاب "سگ فوق العاده Zam: کمک به رفیق هایی برای کودکان (سنین 6-9)." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 22nd.

این کتاب زیبا و در حال حرکت تمثیل از دست دادن و مقابله است و به ویژه تند و تلخ برای کودکان که ممکن است در برخورد با مرگ و غم و اندوه برای اولین بار.

این نسخه از سوپر سگ Zam اهداف 6-9 سال سن گروه برای کمک به خانواده خود را در غم و اندوه سفر. در این نسخه هدف ما به ارائه مقدمه ای بر مفاهیم مرگ و غم و اندوه در relatable, نشاط بخشی, داستان, به دنبال یک workbook از جمله سن مناسب سوال و راهنمای کودکان از طریق آنها افکار و احساسات خود در مورد این موضوع.

این سگ فوق العاده Zam, غم, شفا, کتاب ایجاد شد برای ارائه به خانواده های عزادار فرزندان خود کمک ابزار است که می تواند در خانه استفاده می شود برای کمک به جوان قلب و ذهن از طریق دشوار عزادار روند. با استفاده از این کتاب بالغ دوستان و خانواده عزادار کودکان باید فرصت را به مسئولیت و اقدام نسبت به درمان به جای نا امید شدن با فقدان اطلاعات و پشتیبانی به طوری که اغلب مواجه می شوند توسط خانواده ها در مواجهه با غم و اندوه.

این سگ فوق العاده Zam غم شفا سری کتاب بخشی از Zam آکادمی غم و اندوه شفا برنامه برای مدارس. کتاب های اضافی در مجموعه ما در دسترس هستند برای سنین 3-5, 6-9, 10-12 و در 3 زبان: انگلیسی ، اسپانیایی و ایتالیایی.

"سگ فوق العاده Zam" سوزان Binau رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/22/2020 – 6/26/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088JRP7HW.

"سگ فوق العاده Zam" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"ساده و در عین حال لمس کردن داستان برای کودکان و نوجوانان از سوزان در نظر گرفته شده گروه سنی است. عشق این صفحه تعاملی که کمک هایی کودک تمرکز بر یک جنبه یا حافظه در یک زمان. آن همچنین باعث می شود آن را آسان برای یک فرد بالغ با محبت منجر به کودک از طریق کتاب است. هوشمند و در عین حال حساس و ملموس راه برای کمک به یک کودک در صورت احساسات و آرزوهای از دست دادن یک دوست است." – کارن

"ما جوانترین پسر خود را از دست داد, بهترین دوست, در سن هفت سالگی. به عنوان پدر و مادر ما تا به حال هیچ ایده چگونه به کمک به او را از طریق غم و اندوه خود را. این فرآیند در بسیاری از سال و تحت تاثیر عاطفی خود را توسعه از طریق نوجوانی. اگر فقط ما می خواهم تا به حال چنین قدرتمند اچ به عنوان Zam!" – پیتر لایروبی

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

سوزان Binau (متولد شده در دانمارک در سال 1964) یک سخنران اصلی کارآفرین نویسنده منتشر شده و جهانی نیکوکار. موسس در SoulCare گروهی, جشن, آسمان و صداهای جهانی از شجاعت.

برای نه سال گذشته سوزان اختصاص داده است که او زمان و مهارت برای کمک به خانواده های آسیب دیده توسط ترمینال بیماری و غم و اندوه. او تا به توسعه برنامه ها و کتاب ها و ابزار در همکاری با شریک زندگی خود را.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن