سورینام رهبر خواستار بازشماری پیش بینی شده پس از شکست در انتخابات

رئیس انجمن Bouterse بود که به دنبال یک دوره سوم می تواند به زندان برود اگر او از دست می دهد. با توجه به نتایج

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

رئیس انجمن Bouterse بود که به دنبال یک دوره سوم می تواند به زندان برود اگر او از دست می دهد. با توجه به نتایج اولیه اصلی اپوزیسیون تحت چان Santokhi آماده است برای یک پیروزی تاریخی.

سورینام حاکم دموکراتیک ملی حزب (NDP) در روز پنج شنبه خواستار بازشماری آرا زیر نتایج اولیه از این کشور در انتخابات عمومی. حدود 90 درصد از آرا شمارش شده است.

"وجود خواهد داشت یک اعتراض گفت:" NDP رهبر رئیس انجمن Bouterse. "ما در حال رفتن به درخواست بازشماری و بپرسید که همه مردم می توانید ببینید که چه کسی برنده و از دست رفته که در آن."

Bouterse پیشنهاد کرد که بازشماری شود پخش در تلویزیون است.

آنچه اتفاق افتاد در انتخابات ؟

مترقی اصلاحات حزب (VHP) به رهبری وزیر دادگستری سابق Chandrikapersad "چان" Santokhi قرار است به برنده 20 کرسی در سورینام است 51-صندلی مجلس است. حزب دموکراتیک ملی است که به احتمال زیاد به امن 16. Santokhi به نام حزب دموکراتیک ملی به تن شکست.

مجلس در انتخاب رئیس جمهور بعدی در ماه اوت. نامزدهای نیاز به دو سوم اکثریت.

این VHP آغاز مذاکرات با اپوزیسیون و احزاب حاکم کردن یک اتحاد با حزب دموکراتیک ملی.

چهار احزاب مخالف باید نگرانی در مورد رای بی نظمی.

انتخابات در سورینام خدشه دار شد گزارش از اختلال در رای گیری غرفه. شمارش آرا نیز به تعویق افتاد منجر به برخی از احزاب مخالف اعلام کرد که حزب دموکراتیک ملی به دنبال به انجام تقلب در انتخابات. NDP این اتهام را رد کرده است.

اتهامات جنایی علیه رئیس جمهور

پیروزی در انتخابات بسیار مهم است برای Bouterse به عنوان این کمک خواهد کرد او را به دست آوردن ریاست جمهوری ایمنی و جلوگیری از زندان است. در ماه نوامبر سال 2019 یک دادگاه نظامی محکوم Bouterse به 20 سال زندان برای اجرای 15 مخالفان سیاسی در سال 1982. دادگاه حکم داد که Bouterse حال نظارت آنچه شناخته شده به عنوان "دسامبر کشتار" است که در آن سربازان ربوده مخالفان در میان آنها برجسته روزنامه نگاران و دانشگاهیان و افسران نظامی.

اما یکی از زندانیان کشته شده در یک استعماری قلعه در پایتخت, Paramaribo. تنها بازمانده یک اتحادیه رهبر — شهادت در برابر Bouterse. چان Santokhi حال بررسی دسامبر قتل به عنوان رئیس پلیس و وزیر دادگستری.

دادگاه موضوع نیست حکم بازداشت برای Bouterse سال گذشته به عنوان زیر سورینام قانون بازداشت نمی توان تا زمانی که تمامی درخواست های خود خسته هستند. Bouterse است به دادگاه تجدید نظر محکومیت و در این جلسه در مورد به تعویق افتاد تا ماه ژوئن با توجه به coronavirus بیماری همه گیر.

محکومیت بین المللی

Bouterse نیز در حال اجرا فهم با قانون در هلند. در سال 2009 یک هلندی در دادگاه محکوم Bouterse به 11 سال زندان به صورت غیابی برای قاچاق مواد مخدر است. اما در سال 2010 انتخابات پیروزی او را به محافظت از تحویل تحت اینترپل حکم.

اگر Bouterse نیست مجددا انتخاب او می تواند در صورت دستگیری در کشورهایی که معاهدات استرداد با هلند به عنوان او نبود خدمت او 11 سال قاچاق مواد مخدر به حکم.

Bouterse پسر دینو در حال حاضر خدمت به 16 سال حبس در آمریکا به اتهام قاچاق مواد مخدر و تلاش برای کمک به لبنان, گروه شبه نظامی حزب الله ایجاد یک پایگاه در سورینام.

یک دهه در قدرت

Bouterse شده است و در راس در سورینام پس از سال 2010. او برای اولین بار به قدرت رسید در سورینام در سال 1980 پس از کودتای پنج سال پس از سورینام استقلال از هلند. او پا را در سال 1987 تحت فشار بین المللی در حرکت است که منجر به یک انتخابات دموکراتیک.

تحت Bouterse سورینام دیده است تورم بالا و افزایش بدهی خارجی. اما Bouterse بود به امید پیروزی در دور سوم مبارزات انتخاباتی در دولت خود را ثبت افزایش رفاه اجتماعی و هزینه های بهداشت و درمان و پروژه های زیربنایی.

am/rt (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن