بازمانده: 'دولت هند تنها فراهم می کند یک گروه کمک های اولیه پس از تجاوز

Vasu Primlani است که هند برای اولین بار آشکارا گی, استندآپ کمدین های سوماتیک درمانگر و یک دریافت کننده ناری شا

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

Vasu Primlani است که هند برای اولین بار آشکارا گی, استندآپ کمدین های سوماتیک درمانگر و یک دریافت کننده ناری شاکتی جایزه برای توانمند سازی زنان است. یک تجاوز به کودکان بازمانده او همچنین کمک می کند تا دیگران بازسازی زندگی خود را.

دویچه وله: به گفته فعالان حقوق بشر هند است و یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای زنان است. چرا شما فکر می کنید این است ؟

VasuPrimlani: دلایل متعددی وجود دارد که برای این, جمله های عمیق و ریشه مردسالاری یک سیستم قضایی است که با این نسخهها کار در حلزون-سرعت و ضعیف پلیس و اعتقاد نرخ. نگرش اجتماعی و غیر پاسخگو سیستم قضایی ترکیب مشکل است. من احساس می کنم هیچ مفهوم حقوق بشر در کشور است.

ادامه مطلب: آنچه که در پشت در هند تجاوز به عنف مشکل ؟

آیا شما فکر می کنم قدرت پویایی نقش?

Vasu Primlani, India's first openly gay stand-up comedian

Vasu Primlani

ما یک سمی مردسالار سیستم که در آن طبقه سیاسی تمایلی حتی در نظر زناشویی تجاوز به عنف جرم است. هند حقوقی و سیاسی سیستم های led توسط افرادی که تقویت ارزش های پدرسالارانه. این درست است به خصوص از هند در حال حاضر رهبری است. در نتیجه thishas ایجاد ترکیبی از بی تفاوتی و حقوقی بی تفاوتی.

من معتقدم که کودکان در تولیدات جامعه با والدین و همسالان و معلمان است. اگر کودکان منجر به این باور است که تجاوز به عنف خوب است آن را تبدیل به نرمال در جامعه است. اگر شما به یاد Nirbhaya مورد [2012 در دهلی نو, تجاوز و قتل] جوانترین متجاوز گفت: "چرا گرفتن ؟ هر کس در حال انجام آن است." برای برخی از متجاوزان آنها تجاوز زیرا آنها بر این باورند آن است که عادی ترین چیزی که به انجام است. زمانی که تجاوز به عنف است weaponized در طبقه دینامیک و یا در جنگ و سپس آن را یک قدرت موضوع است.

ادامه مطلب: هند اعدام چهار مرد به اتهام 2012 تجاوز گروهی در دهلی نو

یک زن مورد تجاوز قرار هر 15 دقیقه در هند با توجه به داده ها از ملی جرم ثبت دفتر. آیا شما فکر می کنم سخت تر قوانین می تواند به جلوگیری از تجاوز ؟

حتی با حمایت قانونی و یک تعریف گسترده از تجاوز به عنف من سوال چگونه موثر این سیستم است. هند فاقد پاسخگویی. با وجود خشم جهانی از Nirbhaya مورد زمان بیش از هفت سال برای تکمیل و حتی که تسریع فرآیند در مورد بالا مشخصات. وجود تعداد بیش از 33 میلیون نفر. موارد کشیدن اغلب برای چندین دهه است. به عنوان یک نتیجه مردم به سرعت در حال از دست دادن ایمان در حال حاضر شکسته و سیستم قضایی.

اگر شما می خواهید را در مورد تغییرات سیستمیک شما تغییر دولت قوانین اجتماعی پارچه و طرز تفکر. هر مشکل یک راه حل. اما هند هرگز سعی.

شما باید تلاش برای بحرانی و فوری توانبخشی برای تجاوزگران به عنوان یکی از روش های ممکن برای پیشگیری از تجاوز. چگونه کار می کند ؟

سوء استفاده از برگ اسکار در کودکان است. آنها رشد می کنند تا بدون حس کرامت به دلیل سوء استفاده. آنها نمی دانند چه ایمنی است. سوء استفاده می شود نرمال برای آنها.

ادامه مطلب: سوء استفاده جنسی از موارد و هند را شکست برای محافظت از کودکان

دولت هند سعی به جلوگیری از تجاوز به عنف و آن را تنها فراهم می کند یک گروه کمک های اولیه پس از تجاوز جنسی رخ می دهد. من کار کرده اند با متجاوزان و قاتلان در بمبئی و اصلاح آنها. جسمی درمانی ادغام توانبخشی و کار با قاتلان و متجاوزان به طوری که آنها نمی ارتکاب جرم دوباره. اولین گام برای تغییر مردم است که آنها را درک و تصدیق وزن اعمال خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن