تابلو 2020.2 معرفی داده های جدید مدل قدرتمند چند منبع تجزیه و تحلیل معیارهای KPI نظارت

نرم افزار تابلو فرش پیشرو تجزیه و تحلیل پلت فرم امروز اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن تابلو 2020.2 که ار

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

نرم افزار تابلو فرش پیشرو تجزیه و تحلیل پلت فرم امروز اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن تابلو 2020.2 که ارائه یک نام تجاری جدید مدل داده که ساده تجزیه و تحلیل داده های پیچیده با هیچ برنامه نویسی و یا برنامه نویسی مهارت های مورد نیاز است. در حال حاضر آن را حتی ساده تر برای مشتریان به پاسخ های پیچیده کسب و کار پرسش که دهانه های متعدد جداول پایگاه داده در سطوح مختلف از جزئیات. آخرین نسخه همچنین به معرفی معیارهای جدید همراه اول راه را برای مشتریان فورا به نظارت بر شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها). مشتریان فورا می توانید دسترسی به این امکانات و همچنین به عنوان نام تجاری جدید اتصالات برای geospatial data ارتقا به تابلو 2020.2. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های آخرین و به روز رسانی به تابلو 2020.2 امروز, بازدید https://www.tableau.com/products/new-features.

"حالا بیشتر از همیشه سازمان ها نیاز به ترکیبی از سرعت و چابکی و توانمندی برای اطمینان از هر کس قادر به ایجاد اطلاعات محور تصمیم گیری به سرعت گفت:" فرانسوا Ajenstat رئیس محصول افسر در تابلو نرم افزار. "با داده های جدید مدل سازی قابلیت های تابلو 2020.2 کاهش می دهد تلاش های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل حتی پیچیده ترین داده و ساده تجزیه و تحلیل برای هر کسی صرف نظر از تجربه و تخصص. علاوه بر معیارهای همه را قادر می سازد تا بلافاصله دسترسی به حیاتی ترین اطلاعات در نوک انگشتان خود را به طوری که آنها می تواند به تصمیم گیری بهتر در مورد کسب و کار خود را از هر نقطه."

قدرتمند برای مدل سازی داده های پیچیده

تابلو جدید مدل سازی داده ها قابلیت های آن را حتی ساده تر به تجزیه و تحلیل داده ها در سراسر جداول چندگانه را در سطوح مختلف از جزئیات. با یک روش ساده و بصری کشیدن و رها کردن تجربه روابط بین جداول ایجاد می شود که به طور خودکار ایجاد دقیق واحدهای. این حذف برنامه نویسی پیچیده و کاهش خطر اشتباهات مواجه با سنتی پایگاه داده می پیوندد. برای مثال یک سازمان می تواند به برنامه ریزی بهتر برای انتظار محصول نرخ بازگشت در یک منطقه خاص مربوط به یک جدول از فروش سفارشات با یک جدول تاریخی بازده از طریق یک مشترک کد پستی و شناسه زمینه است. روابط نیز نمایش داده شد بیشتر کارآمد و سازگار و منابع داده ها آسان تر به حفظ. به آن را آسان برای هر کسی که برای شروع تجزیه و تحلیل داده های خود, تابلو فرش های جدید و مدرن مدل داده خواهد شد به صورت خودکار دانه در سطح مناسبی از جزئیات برای مشتری تجزیه و تحلیل.

"با تابلو دیتا مدل پیشرفت های ما قادر به کار سریع تر در ما COVID-19 تجزیه و تحلیل. ما COVID-19 مورد داده ها در سطح شهرستان, تست داده ها در یک تاریخ در سطح بیمارستان داده ها در یک موسسه سطح و ما همپوشانی سرشماری جمعیت داده ها برای عادی سازی همه چیز سرانه" گفت: James Smith, Co-Founder & مدیر در Vantage اطلاعات خدمات با مسئولیت محدود پیشرو تجزیه و تحلیل مشاوره. "این امر نیاز های متعدد پیوستن به ترکیب به چندین متفاوت منابع داده ها برای تجزیه و تحلیل داده اما با پیشرفت های به تابلو داده های مدل ما به راحتی می توانید ارتباط جداول در یک, انعطاف پذیر, منبع داده. نگاه به آینده توانایی به راحتی ترکیب جداول در سطوح مختلف دانه دانه خواهد شد صرفه جویی در زمان و اجازه می دهد ما را به انجام پیچیده تر تجزیه و تحلیل."

روابط نیز می تواند انعطاف پذیری بی سابقه ای به منابع داده ها کارآمد تر و دقیق تنها پرس و جو جداول مربوطه به بهبود داشبورد عملکرد. به دلیل سطوح مختلف از جزئیات حفظ شده در یک منبع داده با صنعت-استاندارد و برف ریزه طرح پشتیبانی مشتریان قادر به ساده کردن داده های خود را منبع مدیریت فرایند به اشتراک گذاری ترکیب منابع در سراسر سازمان و لذت بردن از بیشتر بصری تجزیه و تحلیل تجربه - با کمتر متمایز منابع اطلاعات برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ کند.

"در طول تاریخ ما زمان زیادی را صرف طراحی و ساخت زمینه ای دیتا مدل در انبار ما به بهینه سازی برای تجزیه و تحلیل. با روابط ما می توانیم یکپارچه را در جداول چندگانه به طور خودکار جمع آوری در سطح از جزئیات و بدون هر گونه محاسبات و یا سفارشی SQL کاهش تعداد منابع اطلاعات ما نیاز به مدیریت" گفت: جیمز بیکر, جهانی, مدیر هوش کسب و کار در JLL پیشرو املاک و مستغلات و سرمایه گذاری شرکت مدیریت. "قادر به تمرین کردن در یک منبع داده است یک بازی را تغییر و را قادر می سازد بسیاری از امکانات. این را ما ارائه تحلیل گران و سهامداران با تجربه بسیار بهتری را به عنوان ما قادر خواهید بود به آنها را داده باید آنها را در یک محل که در آن آنها می توانید به کاوش در سطوح مختلف از جزئیات است."

معیارهای - KPI نظارت در نوک انگشتان خود را

معرفی معیارهای به مردم می دهد یک راه ساده برای نظارت بر kpi ها برای سازمان خود ارائه سفارشی در یک نگاه مشاهده از مهم ترین داده های کارآمد در یک محل. به راحتی در دسترس از تابلو نرم افزار تلفن همراه از طریق اطلاعیه های فشار و یا در مرورگر معیارهای ارائه سرپرستی و مشاهده مداوم در یک on-the-go قالب قرار می دهد که بینش انتقادی در دست هر کسی. معیارهای حذف نیاز برای تصمیم گیران به شیرجه رفتن به عمق چندین داشبورد و یا تنظیم فیلتر برای دیدن بیشتر تا به روز اطلاعات و به جای آن ارائه می دهد kpi ها در یک نمایش به عنوان آسان به درک به عنوان چک کردن یک حساب بانکی در تعادل است.

"معیارهای ما اجازه خواهد داد تا به راحتی تحویل ما مهم ترین kpi ها مانند ماه بیش از ماه و سال بیش از سال, درآمد مشتری بوسیله اسباب گردنده و ارتقا یا تنزل اشتراک به ما مدیر عامل و مدیران ارشد" گفت: Dominik Ruf, تحلیلگر داده در Enscape پیشرو در ارائه زمان واقعی 3D رندر و تجسم فن آوری است. "حتی زمانی که آنها در دفتر و تابلو را Metrics را به سرعت به آنها شخصی مشاهده راست بر روی تلفن خود را از تعداد آنها نیاز به تصمیم گیری."

ویژگی های اضافی در 2020.2 عبارتند از:

  • Esri ArcGIS پشتیبانی: مشتریان هم اکنون می توانید تجسم خود را Esri جغرافیایی-مکانی داده ها به طور مستقیم در تابلو. با یک اتصال ساده تجربه مشتریان می توانند به راحتی حل بیشتر مبتنی بر مکان پرسش و خود را Esri اطلاعات بیشتر در دسترس است.
  • درخواست اطلاعات در بهبود: ایجاد سفارشی پیشنهادات به کاربران خود مربوط دهید و در حال حاضر با استفاده از داده نقش به اضافه کردن سازگار معنایی زمینه در سراسر منابع داده.
  • پیشرفته مدیریت داده ها ویژگی ها: تابلو دبستان سازنده می افزاید: یک, مادری, ارتباط مستقیم با مشتری Salesforce داده و همچنین افزایشی داده های تازه برای اضافه کردن فقط داده های جدید به یک گردش کار بین بردن نیاز به refresh کل مجموعه داده ها. تابلو فروشگاه تضمین می کند مشتریان با استفاده از قابل اعتماد ترین اطلاعات جدید از دید بالا داده های با کیفیت هشدارهای برجسته ترین مسائل که ممکن است تحت تاثیر دقت و صحت داده های خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزادی امروز و یا برای شروع یک محاکمه رایگان, بازدید: tableau.com/new-features.

به یاد بگیرند که چگونه خود را سازمان می تواند اهرم تابلو به حرکت COVID-19 coronavirus همه گیر بازدید از داده Hub آنلاین به صورت رایگان منابع و استارت داشبورد: https://www.tableau.com/covid-19-coronavirus-data-resources.

در مورد تابلو
تابلو فرش کمک می کند تا مردم از دیدن و درک اطلاعات. تابلو را سلف سرویس تجزیه و تحلیل پلت فرم سبب مردم از هر سطح مهارت برای کار با اطلاعات. از افراد و سود برای سازمان های دولتی و فورچون 500 دهها هزار نفر از مشتریان در سراسر جهان با استفاده از تابلو برای دریافت سریع بینش و موثر داده محور تصمیم گیری. ببینید که چگونه تابلو می تواند کمک به شما با دانلود رایگان آزمایشی در www.tableau.com/trial.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب