دق الباب: مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت می ایستد با یک گروه از ژنرال—مرده نژادپرستانه بازنده'

سی ان ان لنگر جیک Tapper مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در صبح روز یکشنبه برای "محکم ایستاده" با

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

سی ان ان لنگر جیک Tapper مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در صبح روز یکشنبه برای "محکم ایستاده" با مؤتلفه به عنوان ژنرال واشنگتن آغاز می شود در حال حرکت رو به جلو با تغییر نام چندین پایگاه نظامی به نام بعد از از دست باعث رهبران و اشاره کرد که رئیس جمهور این است که آشکارا حمایت "مرده نژادپرستانه بازنده است."

در میان بزرگ در سراسر کشور تظاهرات بیش سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس پس از جورج فلوید مرگ شده است وجود دارد یک تجدید تلاش برای حذف مؤتلفه بناهای تاریخی و تغییر نام دولت امکانات تعمید با رهبران شورشی' نام. این شامل رئیس جدید کمیته نیروهای مسلح در سنا رای گیری نیاز به پنتاگون به پایگاه های نظامی و تجهیزات مؤتلفه نام بناهای تاریخی و یا نمادهای چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب رانده است.

"این به یاد ماندنی و بسیار قدرتمند پایگاه باید تبدیل به بخشی از یک آمریکایی میراث فرهنگی و سابقه پیروزی, پیروزی و آزادی است. ایالات متحده آمریکا آموزش دیده و اعزام قهرمانان ما در این مقدس زمینه و برنده دو جنگ جهانی" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی هفته گذشته است. "بنابراین دولت من حتی نمی خواهد در نظر گرفتن تغییر نام از این شکوه و افسانه تاسیسات نظامی."

در پایان روز یکشنبه پخش خارجه اتحادیه, Tapper با اشاره به این که تهمت و متحدان خود را به تازگی گرفته شده هدف در چند برجسته رهبران نظامی که ابراز نارضایتی خود را با استفاده از نیروهای مسلح برای tamp پایین تظاهرات. سی ان ان لنگر و سپس تقابل این حملات با رئیس جمهور ستایش رهبران کنفدراسیون.

"رئیس جمهور و حامیان او تا به حال مقدار زیادی از چیزهایی برای گفتن در مورد این مردان که در خدمت کشور ما است. بدون نیاز به آنها گزارش. شما باید دسترسی به توییتر" دق الباب گفت. "وجود دارد یک گروه از ژنرال رئیس جمهور است اما محکم ایستاده با: مرده نژادپرستانه بازنده این مؤتلفه فرماندهان."

اشاره کرد که در حالی که سنا حرکت رو به جلو با تغییر نام این پایگاه به عنوان رئیس جمهور "می خواهد برای ادامه به آنها افتخار," کهنه لنگر علامت خاموش نژادپرستانه و تاریخ کثیف از چند تا از مؤتلفه ژنرال که در حال حاضر پایگاه های نام آنها را مانند Braxton براگ و هنری بنت.

"در حال حاضر کاخ سفید نمی تواند دفاع از این واقعیت است که یک پایگاه نظامی ایالات متحده است که پس از کسی که اعتقاد به رهبری گرجستان کلان به طوری که آنها بحث در مورد چگونه ما برنده دو جنگ جهانی با سربازان آموزش دیده در این ده پایگاه. چهار نفر از این قلعه به نام در 1910s شش نامگذاری شد در 1940s" دق الباب اعلام کرد. "این پایگاه به نام نمی شد پس از جنگ داخلی در تلاش برای آشتی ملی آنها به نام در قرن 20 به عنوان یک راه تجلیل نژادپرستانه "علت از دست رفته" که ژنرال جنگیدند."

"کلمه کلیدی در آن عبارت از دست رفته" او ادامه داد. "آنها از دست داده است. و به حق ، خود باعث شد غیر اخلاقی است."

در پاسخ به کاخ سفید ادعا می کنند که تغییر نام این پایگاه می تواند منجر به یک شیب لغزنده است که عبارتند از جورج واشنگتن و توماس جفرسون, Tapper گفت که در حالی که دو پدران موسس بودند و در واقع slaveowners حرفه خود ندارد ساخته شده است در حق خود برده است.

"اما قبل از اینکه ما صحبت در مورد که در آن این همه به پایان می رسد, آن را بسیار اخلاقی وضوح به درک که یک جای خوب برای شروع خواهد بود برای ایالات متحده برای جلوگیری تجلیل خائن و تروریست ها," او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن