تاتا موتورز فراهم می کند پشتیبانی جامع برای رانندگان کامیون و ناوگان اپراتورها برای بدون درز لوازم

تاتا موتورز هند بزرگترین تولید کننده خودرو تجاری شده است جامع حمایت از حمل و نقل اکوسیستم برای اطمینان از تمام

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

تاتا موتورز هند بزرگترین تولید کننده خودرو تجاری شده است جامع حمایت از حمل و نقل اکوسیستم برای اطمینان از تمام وسایل ضروری باقی می ماند بدون وقفه و بدون درز در سراسر کشور. از نزدیک کار با رانندگان کامیون کوچک حمل و اواسط اندازه اپراتور حمل و نقل و صاحبان ناوگان میان بی سابقه بار, تاتا موتورز شناسایی موجود و در حال ظهور نقاط درد در هر لینک از حمل و نقل زنجیره ارزش و همکاری آن به آدرس آنها را در موثر ترین و کارآمد.

همکاری رانندگان کامیون و حمل و نقل:

  • برای خط مقدم قهرمان رانندگان کامیون حمل و نقل کالا در سراسر کشور, تامین مواد غذایی, ماسک و sanitisers مرتب شده اند در متعدد 'Saarthi Aaram Kendras', سراسر تاتا موتورز عملیات شبکه و بسیاری دیگر از روغن امکانات واقع در شلوغ ترین دولت ملی و بزرگراه ها در سراسر کشور است. چند هزار رانندگان کامیون سود از امکانات و خدمات ارائه شده.
  • در طول مستند, اختصاصی, 24×7 helpline 1800 209 7979 راه اندازی شد برای رانندگان کامیون و حمل و نقل در سراسر کشور است. به سرعت رسیدگی به درخواست دریافت 900 تیم های واکنش اضطراری ایجاد شد و دقت واقع در کلید هاب حمل و نقل و راهروها. این تیم بودند سرنشین دار توسط 4,000 آموزش دیده و تکنسین های مجرب انتخاب شده از تاتا موتورز شبکه گسترده ای از 1400 کارگاه های آموزشی در سراسر کشور و پشتیبانی توسط 21 خوبی مواجه نگردند انبارها با قطعات یدکی به سرعت در دسترس برای چرخش سریع از وسایل نقلیه. Over 10,000 درخواست برای دریافت خودرو مربوط به کمک بودند بی درنگ خطاب به نگه داشتن چرخ تجهیزات در حال اجرا است.
  • برای ارائه لازم تعمیرات و نگهداری, پشتیبانی, کارگاه ساخته شد عملیاتی در اولین ممکن است با مجموعه ای جدید از روش عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد). این تعریف حداقل تعاملات حفظ محتاطانه اجتماعی فاصله خودرو تماس و sanitisation ، در حالی که تعامل با مشتریان است.
  • ضمانت نامه از وسایل نقلیه تجاری انقضای طول دوره ملی مستند تمدید شده است. به طور مشابه, جدول زمانی تاتا Suraksha سالانه قراردادهای تعمیر و نگهداری نیز تمدید شده است به نفع مشتریان

صحبت در مورد اقدامات انجام شده آقای رضا راماکریشنان جهانی سر – مراقبت از مشتری CVBU, Tata Motors Limited گفت: "رانندگان کامیون و حمل و نقل در حال خط مقدم قهرمانان به عنوان آنها بازی ستارگان نقش مهمی در تضمین این که چرخ های این کشور نگهداری می شوند در حال اجرا بدون درز با حمل و نقل از تمام منابع. در حال هند تجاری پیشرو سازنده خودرو اکثریت آنها را با استفاده از وسایل نقلیه ما است و ما خود را به پورت اول از تماس برای کمک. در این بی سابقه ای در برابر ما متعهد شریک ارائه پشتیبانی ممکن است به آنها و وسایل نقلیه خود را. ما باید با تمرکز تلاش های ما با یک رویکرد جامع به ساخت سخت خود وظایف و زندگی کمی ساده تر"

همکاری تامین کننده فروشندگان و صاحبان ناوگان:

با کل تدارکات بخش ضربه سخت به دلیل کاهش قابل توجه در به طور کلی فعالیت های اقتصادی تاتا موتورز سرمایه گذاری (محصولی از یک شرکت تابعه از تاتا موتورز گروه های درگیر با 3000 تا از مشتریان خود در سراسر بخش ها و خودرو های کاربردی برای درک مسائل کلیدی که در مواجهه با آنها و بر این اساس گسترش کمک. اخذ رشته وسایل نقلیه عملیاتی پایین ناوگان بهره برداری و چالش عملیاتی زنده ماندن با توجه به حداقل جریان وجوه نقد به عنوان مناطق عمده ای از نگرانی.

درک خود را از وضعیت دشوار و آگاه است که این تشدید بی سابقه اختلال ناشی از COVID-19, محصولی از تمدید RBI مهلت قانونی پرداخت و تربیه برای همه آن خرده فروشی و مشتریان شرکت های بزرگ که تصمیم گرفتند برای آن است. در حالی که آن را در میان سرمایه داران به انجام این کار علاوه بر محصولی از نیز توسعه یافته و ارائه شده است یک مجموعه غنی از گزینه های سفارشی برای مشتریان خود به فایده اساس نیاز خود و توانایی. این خدمات عبارتند از:

  • Opex بودجه برای حفظ نقدینگی در زنجیره ارزش با در نظر گرفتن مراقبت از هزینه های ثابت برای 3-4 ماه و خدمات ادعای تامین مالی برای فروشندگان و تامین کنندگان.
  • بازسازی از وام های خرده فروشی ناوگان مشتریان برای بهره مندی از انعطاف پذیر و تربیه با کاهش زمان و تربیه به یک سطح در خط با درآمد فعلی خود را در سطوح و با مقررات به گام تا و تربیه هنگامی که کسب و کار normalises بیش از 6-9 ماه آینده. این است که برای مشتریان که در تعریف MSMEs و واجد شرایط زیر شایع طرح RBI.
  • سرمایه در گردش راه حل برای ناوگان بزرگ اپراتورها تعهدات خود را برای چند ماه آینده. بودجه در دسترس ساخته شده است در برابر وثیقه خود را آزاد وسایل نقلیه و یا هر گونه دیگر ملموس وثیقه در حال حاضر در دسترس با محصولی از.
  • لایحه تنزیل راه حل برای ناوگان اپراتورها به مراقبت از افزایش پرداخت از چرخه به طور متوسط از 45 روز قبل از COVID روز برای پیش بینی سطح 90 روز رفتن به جلو.
  • در حال توسعه راه حل های اعتباری خواهد شد که از مزایای بسیار زیاد به خرده فروشی ناوگان اپراتورها با ارائه بسیار مورد نیاز پیمودن زمان نقدینگی و اعتباری پشتیبانی می کند. مشتریان می توانند خرید, سوخت, شارژ, خود fastags پرداخت برای هزینه های برنامه ریزی شده مانند خودرو خدمات بیمه مجوز از جاده های مالیاتی و غیره.
  • جدید خودرو وام های کم EMI سطح برای اولین بار 12 ماه. همچنین, همراه, کار, سرمایه, وام جدید خودرو وام با وثیقه لازم. مشتریان می توانید حرکت به راحتی از طریق اولیه چند ماه گرفته شده برای این عملیات از یک وسیله نقلیه جدید به ایجاد ثبات در.

صحبت در مورد رمان راه حل های تامین مالی در حال ارائه است آقای Samrat گوپتا مدیر عامل شرکت تاتا موتورز سرمایه گذاری گفت: "یکی از بزرگ NBFCs عامل در کشور و به عنوان یک متعهد اسیر وسیله نقلیه تجاری تامین کننده مالی اصلی ما تمرکز است برای اطمینان از موفقیت اقتصادی ما همه ذینفعان به ویژه مشتریان است. پس از COVID ما گسترده درگیر با آنها به درک فوری خود را با چالش های بهتر و بر این اساس توسعه طیف وسیعی از راه حل های خود را به آدرس نیاز به نقدینگی فوری برای بقا و کوتاه مدت) ، این همکاری میان بحران تقویت روابط ما با مشتریان ما برای مدت طولانی."

در مورد تاتا موتورز

تاتا موتورز محدود (NYSE: TTM; BSE: 500570 و 570001; NSE: TATAMOTORS و TATAMTRDVR یک دلار و 44 میلیارد سازمان پیشرو جهانی خودرو تولید کننده ماشین ابزار, وسایل نقلیه, انتخاب یو پی اس کامیون ها و اتوبوس ها. بخشی از 110 میلیارد تومان گروه تاتا تاتا موتورز هند بزرگترین و تنها OEM ارائه طیف گسترده ای از یکپارچه هوشمند و e-mobility solutions. این عملیات در هند و انگلستان و کره جنوبی و تایلند و آفریقای جنوبی و اندونزی از طریق شبکه ای جهانی از 134 شرکت های تابعه, شرکت های تابعه و سرمایه گذاری مشترک از جمله جگوار لندرور در انگلستان و تاتا دوو در کره جنوبی.

با تمرکز بر مهندسی و تکنولوژی را فعال کنید راه حل های خودرو پذیرایی به آینده تحرک تاتا موتورز هند رهبر بازار در وسایل نقلیه تجاری و در میان چهار صفحه در وسایل نقلیه مسافری در بازار است. با اتصال آرمان' در هسته آن وعده نام تجاری این شرکت نوآوری تلاش های معطوف به توسعه پیشگام فن آوری است که در حال پایدار و همچنین مناسب برای تکامل آرمان های بازار و مشتریان است. تاتا موتورز در تلاش برای آوردن محصولات جدید است که آتش تخیل GenNext مشتریان سوخت توسط دولت از هنر طراحی و R&D مراکز واقع در هند, انگلستان, ایالات متحده, ایتالیا و کره جنوبی. در سطح بین المللی تاتا تجاری و وسایل نقلیه مسافری در حال عرضه شده در کشورهای سراسر آفریقا و خاورمیانه و جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا و امریکای جنوبی و استرالیا و کشورهای مستقل مشترک المنافع و روسیه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن