TCS همکاری با آی بی ام برای قدرت دیجیتال و شناختی تحولات سازمانی با آی بی ام ابر

Tata Consultancy Services (TCS), (BSE: 532540, NSE: TCS) یک پیشرو جهانی در آن خدمات مشاوره و راه حل کسب و کار

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Tata Consultancy Services (TCS), (BSE: 532540, NSE: TCS) یک پیشرو جهانی در آن خدمات مشاوره و راه حل کسب و کار سازمان و آی بی ام (NYSE: IBM) خود را گسترش داده اند اتحاد جهانی برای کمک به مشتریان در سرعت بخشیدن به دیجیتال و شناختی سازمانی تحولات به آی بی ام ابر عمومی با استفاده از آی بی ام ابر پاکش.

به عنوان بخشی از این رابطه TCS ایجاد یک شرکت IBM ابر معماری واحد که شامل ویژگی های حرفه ای از هر دو شرکت. TCS و آی بی ام قصد شرکت توسعه راه حل های طراحی شده برای کمک به مشتریان انتقال حجم کار در سراسر برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل داده های املاک و سیستم عامل با استفاده از آی بی ام ابر پاکش شرکت-آماده کانتینری راه حل های نرم افزار در حال اجرا بر روی Red Hat OpenShift.

"TCS شده است همکاری با شرکت های پیشرو در رشد و تحول سفر کمک آنها سرعت بخشیدن به برنامه نوسازی و ابر مهاجرت طرح های خود را با ماشین اولین™ رویکرد است. نتیجه این است که قوی و قابل انعطاف و آینده آماده دیجیتال هسته ای است که باعث افزایش سرمایه گذاری انعطاف پذیری و سازگاری" گفت: رامان Venkatraman جهانی سر - فناوری & حرفه ای, خدمات, صنعت, واحد TCS. "ما در حال سرمایه گذاری در اتحاد ما با آی بی ام برای همکاری ایجاد شتاب دهنده و دارایی های دیگر به منظور افزایش بیشتر سرعت به بازار از مشتریان ما طرح نوسازی و رانندگی تحول خود برای تبدیل شدن به شناختی آماده شرکت اعمال نفوذ جدید آی بی ام ابر عمومی اکوسیستم."

TCS بخشی از آی بی ام ابر عمومی اکوسیستم ابتکار عمل را به حمایت جهانی فروشندگان سیستم و فروشندگان مستقل نرم افزار برای کمک به مشتریان نوسازی و تبدیل ماموریت حیاتی حجم کار با کلاه قرمز OpenShift برای هر ابر محیط زیست از جمله آی بی ام ابر عمومی است. TCS را در ارائه خدمات در سراسر آی بی ام ابر بومی و باز کردن فن آوری های اعمال نفوذ IBM, ابر, پاک, نمونه کارها از جمله آی بی ام ابر پاکش برای برنامه های کاربردی, داده, یکپارچه سازی اتوماسیون Multicloud مدیریت و امنیت است. این خدمات می تواند کمک به مشتریان مهاجرت, مدیریت و تبدیل سرمایه گذاری خود حجم کار و برنامه IBM ابر عمومی است.

"این همکاری با TCS می تواند کمک به کسب و کار و سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال در حال توسعه مبتنی بر ابر فن آوری های اعمال نفوذ کلاه قرمز OpenShift," گفت: باب خداوند معاون ارشد شناختی برنامه های کاربردی Blockchain و اکوسیستم آی بی ام. "TCS تجربه در آن مشاوره در صنایع همراه با آی بی ام ابر پلت فرم و ابر و پاکستان راه حل می تواند کمک به مشتریان با سرعت سفر خود را به ابر."

جدید آی بی ام شرکت ابر معماری واحد در علاوه بر این به موجود IBM تجربه دیجیتال مرکز بیشتر تاکید TCS' تعهد به ابر دیجیتال led تحول با کمک به مشتریان آدرس مجتمع مشکلات کسب و کار در صنایع از جمله خدمات مالی و بیمه و مخابرات و تولید و خرده فروشی و بهداشت و درمان.

این همکاری نیز در خط با TCS ماموریت برای حمایت از شرکت های که در آغوش کسب و کار 4.0™ سفر با اجرای فن آوری های دیجیتال برای ارائه بهتر نتایج کسب و کار.

برای اطلاعات بیشتر www.ibm.com/cloud/public

در مورد Tata Consultancy Services Ltd. (TCS)

Tata Consultancy Services است که در آن خدمات مشاوره و راه حل کسب و کار سازمان است که همکاری با بسیاری از بزرگترین کسب و کار در تغییر و تحول سفر برای بیش از 50 سال است. TCS ارائه می دهد مشاوره-led شناختی, طراحی, مجتمع, نمونه کارها کسب و کار, تکنولوژی و خدمات مهندسی و راه حل. این تحویل از طریق منحصر به فرد خود را مستقل از محل چالاکTM مدل تحویل به رسمیت شناخته شده به عنوان معیار برتری در توسعه نرم افزار است.

بخشی از گروه تاتا هند بزرگترین شرکت های چند ملیتی گروه کسب و کار TCS بیش از 448,000 از بهترین در جهان-مشاوران آموزش دیده در 46 کشور جهان است. شرکت تولید تثبیت درآمد از ما 22 میلیارد دلار در سال مالی منتهی به 31 مارس سال 2020 است و ذکر شده در BSE (که قبلا بورس اوراق بهادار بمبئی) و NSE (ملی بورس) در هند است. TCS' موضع فعال در تغییر آب و هوا و برنده جایزه کار با جوامع در سراسر جهان به دست آورده اند آن را به یک محل در پیشرو پایداری شاخص مانند داو جونز شاخص پایداری (DJSI), MSCI جهانی پایداری شاخص و FTSE4Good شاخص در حال ظهور. برای اطلاعات بیشتر با ما در www.tcs.com.

اظهارات در مورد آی بی ام در آینده جهت و قصد تغییر هستند و یا خروج بدون اطلاع و نشان دهنده اهداف و اهداف تنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن