تیم بایدن: رسانه ها لعنتی تا انتخابات دوباره

لحظات قبل از معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن انتظار بود برای رسیدگی به این کشور پس از یک شب دیگر از تظاهرات یک

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

لحظات قبل از معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن انتظار بود برای رسیدگی به این کشور پس از یک شب دیگر از تظاهرات یک chyron به نظر می رسد در MSNBC teeing تا سخنرانی.

"به زودی: بایدن صحبت می کند در ناآرامی های مدنی از Philadelpha" این متن را بخوانید.

در هر عادی انتخابات ریاست جمهوری که نوع جمله بندی در گوشه سمت چپ پایین تر از تلویزیون به عنوان یک بی ضرر و فراموش شدنی تیزر. اما در روز سه شنبه صبح فقط ذکر یک آینده بایدن رویداد قابل توجه برای یک کاملا متفاوت دلیل: این تقریبا هرگز اتفاق می افتد.

به عنوان کشور روبه رشد واکنش علیه خشونت پلیس در پی جورج فلوید مرگ بایدن برگزار کرده است چندین فرد در اجتماعات خارج از خانه خود را. روز دوشنبه با او ملاقات با رهبران مذهبی و مقامات محلی عمدتا در کلیسا برگزار شد و یک میزگرد مجازی با شهرداران از جمله آتلانتا Keisha لنس کف شیکاگو لری Lightfoot و سنت پل ملوین کارتر.

نه انجام شد به صورت زنده از تلویزیون. و در بایدن مدار, خشم, دم است بر این باور است که کابل خبر است, یک بار دیگر, جدا کردن صندلی نامزد خود را به ردیف دوم وضعیت آنها به عنوان تعقیب بعدی دراماتیک ارائه از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. مشاور ارشد Ron Klain التماس پیروان خود را در توییتر به صدای جیر جیر در MSNBC و CNN به آنها را بپرسید که چرا آنها نمی پوشش رویدادهای زندگی می کنند. و Symone ساندرز یکی دیگر از ارشد بایدن مشاور به نام تصمیم "M A L P R A C T I C E."

"آن را نمی خواهد خیلی خسته کننده اگر در همان نفس این همان ایستگاه های خبری نبود شکایت در مورد بایدن عدم فعالیت" استیو Schale, اجرا می شود که طرفدار بایدن فوق العاده PAC متحد این شهرستان گفت: روزانه وحش. "مگر در مواردی که شما یک روزنامه نگار گزارش در چیزی است که شما نمی توانید در کابل, اخبار, مگر اینکه شما می گویند چیزهای دیوانه."

در روز سه شنبه سه تا از بزرگترین کابل شبکه های خبری را حمل بایدن گفتار زندگی می کنند که در طی آن او ارائه قوی ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن و وحدت پیام برای ملت رنج از ناآرامی های مدنی. علاوه بر این همه عمده سه شب خبری و فرار بسته است که شامل بخشهایی از اظهارات خود را.

اما کسانی که در رادیو و تلویزیون تصمیم گیری بعید به نظر می رسد برای فرونشاندن نگرانی ها بیان شده و هر کس از ارشد بایدن کمپین مشاوران علنا به bundlers و کارش دموکرات—در مورد آنچه آنها را به عنوان نابرابری ها و کاستی ها در رسانه های جریان مبارزات انتخاباتی پوشش.

"این یک دیوانه کننده و خسته کننده سناریوی" گفت: Ian Sams یک زاج سفید از سوی دیگر ، کامالا هریس' (D-CA) و هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری. "اگر [سی ان ان رئیس جمهور] جف Zucker را روشن نمی کند پوشش برای جو بایدن صحبت کردن در لحظات مهم در رویدادهای مهم وجود دارد رفتن به مقاومت است. شما در حال انجام یک زیانی به بینندگان خود را به آمریکا نمی دهد او را که دید."

با اشاره به پوشش بایدن این اظهارات در شنبه Sams گفت که او امیدوار است که شبکه را شروع خواهد شد به قرار دادن رویدادهای خود را در امواج رادیو و تلویزیون بیشتر به طور منظم. اما آنژین صدری از سال 2016 زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن تحت سلطه رسانه زمان در طول هر دو حزب جمهوری خواه اولیه و کلی انتخابات در برابر کلینتون هنوز هم مردد است.

"آنها باید پوشش این وقایع با همان ذوق," جس اوکانل دیرین دموکراتیک عمل و سابق مدیر عامل Democraitc کمیته ملی گفت: در مورد کابل اخبار مدیران مسئولیت برای حمل بایدن حوادث به همان اندازه به مغلوب ساختن پیشی جستن. "چالش این است که آنها نه لزوما به عنوان مورد علاقه به عنوان یک رسوایی و تلویزیون که مغلوب ساختن پیشی جستن را ایجاد می کند اما این چیزی است که ما را به این ظروف سرباز یا مسافر در وهله اول است."

اخبار رسانه ها و کسانی که خود را در امواج رادیو و تلویزیون, انتقاد نابجا است. یکی از دلایلی که بایدن نیست تحت پوشش به عنوان وسواس به عنوان برگ برنده آنها استدلال می کنند این است که بایدن انجام نیست همه که زیاد است و زمانی که او ارائه محتوای آن است که اغلب milquetoast و یا تا حد زیادی ساختگی کمپین مواد اغلب با مقدار اخبار ارزش به آن است. به جای پوشش بایدن را میزگرد چندین کابل اخبار مدیران که صحبت می کرد به دیلی بیست گفت: آنها احساس مجبور به پخش سنگین جهان حوادث اتفاق می افتد در زمان واقعی: که آیا آن خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر معترضان خشمگین علیه نژادپرستی در سیستم عدالت کیفری و یا شهرستانها دچار هرج و مرج اجتماعی و نزاع.

"یک بایدن رویداد کمپین فقط به عنوان مهم به عنوان داستان در مورد عمده کسب و کار گرفتن شبانه روزی تا روزنامه نگاران گرفتن بازداشت معترضان با گاز کشته شدن" یک کابل نیوز اجرایی گفت.

بایدن انتخاباتی و معاون سابق رئیس جمهور خود را نقطه به نقطه خود را به طور فزاینده ای مشغول برنامه ریزی و توجه داشته باشید که صدای او را در این موضوعات است که ذاتا newsy. از اواسط ماه مارس زمانی که مقامات دولتی برای اولین بار شروع به احتیاط نسبت به جدا ماندن در خانه در پی COVID-19 بایدن به طور منظم برگزار می شود پخش در این بیماری همه گیر از خانه اش زیرزمین در ویلمینگتون ، کسانی که رویدادهای مقامات و متحدان غالبا کسانی هستند نشان داده شده به مردم در تلویزیون.

هر چند معاون سابق رئیس جمهور است که هنوز هم تا حدودی انتخابی در مورد کابل, اخبار, مصاحبه و به طور منظم rebuffs درخواست مصاحبه با عمده اخبار و شبکه های کابلی این کمپین به طور منظم در لابی, تلویزیون, اخبار orgs به پوشش بایدن را در حوادث زندگی می کنند و یا پس از واقع (یک عمل غیر معمول برای بسیاری از ارتباطات سیاسی مثبت).

هنگامی که آنها در حال هل دادن برای پوشش بیشتر از بایدن کمپین رسانه ای کار سازمان ها در راه های دیگر. در سال گذشته روزانه وحش گزارش شده است که این کمپین با ارسال نامه ای به شبکه های ترغیب آنها به کتاب رودی جولیانی گفت او به طور معمول هل دادن دروغ در مورد هانتر بایدن در اوکراین در دولت اوباما. این کمپین با ارسال نامه ای مشابه به نیویورک تایمز سردبیر اجرایی دین Baquet انتقاد کاغذ را پوشش هانتر بایدن اگر درخواست سازمان بود "واقعا کور به آنچه به شما کردم اشتباه در 2016."

بایدن کارکنان نیز علنا شکایت در مورد زمان' مغلوب ساختن پیشی جستن-عناوین مرتبط از جمله مقاله ارائه شده در شنبه شب که به تصویر کشیده تهمت تصمیم به روشن کردن معترضان از یک پارک در نزدیکی کاخ سفید را به عنوان او را گرفتن گوشته از قانون و نظم است.

برای برخی از دموکرات رسانه ها در پوشش مبارزات انتخاباتی می گوید بیشتر در مورد انگیزه ساختار است که مغلوب ساختن پیشی جستن است در محل قرار داده و از برخی از طرح های بزرگ به مانع بایدن شانس یا افزایش خط پایین خود را.

"همیشه وجود دارد شانس است که هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن دهان باز می کند او را به چیزی می گویند دیوانه خواهد شد که مهم و خوب برای پچ پچ گفت:" دن فایفر مدیر ارتباطات اوباما در کاخ سفید و سابق سی ان ان مشارکت کننده. "که لزوما درست نیست با بایدن در واقع معمولا مخالف است."

"آزمون خواهد بود, او را در زیرزمین در حال حاضر او را به انجام بسیاری از چیزهایی است که او برای به دست آوردن پوشش?" فایفر اضافه شده است. "است که هر دو مسئولیت از سازمان های خبری و ضروری برای بایدن کمپین و دموکرات ها برای اطمینان از پیام ما است و ما نه بسته فقط روی تصمیم گیرندگان در CNN و MSNBC به انجام این کار است."

در مراحل اولیه مستند بایدن در مواجهه با یک سری از فن آوری موانع برای دریافت دیجیتال خود را تلاش کردن زمین از راه دور. اما در بسیاری از حوادث بایدن به تعدیل در انزوا او را به طور کلی باقی مانده است جدی در تن گاهی اوقات خواندن نوشته اند ، و او مجموعه ای به سرمایه گذاری و حتی بیشتر. روز سه شنبه بعد از ظهر MSNBC اعلام کرد این امر می تواند برگزاری یک مجازی تاون هال در آخرین کلمه با لارنس o'donnell و بهداشت ، الیزابت وارن (D-MA) که تصور می شود یک پتانسیل همسر در حال اجرا. اما مدت کوتاهی پس از آن اعلام شد این شبکه با ارسال یک به روز رسانی با بیان اینکه این امر می تواند "به تعویق افتاد تا اطلاع ثانوی" با استناد مداوم اخبار.

"بایدن می تواند در قرعه کشی بیشتر پوشش های پلاریزه کشور بیشتر است. او می تواند بیرون می آیند با اظهارات مانند مغلوب ساختن پیشی جستن می کند گفت:" جی روزن دیرین رسانه های منتقد و استاد روزنامه نگاری در دانشگاه نیویورک. "آنها قطعا پوشش, اما این است که آنچه ما می خواهیم ؟ می کند که برای کمک به وضعیت؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن