تیم مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد فلین را برای سال 2020 می بیند او را به عنوان 'نلسون ماندلا'

با وزارت دادگستری اعلام روز شنبه که آن را رها کردن پرونده مایکل فلین مقامات نزدیک به رئیس جمهور دونالد مغلوب س

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

با وزارت دادگستری اعلام روز شنبه که آن را رها کردن پرونده مایکل فلین مقامات نزدیک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در حال بازی کردن راه هایی را به سابق مشاور امنیت ملی روی سیاسی ملی مرحله.

از نه ارشد تهمت مقامات دولت کمپین کارکنان در خارج از مشاوران و همکاران دیرین رئیس جمهور رسیده روز پنج شنبه گفت: تمام آنها که می خواستم فلین به فرض برخی از عمومی مواجه نقش در خدمت رییس جمهور, از جمله به طور بالقوه به عنوان یک مقام رسمی تهمت قائم مقام روز انتخابات اینچ نزدیک تر است. یکی حتی در مقایسه با سابق عمومی که التماس گناه به دروغ به اف بی آی در مورد تماس های خود با مقامات روسیه به یکی از بزرگترین تاریخ, حقوق بشر, آیکون.

"سال پیش زمانی که نلسون ماندلا به امریکا آمد تا پس از سالها اذیت و آزار سیاسی او مانند یک ستاره راک توسط آمریکایی" جان مک لافلین یکی از رئيس جمهور تهمت ارشد نظرسنجی گفت: روزانه جانور در پنج شنبه شب. "در حال حاضر پس از بیش از سه سال از اذیت و آزار سیاسی ژنرال فلین است که ما ستاره راک. یک تفاوت بزرگ این است که او مورد آزار و اذیت در امریکا است."

فلین حرفه ای تعریف شده توسط قابل توجه بالا و تحقیر آمیز پایین رفته از یک احترام مقام اطلاعاتی به یک رانده در دولت اوباما به یک جانشین برای یک شورشی تهمت کمپین به یک خوار اما تعاونی شاهد در Mueller شد. یک فصل آینده به عنوان بازخرید MAGA قهرمان به نظر می رسد در برخی از احترام تقریبا مناسب است.

و تهمت خود را به نظر می رسد تعیین می شود برای دیدن این اتفاق می افتد. به گفته یک منبع که صحبت کرده به رئیس جمهور در مورد فلین در ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به حال ساخته شده روشن است که اگر شرایط قانونی مجاز او می خواهم فلین به "چیزی" در مدار سیاسی سال های پس از مطبوعات بد و آشفتگی حقوقی. این منبع گفت که معلوم بود اگر مغلوب ساختن پیشی جستن به معنای یک شغل در دولت یک نقش برای سال 2020 کمپین یا موقعیت دیگری. اما این گفته بود در همراهی با نظرات دیگر که رئیس جمهور ادا در طول مدت ویژه مشاور رابرت مولر را بررسی است.

به عنوان روزانه وحش گزارش شده در مارس 2017 تهمت خصوصی ابراز امیدوار است که نتیجه اف بی آی تحقیقات ممکن است اجازه فلین به دوباره پیوستن به دولت که از آن او تا به حال به تازگی بدست بوت. منابع مختلف نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن در آن زمان گفت که رئیس جمهور حتی نمی بر این باورند فلین باید بوده ام و تحت هر گونه تحقیق و تفحص در همه.

"مغلوب ساختن پیشی جستن احساس می کند واقعا واقعا واقعا بد در مورد او شلیک و او واقعا فکر می کند اگر این تحقیقات بیش فلین می توانید به عقب می آیند" یک مقام کاخ سفید گفت که در ماه مه سال 2017.

و هفته گذشته رئیس جمهور به مطبوعات گفت که او "قطعا نظر" نصب مجدد فلین در دولت او اضافه کرد که ژنرال بازنشسته شد و در حال حاضر یک "تبرئه" مرد حتی قبل از اینکه وزارت دادگستری در حال غرق مورد.

ساعت پس از اتهامات عنوان شده علیه فلین کاهش یافته است, مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale و دیگر دستیاران در حال حاضر با استفاده از اخبار به حمله جو بایدن ، presumptive 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری انتخاب کنید.

باید فلین خود فرض بیشتر آشکارا نقش سیاسی در آستانه انتخابات آن را تقریبا به طور قطع نزاع انداختن خود وزارت دادگستری در بحث بیشتر. این تصمیم توسط گروه به رها کردن آن اتهامات سابق مشاور امنیت ملی آمد و به عنوان یک شوک به دیرین DOJ, دست, روسیه, بررسی مراقب امنیت ملی نوع و حتی برخی در داخل ساختمان.

"قابل توجه ترین چیز در مورد این مختصر ظ امروز امضا بلوک. آمریکا وکیل [تیموتی] شیا امضا حرکت بدون هر گونه دستیار آمریکا وکیل در امضا بلوک. من هرگز دیده می شود که قبل و هیچ کس من می دانم که هر دو" گفت: یک زمان DOJ رسمی. "به این دلیل است که هیچ کس نمی خواهد که نشانه های لعنتی, زباله."

برای بیشتر بدبینانه انواع, اما, نوشتن تا به حال شده است به طور فزاینده ای بر روی دیوار. برای بیش از یک هفته ملی مقامات امنیتی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: آنها تا به حال پیش بینی شده است یا عفو فلین و یا برخی از شدید به نوبه خود در این مورد است که اساسا اجازه دهید او را خاموش قلاب با کمک یک وکیل به طور کلی لایحه Barr که تبدیل شدن به طور فزاینده ای لجام گسیخته در وفاداری خود را به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"مشخص شد هفته گذشته به عنوان بیشتر از اطلاعات محرمانه که ما شروع به دیدن برخی از جنبش بزرگ جنبش.... در مورد" یکی از مقامات ارشد امنیت ملی گفت: با توجه به روزانه وحش. "این واقعا فقط یک ماده از زمان است."

زمینه را آغاز کرده بود گذاشته حدود یک سال و نیم پیش زمانی که فلین استخدام جدید تهاجمی تر وکلا از جمله سیدنی پاول مکرر رادیو فردا مفسر. و در ماه ژانویه این سال تیم خود را نقل مکان کرد به برداشت خود 2017 گناه برای دروغ گفتن به اف بی آی در مورد تماس های خود با مقامات روسی.

از آن پس فلین وکلا و طرفداران را به نظر می رسد در فاکس نیوز و دیگر محافظه کار کانال کوبیدن FBI برای دست زدن به آن از آن مصاحبه با فلین در ژانویه 2017 با این استدلال که اف بی آی در تلاش بود برای به دست آوردن سابق مشاور امنیت ملی به دروغ یا مجموعه ای او. و در آوریل 30, دولت منتشر شد یک صفحه از یادداشت های دست نویس از E. W. Priestap FBI سابق, معاون ضد جاسوسی است که نشان داد که چگونه مقامات نزدیک خود را با فلین.

"آنچه هدف ما است ؟" یادداشت گفت. "حقیقت/پذیرش یا به او دروغ, بنابراین ما می تواند به تعقیب او و یا او را از کار اخراج شدند ؟ "اگر ما او را وادار به اعتراف به شکستن لوگان عمل به حقایق به DOJ و باید آنها تصمیم بگیرند. و یا اگر او در ابتدا نهفته است و سپس ما او را [redacted] و او آن را می پذیرد, سند, برای, DOJ, و اجازه دهید آنها تصمیم بگیرند که چگونه برای رسیدگی به آن است."

این unsealing که تنها سند اضافه شده برای تماس از سیاستمداران محافظه کار و صاحب نظران برای یک بررسی کامل از FBI اقدامات طی آن روسیه بررسی است.

DOJ اعلام کرد که تصمیم به رها کردن فلین مورد روز شنبه به نظر می رسید به جرقه های جدید صحبت کردن نقطه در میان همان کسانی که صاحب نظران: که وجود دارد هیچ چیز ذاتا اشتباه است با یک مشاور امنیت ملی در رسیدن به یک همتای, در این مورد, سفیر روسیه سرگئی Kislyak. اما سابق FBI معاون اندرو McCabe در بیانیه ای گفت: پنج شنبه که این پیشنهاد وجود دارد هیچ دلیلی برای مصاحبه فلین بود "آشکارا نادرست و نادیده قابل توجهی امنیت ملی خود را در معرض خطر مخاطبین مطرح شده است."

فعلی DOJ رسمی گفت: روزانه وحش آن را "فراتر از پوچ" که به عنوان وزارت دادگستری که در آن مختصری از "اف بی آی تا به حال هیچ دلیلی برای باور فلین می تواند مدیون به یک قدرت خارجی." فلین نه تنها بستری برای یک هیئت منصفه است که او در "ترکیه حقوق و دستمزد" منبع اشاره کرد; او "گفتگو با سفیر روسیه" و احساس مجبور به دروغ در مورد آن به معاون رئیس جمهور مایک پنس.

به عنوان عملی قانونی ماده پنج شنبه این خبر شوکه شده که کارشناسان اشاره کرد که آن را فوق العاده نادر برای دولت به رها کردن یک مورد که در آن یک متهم پنجه نرم می کند گناه. ایالات متحده منطقه قاضی مورچه سالیوان می تواند به رد این حرکت در روزهای آینده. اما اگر او می کند ثبت نام در اخراج آن معنی فلین نمی تواند سعی کردم دوباره.

—با گزارش های اضافی توسط نوح Shachtman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن