نوجوان 'مغز متفکر' در میان سه متهم بیش از توییتر هک

تمپا نوجوان "متفکر" یکی از سه نفر متهم در روز جمعه خود را به اتهام نقش در توییتر هک که هدف برخی از جهان ثروتمن

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

تمپا نوجوان "متفکر" یکی از سه نفر متهم در روز جمعه خود را به اتهام نقش در توییتر هک که هدف برخی از جهان ثروتمندترین و پرنفوذترین افراد.

در هیلزوو دفتر دادستان ایالتی ثبت 30 به اتهام جنایت علیه گراهام ایوان کلارک, 17 برای "scamming مردم در سراسر امریکا" در جولای 15 حمله. طرح "سرقت هویت افراد برجسته" و "پیام های ارسال شده در نام خود را هدایت قربانیان به ارسال بیت کوین" به حساب مرتبط با تمپا, نوجوانی, دادستان گفت.

"او یک پسر 17 ساله بچه که ظاهرا فقط فارغ التحصیل دبیرستان" دولت وکیل اندرو وارن گفت: در یک جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. "اما اشتباه نکنید این نبود معمولی 17-year-old. این بود که بسیار پیچیده و حمله به یک قدر دیده اند."

ایالات متحده دفتر دادستان منطقه شمال کالیفرنیا به اتهام دو نفر دیگر را برای نقش خود را در هک: میسون "Chaewon" شپرد, 19, از باگنور رجیس در انگلستان; و نیما "رولکس" فاضلی, 22, از اورلاندو ،

سه نفر هک 130 حساب متعلق به نوازندگان سیاستمداران و افراد مشهور. حدود 400 نفر انتقال بیت کوین به ارزش بیش از $100,000.

شپرد بود به اتهام توطئه برای ارتکاب تقلب سیم توطئه برای ارتکاب پول شویی و عمدی دسترسی حفاظت شده کامپیوتر. فاضلی متهم شده بود با کمک و معاونت در جرم عمدی دسترسی حفاظت شده کامپیوتر.

از اتهامات عنوان شده علیه کلارک حال شدید تر است. جوانترین عضو این سه نفر—که پیگرد قانونی خواهد داشت به عنوان یک فرد بالغ تحت قانون فلوریدا—شد متهم به تقلب سازمان یافته و 17 فقره ارتباطات تقلب یک تعداد از استفاده جعلی از اطلاعات شخصی با بیش از 100 ، 000 دلار یا 30 یا بیشتر قربانیان از 10 فقره کلاهبرداری با استفاده از اطلاعات شخصی و یک تعداد از دسترسی به کامپیوتر و یا دستگاه الکترونیکی بدون قدرت. WLFA اولین گزارش از دستگیری.

"این جنایات را مرتکب شدند با استفاده از نام افراد معروف و مشهور اما آنها نه اولیه قربانیان اینجا" وارن در بیانیه ای گفت. "این" بیت-Con' طراحی شده است به سرقت پول از آمریکایی ها به طور منظم از سراسر کشور از جمله در اینجا در فلوریدا. این تقلب گسترده بود هماهنگ حق در اینجا در حیاط خلوت ما و ما ایستاده است."

در فضای دقیقه در جولای 15, توییتر, حساب برای, باراک اوباما, جو بایدن, بیل گیتس, وارن بوفه, مایکل بلومبرگ, سیب, Uber, Floyd Mayweather Kanye غرب, Elon Musk, جف بزوس, Wiz Khalifa, Kim Kardashian, غرب و بسیاری از هک شد.

"من به بازگشت به طرفداران من. تمام بیت کوین ارسال به آدرس زیر ارسال خواهد شد بازگشت دو برابر شده است. من فقط انجام حداکثر $10,000,000. تنها در 30 دقیقه!" توییت خوانده شده همراه با یک آدرس برای یک کیف پول بیت کوینی.

هماهنگ حمله مجبور توییتر به طور موقت جلوگیری از تقریبا هر تایید کاربر توییتر از ارسال توییت یا عکس.

در توییتر گفت: هکرها با استفاده از کارکنان شرکت حساب برای به دست آوردن دسترسی به داخلی ابزار با قابلیت های گسترده. هواپیماربایان با استفاده از "مهندسی اجتماعی" در آن بازیگران مخرب ترفند صاحبان حساب به افشای اطلاعات حساس مانند اعتبار ورود به گردش کنترل از کارکنان خود را.

روز پنج شنبه در یک به روز رسانی در تحقیقات داخلی خود توییتر گفت که کارکنان هدف قرار گرفتند با استفاده از یک تلفن spear-phishing attack.

وارن در روز جمعه گفت: که کلارک "مصالحه امنیت توییتر کارمند" که به او اجازه دسترسی به توییتر کنترلهای داخلی. او سپس به فروش می رسد به کسانی که دسترسی به هدفمند حساب و با استفاده از هویت افراد برجسته به درخواست bitcoins که او را نگه داشته برای خودش.

جزئیات بیشتر در مورد کلارک ادعا involvements داده شد. شکایات کیفری علیه شپرد و فاضلی توصیف سایتهای پیچیده طرح اما اشاره نمی کلارک با نام یا رئوس مطالب ادعایی خود را دخالت.

شپرد و فاضلی عمل به عنوان "میانه-مردان" به صورت ناشناس فردی آنها را در نرم افزار پیام اختلاف که رفت و توسط نام کاربری "کرک#5270," جنایی شکایت می گویند.

"من برای کار توییتر. من می توانم ادعا می کنند هر @ برای شما."

اختلاف کاربر کرک#5270

در روز حمله به, با توجه به شکایت کرک#5270 بود و مباهات بر اختلاف در مورد قادر بودن به "تنظیم مجدد مبادله و کنترل هر حساب توییتر در را" و ارائه به انجام این کار "در ازای بیت کوین نقل و انتقالات." او نشان داد و اثبات با ارائه تصاویر از رسانه های اجتماعی داخلی شرکت اداری ابزار.

"من برای توییتر. من می توانم ادعا می کنند هر @ برای شما" اختلاف کاربر گفته گفت "رولکس#0373" که محققان به عنوان فاضلی.

پس از اثبات او می تواند دسترسی به یک حساب کاربری کیفرخواست می گوید که فاضلی ارائه شده به عنوان یک کارگزار برای کرک#5270 نوشته شده و یک موضوع در یک فروم آنلاین تبلیغات توییتر دسته. کیفرخواست می گوید این دو توافق کردند که مشتریان را مجبور به پرداخت 1000 $در هر حساب "برای غیر OG' نام" و 2500 $حداقل "برای OG 'نام" با اشاره به اصلی و یا OG توییتر دسته هستند که به عنوان نماد وضعیت و یا مطلوب دسته.

دادستان ادعا کرک#5270 کار با شپرد که رفت moniker "تا کنون اضطراب#001" در یک طرح مشابه پس از رسیدن به او را در اختلاف در ژوئیه 15. "بر اساس این چت به عنوان یک کل به نظر می رسد که تا کنون اضطراب#0001' شروع به پیدا کردن خریداران برای توییتر نام کاربری" کیفرخواست می گوید.

هر دو نفر به اتهام تبلیغ غیرقانونی طرح در UGUsers.com یک "فروم مورد آزار قرار گرفته توسط جنایی شبکه" کیفرخواست می گوید. در یک پست با عنوان "کشیدن ایمیل برای هر گونه توییتر/گرفتن درخواست" شپرد "آگهی که او می تواند تغییر آدرس ایمیل به هر حساب توییتر برای 250 $و ارائه دسترسی مستقیم به حساب های بین 2500 $و $3,000."

دادستان ها ادعا می کنند که بین 7 صبح و 2 بعد از ظهر در 15 ژوئیه شپرد در مورد تصاحب حداقل 50 حساب توییتر با کرک#5270 هر چند شکایت یادداشت هیچ یک از حساب های متعلق به افراد مشهور و یا چهره های سیاسی. "با توجه به توییتر حداقل ده نفر از معاملات میانجیگری توسط 'تا کنون اضطراب#0001' منجر به در نام های کاربری توییتر در حال سرقت از صاحبان واقعی—شامل @اوبینا و @مخدر" کیفرخواست می گوید.

محققان قادر به لینک "رولکس#0373" با فاضلی از طریق چندین آدرس IP که استفاده می شود برای دسترسی به هر دو اختلاف حساب و Coinbase سوابق. شکایت می گوید فاضلی نیز استفاده می شود فلوریدا گواهینامه رانندگی برای بررسی خود را Coinbase حساب. Coinbase حساب کنترل فاضلی گفته دریافت پرداخت برای سرقت از حساب های توییتر. شپرد نیز گفته استفاده شخصی خود گواهینامه به منظور بررسی خود را در cryptocurrency مبادلات و محققان این است که خود را در حساب های ارسال و دریافت برخی از فریب خوردن bitcoins.

پس از یک کشور تحقیقات مربوط به اف بی آی و وزارت دادگستری با مقامات واقع کلارک در Hillsborough County است. وارن گفت که این حمله تا به حال بالقوه برای "بی ثبات کردن بازارهای مالی" و از آنجا که هکرها تا به حال دسترسی به سیاستمداران قدرتمند' حساب توییتر "می تواند به تضعیف سیاست آمریکا و همچنین دیپلماسی بین المللی."

"وجود دارد یک باور غلط در, جنایی, هکر جامعه است که حملات مانند توییتر هک می تواند مرتکب ناشناس و بدون نتیجه" U. s. دادستان دیوید اندرسون گفت: در یک جمعه در بیانیه ای.

"رفتار مجرمانه از طریق اینترنت ممکن است احساس یواشکی به افرادی که مرتکب آن, اما وجود دارد هیچ چیز یواشکی در مورد آن. به طور خاص, من می خواهم بگویم را می توان مجرم شکستن قانون و ما شما را پیدا خواهد کرد."

در بیانیه ای در توییتر گفت که آنها "با قدردانی از اقدامات سریع از اجرای قانون است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب