تگزاس قاضی اجرای خود را سفارش ماسک—در لاو

امضای خود را bandana ممکن است شما را به فکر می کنم از غرب وحشی و امثال Roy Bean طولانی پیش "حلق آویز قاضی" از

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

امضای خود را bandana ممکن است شما را به فکر می کنم از غرب وحشی و امثال Roy Bean طولانی پیش "حلق آویز قاضی" از Val Verde شهرستان در تگزاس است.

اما Bexar County قاضی نلسون ولف ساخته شده است یک نام برای خود در روزهای اخیر نه با طناب دار اعدام اما با فراست و واقعی از خود گذشتگی برای مردم خوب است.

یک county قاضی در تگزاس انجام مختلف قضایی و اداری وظایف و نیز مسئول مدیریت اضطراری.

در این ظرفیت ولف یک شکل مانند این است که به شدت مورد نیاز در این جریان همه گیر در تگزاس و در همه جا دیگری است. او نشان داد که دوباره در روز چهارشنبه در یک لاو در سن آنتونیو است که در بخشی از Bexar.

ولف بود یک دستمال گلدار رنگ bluebonnets تا بیش از دهان و بینی به عنوان او ایستاده بود در خط به پرداخت برای برخی از گیاهان است. هر کس دیگری در معرض دید ذخیره برای یک نفر تا به حال صورت پوشش مطابق با سفارش که ولف صادر شده در ژوئن 17.

ولف بود در اصل موظف به پوشش صورت بازگشت در ماه آوریل و به حال خودش شروع با یک ستاره و راه راه bandana او در بر داشت خود را در گنجه. اما تگزاس دادستان کل کن Paxton اعلام کرد به منظور "غیر قانونی... غیرقابل اجرا" به دلیل آن فراتر رفت و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت را صرف صورت-ماسک توصیه می شود.

"ما به شما اعتماد خواهد کرد به سرعت عمل برای اصلاح این اشتباهات برای جلوگیری از سردرگمی بیشتر و دادخواهی به چالش کشیدن این خلاف قانون اساسی و غیر قانونی محدودیت" پکستون دفتر نوشته شده بود به گرگ, San Antonio, شهردار ران Nirenberg و چند تن دیگر از مقامات محلی در تگزاس بود که موظف ماسک در حوزه های قضایی خود را. "سفارشات شما ادعا به نوار تگزاسی از خود آژانس است. اگر چه سفارشات خود را 'نیاز' افراد را به پوشیدن ماسک زمانی که آنها را ترک خانه خود آنها را رایگان به انتخاب کنید که آیا به پوشیدن یک یا نیست."

که به طور موثر باطل ولف دستور و اقدامات مشابه دیگر در تگزاس زبانی. افراد بودند دوباره رایگان برای رفتن maskless. که بدون شک کمک به بعدی سنبله در COVD-19 موارد است. ولف پس از آن تشخیص یک راه گریز در فرمانداری اصرار وجود داشته باشد هیچ, ماسک, حکم برای افراد است.

"پس از آن برخی فکر کردم قاضی گفت: 'فرماندار نمی گویند هر چیزی در مورد کسب و کار'" خود را سخنگوی گفت: روزانه وحش.

در ژوئن 17, ولف بود پیوست Nirenberg در سفارش همه کسب و کار برای اطمینان از کارمندان و مشتریان عینک ماسک. ابوت را انتخاب و به مبارزه با آن شاید به این دلیل ولف تا به حال تبدیل شدن به خوبی شناخته شده به عنوان یک نتیجه از COVID-19 جلسات او و Nirenberg برگزار می شود هر روز هفته در 6:13 p. m. ولف چرخش متفاوت bandanas او تا به حال به دست آورد و در جلسات و مردم شروع به ارسال دیگران در طیف وسیعی از رنگ. او مطمئن است برای تشکر از هر کس که ارائه شده یکی از او ملبس به آن روز.

ولف بود یک دستمال گلدار رنگ تگزاس' دولت گل به عنوان او ایستاده در خط در لاو در روز چهارشنبه. او تا به حال آن را کشیده در راه است که در همه گیر بار سیگنال نه یک جنایت, اما کسی نگران رفاه دیگران. تنها فرد در شواهد بدون پوشش چهره یک مشتری ایستاده یک نقدی ثبت نام بیش از.

مرد با پوشیدن یک تی شرت سیاه و سفید با یک پرچم آمریکا, حمله, سلاح و "مبارزه با آهن" stenciled در قفسه سینه. پشت مته سوراخ کردن کلمات "هیچ کس مدیون شما گه." ولف می تواند او را بشنوند استدلال با صندوقدار.

"شما باید به پوشیدن ماسک," صندوقدار گفت: wolff's خاطره.

"من نمی باید به" مشتری پاسخ داد.

"من ممکن است مجبور به تماس 311," صندوقدار گفت.

ولف بعدها می گویند که او پا بیش از امید به تعهد خاموش صندوقدار.

"شما نیاز به پوشیدن یک ماسک" گرگ بی سر و صدا گفت: مشتری می باشد.

ولف برگزار شد از خود کارت کسب و کار بنابراین مرد می تواند تماس ها و دریچه بعد. مرد سیلی آن را از ولف دست و در ادامه با قرار دادن یک کهنه پاک کردن mop در مقابل صندوق برای پرداخت.

ولف خم شد و بهبود کارت. او به نام Bexar County Sheriff خاویر سالازار و قرار دادن تلفن روی بلندگو به عنوان مرد خطاب به قاضی در گرم بسیار قوی زبان.

"او دقیقا می دانستند که او در برخورد با."

کلانتر خاویر Salazar

ولف تبدیل شده بود بنابراین برای bandanas که او قابل تشخیص تر شده.

"[مرد] دقیقا می دانستند که او بود" سالازار اشاره کرد. "او دقیقا می دانستند که او در برخورد با."

این مرد اقدام از فروشگاه به یک خودرو در پارکینگ. ولف دنبال کرد و نوشت او شماره پلاک که او پس از آن گزارش به کلانتر.

ولف تغییر کرده به سفید bandana زمانی که او به نظر می رسد در 6:13 بعد از ظهر جلسه آن شب. او و شهردار آغاز شد و اشاره کرد که وجود دارد 347 جدید COVID-19 نفر در شهرستان بیش از گذشته 24 ساعت آوردن مجموع به 8,814. وجود دارد چهار مرگ و میر بالا بردن تعداد مرگ به 104.

اولین سوال خبرنگاران خواسته ولف بود در مورد این حادثه در لاو. او پیشنهاد یک حساب مختصر.

"ما می دانیم که بسیاری از خشم وجود دارد," ولف پس از آن گفت. "این مرد ممکن است فقط با داشتن یک روز بد."

او گفت: "و مردم نا امید چون آنها تا به حال به انجام همه چیز آنها ترجیح می دهند به انجام. بنابراین ما فقط نیاز به درک ما در یک واقعا زمان سختی. و ما تمام کردم به پاسخ دادن به این و انجام آنچه ما می توانیم برای محافظت از افراد دیگر و سعی کنید اجازه دهید که خشم دور با شما. و سعی کنید به درک که هدف از این ماسک برای نجات افراد دیگر است."

در اینجا بود که از نادرترین روح در زمان ما بیشتر به آنها نیاز دارید: یک رهبر.

"سعی کنید بهترین خود را به نگه داشتن خشم پایین. سعی کنید بهترین خود را مطابق با آنچه که ما باید انجام دهید. و بیایید ببینید که اگر ما می توانیم همه با هم کار کنند."

خبرنگار پرسید: ولف اگر او تا به حال دیده شده است در روز پدر از یک میز رستوران با ماسک خود را کاهش داد. او پاسخ داد که او فراموش کرده بود زمانی که او افزایش یافت.

"من باید کشیده تا قبل از آن من نیست که" او گفت:.

هیچ Trumpian نهفته است و یا عذر و بهانه. فقط پذیرش خطا در یک تن است که منتقل ندامت. او به نظر می رسید بیشتر از همه یکی از بچه ها خیلی خوب به عنوان او strode در سفید خود را bandana.

در آن شب کلانتر شناسایی شده بود مرد در سیاه و سفید تی شرت به عنوان 47 ساله تری Toller. کلانتر آماده حکم بازداشت.

در 7 صبح روز پنج شنبه Toller تسلیم در Bexar County jail.

"این صبح تری Toller تبدیل شده خود را در یک جنایت به اتهام حمله به یک بنده" Bexar County District Attorney جو گونزالس بعد از آن اعلام کرد. "در درخواست از Bexar County قاضی نلسون ولف که اتهام را رد کرد و در magistration توسط Bexar County دفتر دادستان منطقه. آقای Toller صادر شد استنادی برای رفتار آشوبگرانه برای استفاده از ناسزا در یک محل عمومی."

که در آن Judge Roy Bean ممکن است باید به دار آویخته یک مرد برای چنین جرم قاضی نلسون ولف ساخته شده بود کمک هزینه برای فشارهای همه گیر و فنر Toller با سختی حقوقی معادل یک کف دست زدن بر روی مچ دست. ولف بود تگزاس قاضی برای زمان ما است.

"او به من به او رسید."

قاضی نلسون ولف

حدود ساعت 11 صبح Toller منتشر شد. او از زندان به پوشیدن ماسک.

Toller وکیل سابق Bexar County district attorney نیکو LaHood گفت که مشتری خود را که هرگز به اتهام جنایت نبود رابطه بین ولف و کلانتر. LaHood گفت: Toller به حال مرتکب هیچ جرم و جنایت و وعده داده شده برای مبارزه با کاهش شارژ حتی اگر آن را معادل یک ترافیک احضار.

"من معتقدم که این یک سوء استفاده از قدرت" LaHood گفت.

خبرنگار پرسید: ولف برای پاسخ در پنجشنبه 6:13 p. m. جلسه.

"او به من ضربه او" ولف گفت.

ولف در ادامه می گویند که مردم امتناع از پوشیدن ماسک یکی از دلایل چرا COVID اعداد خیلی بالا است. آخرین روز افزایش موارد 638 یک رکورد است.

"آن را با قرار دادن مقدار زیادی از مردم در خطر است," او گفت:. "آن را با قرار دادن مقدار زیادی از مردم در بیمارستان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب